صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۳:۰۴
کد خبر: 8846
گزارشگر: 213
۱۰۰۸
۰
۰
۴
برودت هوا و لغزندگی معابر در برخی استان ها

آخرین اخبار تعداد کشته شدگان در تصادفات نوروزی/بارش های شدید و سرما در جاده‌ ها

آخرین اخبار تعداد کشته شدگان در تصادفات نوروزی/بارش های شدید و سرما در جاده‌ ها
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور درباره بارش های شدید و یخبندان در جاده های کشور و آمار فوتی های نوروز امسال توضیحاتی داد.
به گزارش آسیانیوز، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ضمن بیان آخرین تعداد جان باختگان در تصادفات نوروزی گفت: با توجه به وضعیت جوی، ضمن رعایت قوانین و مقررات، با احتیاط کامل، سرعت مناسب و فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی رانندگی کنید تا شاهد حوادث تلخ رانندگی نباشیم.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: همزمانی سفرهای نوروزی با یکدیگر و همچنین ظرفیت محدود شبکه معابر منجر به ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از ساعات روز و عمده این ترافیک نیمه‌سنگین نیز در جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی و زیارتی مشاهده شده است.

او تصریح کرد: با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، برای امروز در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی بارش شدید باران و برف پیش‌بینی شده و هموطنانی که قصد سفر را به این استان‌ها دارند حتماً تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.

وی ادامه داد: در محورهای استان‌های جنوبی همچون بوشهر، هرمزگان، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان نیز، وزش باد شدید و بروز پدیده گرد و خاک و کاهش میدان دید رانندگان پیش‌بینی شده است.

به نقل از تسنیم شیرانی درباره وضعیت تصادفات در جاده‌های کشور نیز گفت: بنابر آخرین آمار تا به امروز در تصادفات ایام نوروز، ۲۴۷ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند (۳۳ نفر در شهرها و ۲۱۴ نفر در جاده‌ها).

این مقام انتظامی از هموطنان خواست با توجه به وضعیت جوی، ضمن رعایت قوانین و مقررات، با احتیاط کامل، سرعت مناسب و فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی رانندگی کنند تا شاهد حوادث تلخ رانندگی نباشیم./
https://www.asianews.ir/u/5wn
اخبار مرتبط
یزد - حقیر السادات گفت : گردشگری پایدار بر سه اصل بنیادی استوار است که لازم است این اصول از سوی گردشگران مورد توجه قرار گیرد
مسافران نوروز امسال باید به حداقل ۱۰ نکته ضروری در سفرها توجه داشته باشند.
علی دایی در یک ویدیو نوروز را تبریک گفت و خواسته ای را برای زندگی مردم ایران بیان کرد.
بهار فصل نو شدن هاست و ایرانیان از دیرباز به مناسبت این نو شدن، روز اول بهار را نوروز نامیده و هر سال این روز را جشن می‌گیرند. نوروز، میراث مشترک و نماد وحدت فرهنگی ایرانیان، در طول تاریخ همواره با آداب و رسوم و آیین‌های ویژه‌ای برگزار می‌شده است. اگرچه آیین‌های نوروزی و آغاز سال نو ریشه جهانی دارد، اما‌ آیین‌های نوروزی ایرانیان بومی و مختص این سرزمین است. این آیین ها در هر نقطه‌ای از ایران در فرم و شکل های متفاوت و با محتوایی نزدیک به هم برگزار می شوند.
در روزهای اخیر با یک پیامک، به رانندگان وعده داده شده است با رعایت برخی قوانین در نوروز برای آنان تشویقی در نظر گرفته می شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید