صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۰:۰۱
کد خبر: 8848
گزارشگر: 213
۶۸۶
۰
۰
۸
بهترین روش‌ها برای بازاریابی و تبلیغات در صنعت ساختمان

چطور «سایت بسپار» موجب رشد مشاغل ساختمانی می‌شود؟

چطور «سایت بسپار» موجب رشد مشاغل ساختمانی می‌شود؟
کسانی که در بازار ساخت و ساز فعالیت می‌کنند، همواره به دنبال روش‌های مناسب برای بازاریابی و تبلیغات در صنعت ساختمان هستند تا با استفاده از آن تعداد مشتریان و میزان درآمد خود را در این حوزه افزایش دهند؛ در این میان تاثیر سایت بسپار در رشد مشاغل ساختمانی را نمی‌توان نادیده گرفت.

کسانی که در بازار ساخت و ساز فعالیت می‌کنند، همواره به دنبال روش‌های مناسب برای بازاریابی و تبلیغات در صنعت ساختمان هستند تا با استفاده از آن تعداد مشتریان و میزان درآمد خود را در این حوزه افزایش دهند. در این میان تاثیر سایت بسپار در رشد مشاغل ساختمانی را نمی‌توان نادیده گرفت. با پیشرفت علم و تکنولوژی، رقابت در بین همه کسب و کارها افزایش یافته است و تبلیغات و بازاریابی از مهم‌ترین روش‌های جذب مشتری و افزایش فروش محصولات و خدمات به شمار می‌رود.

چطور «سایت بسپار» موجب رشد مشاغل ساختمانی می‌شود؟ asianews

با توجه به رونق روزفزون و گستردگی بازار ساخت و ساز، امروزه بازاریابی و تبلیغات در صنعت ساختمان برای فعالان این حوزه از اهمیت فوق‌العاده زیادی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم درباره روش‌‌های مختلف بازاریابی ساختمانی که به پیمانکاران ساختمانی در ترویج و برندینگ نام تجاری آن‌ها کمک می‌کند، توضیح دهیم و نکات مهم مربوط به این حوزه را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی مهمترین نکات بازاریابی در صنعت ساختمان:

طراحی وبسایت برای شرکت فعال در زمینه ساخت و ساز

همه شرکت‌های فعال در زمینه ساخت و ساز برای خود یک سایت مخصوص طراحی می‌کنند‌. داشتن یک سایت به افزایش تعداد مشتریان و بازاریابی در صنعت ساختمان کمک می‌کند‌. سایت‌ها طوری طراحی می‌شوند که کاربران و مشتریان هدف را به خود جذب می‌کنند؛ به عنوان مثال استفاده از تم‌های زیبا و بالا بودن سرعت سایت باعث می‌شود که کاربر مدت بیشتری را در سایت سپری کند. به طور کلی داشتن یک وبسایت نقش مهمی در بازاریابی ساختمانی ایفا می‌کند و اطلاعات کافی درباره شرکت، امورات و پروژه‌های آن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. با استفاده از تصاویر انتشاریافته در سایت می‌توان به آگاهی مراجعه‌کننده از سایر پروژه‌ها کمک کرد. فعالان بازار ساخت و ساز می‌توانند طراحی و تبلیغ سایت خود را به بسپار محول کنند.

کمک گرفتن از نظر مشتریان قبلی برای جلب اعتماد مشتریان جدید
یکی دیگر از اقدامات تاثیرگذار برای بازاریابی در صنعت ساختمان این است که با استفاده از نظر مشتریان قبلی اعتماد مشتری‌های جدید را جلب کند. شرکت‌های ساختمانسازی در سایت خود بخشی را به نظر مشتریان اختصاص داده‌اند و مشتری می‌تواند نظرات و پیشنهادات خود را در این بخش به ثبت برساند. مشتریان جدید با خواندن نظرات مثبت مشتریان قبلی ترغیب می‌شوند که از محصولات و خدمات شرکت استفاده کنند‌. یکی دیگر از روش‌های بازاریابی این است ویدئویی از مشتریان رضایتمند تهیه شده و در سایت منتشر شود. مراجعهکنندگان به سایت با مشاهده ویدئو رضایت مشتریان با اطمینان خاطر بیشتری برای استفاده از خدمات و محصولات شرکت اقدام می‌کنند.

چطور «سایت بسپار» موجب رشد مشاغل ساختمانی می‌شود؟ asianews

استفاده از ایمیل برای بازاریابی در صنعت ساختمان
ایمیل به عنوان یکی از نرم افزارهای بسیار مهم نقش بسزایی در بازاریابی ساختمانی دارد؛ زیرا مشتری با استفاده از ایمیل می‌تواند اطلاعات کاملی از فعالیت‌های شرکت ساختمان‌سازی به دست آورد و به این ترتیب نظر او برای استفاده از خدمات و محصولات شرکت جلب خواهد شد. ایمیل‌های بازاریابی به صورت رایگان قابل استفاده نیست و باید هزینه‌ای بابت آن پرداخت شود تا پیام‌های خودکار را به مشتریان ارسال کند‌.

درج آگهی صنعت ساختمان در سایت بسپار
آگهی صنعت ساختمان یکی از بهترین روش‌های معرفی خدمات ساختمانی یک شرکت به شمار می‌رود و باعث می‌شود که مشتری آشنایی بیشتری با این خدمات پیدا کند و با مقایسه بین شرکت‌های مختلف در نهایت شرکتی را که خدمات بهتری را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد، انتخاب کند‌. وجود آگهی صنعت ساختمان در تبدیل بازار ساخت و ساز از حالت انحصاری به رقابتی نقش بسزایی دارد. این کار هم به نفع مشتریان است و هم به منافع نیروی کار کمک می‌کند. رپورتاژ آگهی نیز در کنار درج آگهی، روشی بسیار موثر در بازاریابی در صنعت ساختمان به شمار می‌رود‌. رپورتاژ آگهی با معرفی کامل کسب و کارهای کوچک و بزرگ به دیده شدن یک شرکت خدماتی ساختمان منجر خواهد شد. این روش بازاریابی هزینه بسیار مناسب‌تری دارد و مقرون به صرفه‌تر است.

معرفی شرکت از طریق فعالیت در شبکه‌های اجتماعی
بسیاری از افراد فعال در حوزه ساخت و ساز از اهمیت فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و به تاثیر فراوان آن در بازاریابی در صنعت ساختمان و دیجیتال مارکتینگ اهمیت نمی‌دهند. این در حالی است که در دهه اخیر فعالیت افراد در شبکه‌های اجتماعی به شدت افزایش یافته است و شرکت‌ها از این روش برای جلو بردن اهداف و جذب مشتریان بیشتر استفاده می‌کنند‌. با فعالیت در تلگرام، اینستاگرام و غیره می‌توان دنبال‌کننده‌های خود را از آخرین تغییرات و خدمات آگاه کرد.

شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی صنعت ساخت و ساز
در کنار تبلیغات مدرن و سنتی از طریق اینترنت و نصب بنرهای تبلیغاتی در محل انجام پروژه‌های ساختمانی در سطح شهر و طراحی یک لوگوی منحصر به فرد با شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی نیز می‌توان به بازاریابی در صنعت ساختمان کمک زیادی کرد. این نمایشگاه‌ها موقعیت‌های بسیار مناسبی برای پیمانکاران و شرکت‌های مختلف ساختمان سازی ایجاد می‌کنند تا بتوانند خدمات و محصولات خود را به مشتریان معرفی کنند.

چطور «سایت بسپار» موجب رشد مشاغل ساختمانی می‌شود؟ asianews

ثبت آگهی رایگان در بسپار برای شروع بازاریابی در صنعت ساختمان
کسب و کارهای ساختمانی برای طراحی و تبلیغ سایت خود می‌توانند به سایت بسپار به آدرس اینترنتی https://www.bespar.net مراجعه کنند‌. علاوه بر ثبت آگهی رایگان، امکان خرید رپورتاژ آگهی ساختمانی و تبلیغات بنری نیز در این سایت وجود دارد. این سایت یک رسانه معتبر و مطمئن است که به بازاریابی در صنعت ساختمان کمک‌های زیادی کرده است. این سایت برای مناطق در حال رشد که بودجه کافی برای تبلیغات و بازاریابی در دست ندارند، بسته‌های حمایتی در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ارائه شده در این سایت با کارشناسان تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/5wq
اخبار مرتبط
کاخ زیبایی که بر فراز یک ملک متعلق به دوران پهلوی بنا شده امروز به دستور رییس دستگاه قضا تخریب شد.
یزد - سفیر اتریش با تاکید بر اینکه تعاملات فرهنگی از اهداف و اولویت‌های سیاست خارجه اتریش است، گفت: این تعاملات را محدود به برگزاری نمایشگاه آثار «اتو واگنر» نخواهیم کرد بلکه علاقه‌مند به گسترش تعامل با مهندسین، دانشمندان و فعالین یزد و ایران هستیم
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید