صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۶ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۴
کد خبر: 8907
گزارشگر: 213
۷۰۷
۰
۰
۲
محدودیت تردد به شمال ایران

تهرانی‌ها از فیروزکوه به شمال بروند

تهرانی‌ها از فیروزکوه به شمال بروند
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: محدودیت تردد از آزاد راه تهران_ شمال و مسیر کرج_ چالوس وجود دارد.
به گزارش آسیانیوز، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: همچنان محدودیت تردد از آزاد راه تهران_ شمال و مسیر کرج_ چالوس وجود دارد و تهرانی ها برای سفر به شمال کشور باید از مسیر فیروزکوه استفاده کنند.

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به حجم بالای بازگشت مسافران از شهرهای شمالی کشور گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده بنا شد تا محدودیت تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس اعمال شود بنابراین تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس و همچنین آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع است.

وی اظهار داشت: بنابراین تا اطلاع ثانوی تردد به سمت شمال از این دو محور انجام نخواهد شد و رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین همچون مسیر فیروزکوه برای رسیدن به مقصد خود اقدام کنند.

سرهنگ شیرانی همچنین درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز گفت: ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز در حد فاصل زیار تا آب اسک و محدوده گزنک و مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده های تونل شماره یک، رینه و آب اسک گزارش شده همچنین وضعیتی مشابه در آزادراه قزوین – رشت محدوده شهر رودبار گزارش شده که البته در دیگر محورها نیز تردد به طور پرحجم اما روان گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت جوی جاده ها نیز اظهار داشت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و کردستان گزارش شده است./
https://www.asianews.ir/u/5yb
اخبار مرتبط
در هفته نخست نوروز ۳۲۲ نفر در اثر سوانح رانندگی جان باختند و آمار این دسته حوادث در برخی خودروها بسیار بیشتر گزارش شده است.
در روزهای اخیر با یک پیامک، به رانندگان وعده داده شده است با رعایت برخی قوانین در نوروز برای آنان تشویقی در نظر گرفته می شود.
یزد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از محدودیت تردد در ایام نوروز در بافت تاریخی خصوصا عرصه جهانی برای خودروها و موتورسیکلتها خبر داد
سفرهای نوروزی جدا از دسته‌ رنگبندی‌های کرونایی شهرها قرار گرفت و دو شرط اصلی برای انجام سفرهای نوروزی در نظر گرفته شده است.
همزمان با نزدیک‌ شدن تعطیلات نوروز و افزایش سفرهای نوروزی، دبیر کمیته امنیتی اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد خودروی افرادی که سه دوز واکسن دریافت نکرده‌اند، بر اساس کد ملی متصل به پلاک خودرو، کنترل و جریمه می‌شوند.
معاون عملیات ترافیکی پلیس راهور گفت: سال ۱۴۰۰ با توجه به وضعیت کرونا که کمتر شده بود ۳۶ میلیون تردد داشتیم و در سال ۱۴۰۱ با توجه به کنترل ترددها به صورت هوشمند با سه دز واکسن، پیش بینی می شود افزایش تردد را تا سقف ۵۰ درصد شاهد باشیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید