صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۶
کد خبر: 8921
گزارشگر: 213
۹۷۹
۰
۰
۷
خاطره بازیگران از ضبط سکانس های سریال »روزی روزگاری»

خسرو شکیبایی از محمود پاک‌نیت عذر خواهی کرد+ویدیو

خسرو شکیبایی از محمود پاک‌نیت عذر خواهی کرد+ویدیو
محمود پاک‌نیت که مهمان ویژه‌برنامه نوروزی «تاک» بود درباره ضبط اولین سکانس‌های سریال «روزی روزگاری» و رفتار خسرو شکیبایی صحبت کرد.

به گزارش آسیانیوز، محمود پاک‌نیت که مهمان ویژه‌برنامه نوروزی «تاک» بود درباره ضبط اولین سکانس‌های سریال «روزی روزگاری» و رفتار خسرو شکیبایی صحبت کرد.

این بازیگر تاکید کرد که زنده یاد خسرو شکیبایی نسبت به کارش سخت‌گیری‌ و حساسیت های بسیاری داشت.

 

 

https://www.asianews.ir/u/5yp
اخبار مرتبط
در حالی که هنوز علت واقعی مرگ زهره فکورصبور، بازیگر جوان تلویزیون و سینما مشخص نشده است، بازپرس جنایی پرونده درباره موضوع عجیب خودکشی وی با مصرف قرص توضیحاتی داده است.
سردار آزمون به درگذشت زهره فکور صبور واکنش نشان داد و پیامی عجیب را در استوری اش درباره علت مرگ این بازیگر جوان منتشر کرد.
شب گذشته خبر مرگ مشکوک زن جوانی(زهره فکور صبور) در یک منزل مسکونی در خیابان دولت، خیابان برادران رحمانی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و ماموران برای پیگیری موضوع این مرگ به سراغ همسر وی رفتند.
زهره فکور صبور بازیگر جوان سینما و تلویزیون ساعت ۸ شب در منزل شخصی خود درگذشت؛ در حالی که هنوز علت دقیق مرگ وی مشخص نیست، اما بنا بر گفته برخی منابع این بازیگر بر اثر خودکشی شب به بیمارستان منتقل شده است.
منوچهر وثوق، بازیگر پرکار سینمای ایران پیش از انقلاب، روز یکشنبه هشتم اسفند در لندن درگذشت؛ وی در چند ماه گذشته دچار بیماری سرطان شده بود.
چند روز مانده به شروع ماراتن چهلمین دوره جشنواره فجر، خبرها از جابه جایی مکان نمایش فیلم ها برای اهالی رسانه و تغییر نام کاخ جشنواره به خانه جشنواره و مراسم فرش قرمز به رنگی دیگر و سهمیه منتقدان طبق سنوات گذشته حکایت داشتند.
فرش قرمز فیلم «با من ازدواج کن» (Marry Me) در لس‌آنجلس بار دیگر صحنه ابراز محبت صمیمانه بن افلک و جنیفر لوپز شد و در یک صحنه بسیار پراحساس افلک، جنیفر را در آغوش گرفت و سر او را بوسید.
مراسم اکران و نشست رسانه ای فیلم «خائن کشی» به کارگردانی «مسعود کیمیایی» با حضور برخی عوامل فیلم در خانه جشنواره برگزار شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید