صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۳
کد خبر: 8923
گزارشگر: 2
۸۰۷
۰
۰
۳
اخذ اقامت دائم کانادا

ترفندهای افزایش امتیاز اکسپرس اینتری کانادا

ترفندهای افزایش امتیاز اکسپرس اینتری کانادا
اکسپرس اینتری کانادا یکی از روش‌های جذاب مهاجرت به این کشور است. مخصوصاً به دلیل شرایطی که دارد برای ایرانیان یک فرصت بی‌نظیر برای مهاجرت به شمار می‌رود. به همین خاطر در صورتی که در حال برنامه‌ریزی برای مهاجرت و اخذ اقامت کشور کانادا هستید و می‌خواهید از طریق روش‌های رایج به این کشور مهاجرت کنید، دست نگه دارید تا با روش اکسپرس اینتری کانادا آشنا شوید.

با اکسپرس اینتری کانادا در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توان اقامت کشور را به دست آورد. درواقع در این روش افراد متقاضی بر اساس یک سیستم پیشرفته و حرفه‌ای امتیازبندی می‌شوند و افراد دارای امتیاز بالا می‌توانند اقامت را دریافت کنند.
در این مطلب علاوه بر بررسی کامل اکسپرس اینتری کانادا به ترفندها و نکاتی که باعث افزایش امتیاز اکسپرس اینتری می‌شود خواهیم پرداخت. این موارد حاصل تجربه و بررسی‌های کتابخانه‌ای عمیق است و یادگیری این نکات را توصیه می‌کنیم.

 

اکسپرس اینتری چیست؟

 

اکسپرس اینتری به معنای ورود سریع است. هدف اصلی این برنامه آسان‌سازی فرایند پذیرش مهاجران و بالا بردن سرعت استخدام نیروی ماهر است.
برنامه اکسپرس اینتری کانادا یکی سیستم اعتبارسنجی است که بنا بر شاخص‌ها و معیارهای مشخص به متقاضیان اعتبار می‌دهد. بر اساس این مدل افرادی که در هر دوره بیشترین نمره ممکن را به دست آورند، اقامت دائم کانادا را تصاحب می‌کنند.
نکته جالب در مورد اکسپرس اینتری این است که دولت کانادا بیش از 60 درصد مهاجران را از طریق برنامه اکسپرس اینتری پذیرش می‌کند.

 

پارامترهای پذیرش و کسب نمره

 

اکسپرس اینتری برای مهاجرت به کانادا فاکتورها و معیارهای مختلفی را بررسی می‌کند و بر اساس این پارامترها نمره لازم را به متقاضی می‌دهد.

مهارت‌های زبانی (زبان انگلیسی و زبان فرانسوی)، سن، میزان تحصیلات، تجربه کاری، داشتن پیشنهاد شغلی در کانادا و میزان انطباق‌پذیری، پارامترها و شاخص‌های مهم سنجش در برنامه اکسپرس اینتری کانادا به شما می‌روند.
بر اساس این شاخص‌ها فرد متقاضی می‌تواند حداکثر ۱۲۰۰ امتیاز کسب کند که ۶۰۰ امتیاز آن بر اساس اطلاعات شخصی و ویژگی‌های دموگرافیک فرد تعیین می‌شود. برای محاسبه اکسپرس اینتری کانادا می‌توان از ماشین حساب محاسبه امتیاز اکسپرس انتری استفاده کرد.

 

مدارک لازم برای اکسپرس اینتری کانادا

 

براساس اعلام اداره مهاجرت دولت کانادا موارد زیر مهمترین مدارک لازم برای حضور در برنامه اکسپرس اینتری است:

 

● مدارک شخصی (شناسنامه، عکس، کارت ملی، سند ازدواج، کارت پایان خدمت یا معافیت)

● مدرک زبان انگلیسی (IELTS, CELPIP, TEF)

● مدارک معتبر سوابق کاری و سابقه بیمه

 

همچنین علاوه بر این موارد امکان دارد مدارک زیر نیز از فرد متقاضی دریافت شود:

 

✔ مدارک تحصیلی معتبر، ترجمه و معادل‌سازی شده

✔ نامه جاب آفر کانادا از طرف کارفرمای مورد تایید (در صورت وجود)

✔ دعوت‌نامه برنامه‌های استانی (در صورت وجود)

✔ مدارک تمکن مالی

✔ مدرک یا گواهینامه مهارت‌ها و دوره‌های گذرانده شده

✔ مدارک داشتن حامی یا خانواده درجه یک در کانادا

 

تکمیل و دقیق بودن این مدارک در اخذ نمره بالا و موفق شدن در این رقابت تأثیر بسیار جدی دارد و می‌تواند منجر به موفقیت متقاضی و دریافت اقامت کانادا شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مدارک لازم برای مهاجرت به روش اکسپرس اینترنتی کانادا می‌توانید به صفحه https://parsicanada.com/canada-immigration/express-entry/ مراجعه کرده و از قوانین و محدودیت‌های این نوع مهاجرت آگاه شوید.

 

جدول امتیازبندی اکسپرس اینتری

 

امتیازبندی در اکسپرس اینتری کانادا در دو مرحله صورت می‌گیرد. در مرحله اول ابتدا صلاحیت فرد مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورتی که امتیاز ۶۷  از ۱۰۰ را به دست بیاورد می‌تواند وارد مرحله دوم شود. در مرحله دوم فرد درخواست دهنده دلایل خود برای مهاجرت را بیان می‌کند، در صورتی که حداقل ۱۲۰۰ را به دست بیاورد (هرچقدر امتیاز به دست آمده بیشتر باشد)، امکان دعوت شدن به مصاحبه بیشتر است.

پس از دریافت اخذ دعوت‌نامه از اداره مهاجرت کانادا ۸۰ روز به فرد متقاضی مهلت داده می‌شود تا ثبت درخواست اقامت خود را نهایی کند. در صورتی که مدارک کامل باشد ظرف مدت شش ماه ویزای متقاضی صادر می‌شود.
جدول امتیازبندی اکسپرس انتری ارائه امتیازهای هر کدام از شاخص هایی است که در مورد آن در این مقاله شد. بر اساس این شاخص مهارت های زبانی (زبان انگلیسی و زبان فرانسوی) ۲۸ امتیاز، سن ۱۲ امتیاز، میزان تحصیلات ۲۵ امتیاز، تجربه کاری ۱۵ امتیاز، داشتن پیشنهاد شغلی در کانادا ۱۰ امتیاز و میزان انطباق پذیری ۱۰ امتیاز که در مجموع ۱۰۰ امتیاز می شود. فرد متقاضی باید حداقل ۶۷ امتیاز اخذ کند.
هرکدام از این پارامترها در بطن خود بر اساس شاخص‌های مشخصی نمره دهی می‌شود و باید امتیاز کامل یا اکثریت هرکدام از بخش‌ها را تصاحب کرد. این امتیازها به صورت دوره‌ای عوض می‌شود و بهتر است قبل از اقدام از آخرین تغییرات آن اطلاعات کامل به دست بیاورید.

اقامت کانادا

برنامه‌های مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

 

برنامه مهاجرت به کشور کانادا از طریق چهار مسیر زیر محقق می‌شود، افراد بسته به شرایطی که دارند فرایند انتخاب و کسب نمره آن‌ها متفاوت است. در واقع پیشینه تجربی و انتظاری که فرد از زندگی در کانادا دارد برنامه مهاجرتی را طراحی و اجرا می‌شود.

 

● اسکیل ورکر یا نیروی کار متخصص فدرال
● اسکیل ترید یا نیروی متخصص فنی فدرال
● تجربه کار کانادایی
● مهاجرت استانی کانادا

 

هر کدام از موارد مطرح شده به صورت مشخص و ویژه دارای شرایط و امکانات مخصوص به خود است که توصیه می‌شود از مشاورین خبره اقامت از طریق اکسپرس اینتری استفاده شود.

 

سخن نهایی

 

اکسپرس اینتری یکی از روش‌های رایج و کاملاً حرفه‌ای برای خروج از ایران و اخذ اقامت دائم کانادا به شمار می‌آید. به لحاظ زمانی از سایر روش‌ها سریع‌تر و اعلام نتیجه زودتر از روش‌های دیگر است.
همچنین بنا بر گزارش‌ها امکان شانس پذیرش در این روش به نسبت سایر روش‌ها بیشتر بوده و برای قشر متخصص و حرفه‌ای امکان پذیرش آن بالا است. به همین خاطر در مقاله نکات مهم و کاربردی این روش مهاجرت به کانادا را مرور کرده و از زوایای مختلف آن را بررسی کردیم.

 

اگر در مورد اکسپرس اینتری کانادا سؤال دارید از طریق درگاه‌های زیر با مشاورین ما در تماس باشید:
پست الکترونیک: info@parsicanada.com
شماره‌های تماس: 91003558(021)- 91009701(031)
آدرس (دفتر تهران): شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان موج، تقاطع توحید 3، پلاک
آدرس (دفتر اصفهان): خیابان آزادی، خیابان سعادت آباد، هولدینگ پارس پندار نهاد
کد پستی (دفتر تهران): 1466968453
کد پستی (دفتر اصفهان): 8168653573

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/5yq
اخبار مرتبط
در حال حاضر یکی از بحث ‌های داغ این روزهای ما، مهاجرت کاری به کانادا می باشد. یکی از دلایلی که سبب شده است تا مهاجران علاقه زیادی به کار کردن در کانادا داشته باشند، این است که این کشور از مهاجرانی که برای کار به این کشور می آیند، پشتیبانی می کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید