صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۲
کد خبر: 8924
گزارشگر: 213
۹۰۸
۱
۰
۲
اظهارات سردار علایی درباره ضرورت قطع سیاست خارجی با روسیه

روس‌ها از روابط سیاسی با ایران حذف شوند+ویدیو

روس‌ها از روابط سیاسی با ایران حذف شوند+ویدیو
حسین علایی گفت: باید روسها و دیگر واسطه ها را از مذاکرات برجامی کنار بگذاریم.
به گزارش آسیانیوز، سردار حسین علایی گفت: مساله‌ای هسته‌ای، یک موضوع مابین ایران و امریکاست، باید روسها و دیگر واسطه ها را از مذاکرات برجامی کنار بگذاریم همه واسطه سود خود را می‌جویند مگر ما ناتوان هستیم که خود با آمریکا مستقیم مذاکره نکنیم./منبع: اکو ایران

 



https://www.asianews.ir/u/5yt
اخبار مرتبط
حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران گفت که سپاه خواسته در اولویت مذاکرات وین قرار نگیرد.
متخصص معروف اقتصاد سیاسی گفت: پوتین از شکست ارتش خود جان سالم به در نخواهد برد؛ او تاکنون مورد حمایت قرار می‌گرفت زیرا او را یک مرد قوی می‌پنداشتند، ولی او ناتوانی خود را نشان داد.
ایران مانند روسیه به دلیل تحریم ها قصد دارد به فهرست کشورهایی که از کارت «میر» استفاده می‌کنند، بپیوندد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت تصمیمات سختی را برای بازگشت برنامه هسته‌ای ایران به محدودیت‌ داریم و به دلایلی توافق با ایران حتمی نیست.
زلنسکی می‌گوید زمان مذاکرات جدی با پوتین فرارسیده است؛ در حالی که هم‌زمان اوکراین اعلام کرده که با هدف به‌دست گرفتن کنترل حومه پایتخت، یک عملیات ضدحمله‌ را آغاز کرده است.
همچنانکه ادامه جنگ روسیه و اوکراین سبب تهدید امنیت غذایی جهان شده، به تازگی مساله ممنوعیت صادرات سویا و فرآورده‌های آن از آرژانتین نیز دنیا را بیشتر رو به بحران برده است.
محموله‌های مشکوک به نفت ایران در حالی توسط آمریکا توقیف شده‌اند که دولت جو بایدن از ماه‌ها قبل برای احیای توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ با ایران، موسوم به برجام، در تلاش است و مذاکرات در مراحل پایانی توافق یا عدم توئافق قرار دارند.
ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه، ضمن انتقاد از تلاش آمریکا برای امضای قراردادهای انرژی با ایران و ونزوئلا، گفت مسکو همچنان به قراردادهای خود برای صادرات انرژی به اروپا پایبند است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
کرامت سلیمی
۱۴۰۱/۰۱/۰۸
0
0
0

طبق فرمایش فرمایش سردار علایی زمان زمان حذف روس‌ها از دیپلماسی برجامی ایران فرا رسیده و علاوه بر فرمایش شجاعانه این سردار عزیز کشورمان زمان افشای دروغ بودن سلاح هسته ای و خیالی بودن ان نیز فرا رسیده تا دست ابرقدرتهای دروغین و پوشالی رو شود. تا دروغ بودن سلاح هسته ای فاش نشود امریکا و روسیه و اروپا و چین همچنان به ایجاد جنگها در جهان ادامه خواهند داد. راه ایجاد تعادل قدرت در جهان فقط و فقط افشای دروغ بودن سلاح هسته ایست تا کشورهای مدعی داشتن سلاح هسته ای با قدرت نمایی دروغین وارد گفتگو با سایر کشورها نشوند و در پشت پرده کشور ها را تهدید نکنند و زیر فشار نگذارند. در صورت افشای دروغ بودن سلاح هسته ای دست روسیه از ایران کوتاه خواهد شد. چون دیگر نمی تواند به دروغ ادعای ابرقدرت اتمی بودن کند و یک کشور معمولی خواهد بود.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید