صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۸
کد خبر: 8969
گزارشگر: 2
۷۷۵
۲
۰
۴
تولید سینی کابل باکیفیت

تولید و قیمت پخش سینی کابل در تهران (کرمان نیرو)

تولید و قیمت پخش سینی کابل در تهران (کرمان نیرو)
گروه ها و شرکت های صنعتی بزرگی وجود داردند؛ که در جهت تولید و پخش سینی کابل در تهران فعالیت می کنند. این گروه ها با تجربه فراوان خود در امر تولید سینی کابل همیشه در تلاش هستند تا با تولید سینی کابل باکیفیت و بهره گیری از تکنولوژی و دستگاه های پیشرفته، قدمی کوچک در جهت آبادانی، صنعت ساختمان سازی و پروژه های عمرانی میهن عزیزمان ارائه کنند.

گروه صنعتی کرمان نیرو با بیش از ۶ سال تجربه آماده همکاری در جهت تولید و پخش سینی کابل در تهران با هموطنان عزیز است. این مجموعه به یاری خدای متعال امید دارد که بتواند خدمت کوچکی در جهت آبادانی و صنعت ساختمان سازی و پروژه های عمرانی به میهن عزیزمان ارائه کند تا هر چه بیشتر به خودکفایی و استقلال در ساخت و بی نیازی از بیگانه قدمی کوچک بردارد، کرمان نیرو (https://kerman-niroo.ir) سازنده انواع سینی کابل گالوانیزه سرد و گرم با 6 سال سابقه تولید برای پروژه های سراسر کشور با بالاترین کیفیت

 

سینی کابل

 

سینی کابل برای سیستم الکتریکی ساختمان ضروری است، این قطعات کاربردی، کابل‌ها را به همان شیوه‌ای که پل‌های جاده‌ای خودرو ها را در ترافیک پشتیبانی می‌کنند، ایمن نگه داشته و به آنان نظم می‌دهند. شایان ذکر است بکارگیری سینی کابل در سیستم برق ساختمان می‌تواند تا ۸۴ درصد در هزینه‌های نیروی کار صرفه جویی کند.

سینی‌های کابل، سیستم‌های پشتیبانی مکانیکی هستند که یک سیستم ساختاری سفت و سخت برای کابل‌های الکتریکی، هادی‌های عایق‌شده برای توزیع نیروی برق، کنترل، ابزار دقیق سیگنال و ارتباطات فراهم می‌کنند. سینی های کابل فلزی از فولاد گالوانیزه، فولاد ضد زنگ و آلومینیوم ساخته شده اند. سینی های کابل غیرفلزی نیز از پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه ساخته شده اند.

براساس متریال سینی کابل که در مطالب فوق گفته شد؛ میتوان سینی کابل را به انواع زیر بخش بندی کرد:

. نردبان کابل
ساده یا داکت
کانالی
توری

 

قیمت سینی کابل

 

قیمت ساخت سینی کابل گرم با توجه به وضعیت دلار و بازار ممکن است تغییر شدید داشته باشد اما در کارگاه گروه صنعتی کرمان نیرو سعی شده است تا تولیدات، از جمله سینی کابل گرم گالوانیزه را با کمترین سود و تغییر قیمت با توجه به نوسانات ارز ارائه دهد. از این رو جهت دریافت لیست قیمت روز انواع سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد، نیاز به تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری خواهد بود، برای اطمینان از قیمت سینی کابل با شرکت کرمان نیرو تماس بگیرید

 

خرید سینی کابل

 

خرید سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد از تولید کننده سینی کابل با انواع لوازم مربوط به آن مانند: نردبان سینی کابل براکت ، سینی کابل ، زانویی سینی کابل و دیگر لوازم جانبی سینی کابل، کاملا به شرایط محیطی ساختمان مد نظر شما بستگی دارد. اینکه شما در هر پروژه ای اگر به دنبال بالا بردن کیفیت و راحتی کار در کابل کشی هستید، میتوانید از سینی کابل و اتصالات آن باتوجه به نوع متریال و پوشش آنها استفاده نمایید. برای خرید سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد و اتصالات آنها میتوانید به مجموعه کرمان نیرو که محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار ارائه میکند، مراجعه نمایید.

 

تولید سینی کابل

 

تولید و ساخت انواع سینی کابل گالوانیزه سرد و گرم در گارگاه های تخصصی به همراه دستگاه های پیشرفته صورت می‌پذیرد. تولید این حامل کابل برق و شبکه، با بهترین کیفیت و قیمت بازار را میتوان میان کارگاه هایی با تجربه و معتبر جستجو کرد. سینی کابل با دوام قطعا عنصری مهم در جهت جلوگیری از هر گونه احتمال آتش سوزی، برق گرفتگی و ... خواهد بود. چراکه Cable Tray با کیفیت و استاندارد بالا، بهتر و بیشتر می‌تواند از کابل‌ها محافظت نماید.

 

فروش سینی کابل

 

به طور کلی تولید هر محصول قاعدتا براساس یکسری قوانین و استاندارد های از پیش تعیین شده صورت میگیرد. در خصوص تولید سینی کابل نیز به همین روال خواهد بود. که تولید کننده متناسب با استانداردهای هر سینی کابل و اتصالات آن اقدام به فروش آنان مینماید.

از جمله استاندارد های فروش سینی کابل میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- ضخامت استاندارد
هر سینی کابل حدوداً ضخامتی بین هشت دهم میلیمتر الی دو میلیمتر خواهد داشت.

۲- عرض استاندارد
سینی کابل در سایز های ۵، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰، ۴۰، ۵۰ و ۶۰ سانتیمتر تولید و ارائه میشود که با توجه به نیاز و کاربرد محیط انتخاب و سفارش داده می‌شود.

۳-طول استاندارد
به طور کلی طول هر شاخه سینی حمل کابل در اندازه های ۲ و ۳ متری تولید میگردد.

۴- ارتفاع استاندارد
غالبا در ارتفاع‌های ۴، ۵، ۶، ،۷ ۸، ۱۰ و ۱۵ سانتی متر در بازار موجود هستند.

۵- جنس فلز پایه
اصولاً جنس فلز پایه از فولاد ضد زنگ، فولاد وآلومینیوم است.

۶- پوشش محافظ
درواقع پوشش محافظ همان پوشش گالوانیزه سرد و گرم است که متناسب با شرایط محیطی کارگاه یا ساختمان انتخاب میشود. شایان ذکر است گالوانیزه گرم به دلیل پوشش دهی قوی تری که دارد از قیمت بالاتری نیز، نسبت به گالوانیزه سرد برخوردار است.
گروه صنعتی کرمان نیرو

پخش سینی کابل

 

گروه های صنعتی مختلفی در کشور وجود دارند که با سابقه کاری بالا و تجربه‌هایی که در این صنعت کسب کرده اند همیشه در تلاش هستند که بهترین و باکیفیت ترین قطعات و محصولات را در اختیار متقاضیان قرار دهند. در این میان کرمان نیرو یکی از این گروههای صنعتی است که همیشه در تلاش است تا با ارائه محصولات و خدمات عالی در تولید و پخش سینی کابل، رضایت مشتریان خود را جلب کند.

 

سینی کابل گالوانیزه

 

گالوانیزاسیون روشی است که نزدیک به ۱۵۰ سال در بین فعالان در حوزه تولید سینی کابل باب شده است. فناوری ای که ارزان و به صرفه است. سینی کابل گالوانیزه دارای استحکام کششی بالا، مقاومت در برابر خوردگی و رطوبت هستند و همچنین نیاز به نگهداری حداقلی دارند و عمر و ماندگاری طولانی نیز دارند.فرایند گالوانیزه گرم شامل فرو بردن فولاد در رویِ مذاب است. شما میتوانید با این روش تمامی سطوح درونی و بیرونی، گوشه‌ها و حتی لبه سطوح و همه فضاهای غیرقابل حفاظت را توسط روی، پوشش دهید.

تولید و پخش سینی کابل در تهران توسط گروه های صنعتی مختلفی صورت می‌پذیرد که همگی در تلاش هستند تا سینی کابل باکیفیت و مرغوبیت بالا به بازار عرضه کنند. سینی کابل گالوانیزه به دلیل پوشش گالوانیزه ای که دارد از استحکام و دوام بالاتری برخوردار است. از این رو قیمت سینی کابل در هنگام فروش سینی کابل متغیر خواهد بود و برای خرید سینی کابل حتما باید باتوجه به استانداردهای تولید سینی کابل و نیاز به پوشش گالوانیزه اقدام به خرید کرد.

گروه صنعتی کرمان نیرو با بیش از ۶ سال تجربه در تولید انواع سینی کابل، لوله های فولادی، قوطی کلید و جعبه تقسیم آماده همکاری با هموطنان عزیز می باشد. این گروه صنعتی خواهان رضایتمندی مشتریان، توسعه و آبادانی ایران عزیز است.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/600
اخبار مرتبط
رضا طلایی پور، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: آموزش در تمامی بخش های مرتبط با صنعت ساختمان در رشته برق امری ضروری است و اقدامات خوبی از سوی سازمان در این زمینه شروع شده که در سال جاری تکمیل می شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
نادری
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
5
0
1

اینکه از تولید کننده خرید کنی خیلی بهتره، و سینی کابل کرمان نیرو تولید این محصولات داره

ویهان
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
4
0
1

موفقیتتون روز افزون


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید