صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۱
کد خبر: 8976
گزارشگر: 213
۷۴۳
۰
۰
۴
فقدان حسین عبداللهی؛ روزنامه نگار

مدیرمسئول روزنامه «آرمان ملّی» درگذشت

مدیرمسئول روزنامه «آرمان ملّی» درگذشت
حسین عبداللهی مدیرمسئول و صاحب‌امتیاز روزنامه «آرمان ملّی» صبح امروز درگذشت.
به گزارش آسیانیوز، حسین عبداللهی ـ مدیرمسئول و صاحب‌امتیاز روزنامه «آرمان ملّی» ـ در سن ۵۱ سالگی درگذشت.

امیر طاهری، مدیر اجرایی این روزنامه در گفت‌وگو با ایسنا با تایید خبر بالا، گفت: آقای عبداللهی سحرگاه امروز، سه‌شنبه نهم فروردین ماه، دچار سکته قلبی شدند و پس از انتقال به بیمارستان، متاسفانه درگذشتند.

طاهری که نسبت خویشاوندی با مرحوم عبداللهی دارد، از پیگیری برای ترخیص پیکرِ این مدیر رسانه از بیمارستان نور خبر داد و درباره‌ی وضعیت روزنامه آرمان ملی پس از حسین عبداللهی، بیان کرد: بعد از برگزاری مراسم خاکسپاری و ترحیم ایشان،‌ جلسه‌ای برای رسیدگی به امور روزنامه برگزار خواهد شد. هم‌چنین جزئیات مراسم متعاقباً اعلام می‌شود.

مرحوم عبداللهی در دهه ۷۰ فعالیت مطبوعاتی خود را با حضور در نشریات مختلف آغاز کرد. او در دهه ۸۰ سردبیری روزنامه «صدای عدالت» را برعهده داشت و در سال ۸۸ روزنامه «آرمان امروز» را راه‌اندازی کرد و در سال ۹۰ نیز صاحب‌امتیازی روزنامه «آرمان ملی» را برعهده گرفت./
 
https://www.asianews.ir/u/607
اخبار مرتبط
رضا تهرانچی کارآفرین پیشرو ایرانی و موسس کارخانه ویتانا؛ تولید کننده بیسکویت های مادر و پتی بور، درگذشت.
رضا براهنی شاعر و نویسنده صاحبنام ایرانی و از اعضای هیات موسس کانون نویسندگان ایران که در تورنتوی کانادا به‌ سر می‌برد، بامداد امروز درگذشت.
علیرضا غفاری مجری پیشکسوت صدا و سیما که خاطرات بسیاری را با اجراهایش از دهه 60 رقم زد، صبح امروز درگذشت.
در حالی که هنوز علت واقعی مرگ زهره فکورصبور، بازیگر جوان تلویزیون و سینما مشخص نشده است، بازپرس جنایی پرونده درباره موضوع عجیب خودکشی وی با مصرف قرص توضیحاتی داده است.
منوچهر وثوق، بازیگر پرکار سینمای ایران پیش از انقلاب، روز یکشنبه هشتم اسفند در لندن درگذشت؛ وی در چند ماه گذشته دچار بیماری سرطان شده بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید