صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۴
کد خبر: 8979
گزارشگر: 213
۸۳۸
۰
۰
۵
سرویس آمبولانس ملی از ترور شهروندان تل آویو خبر داد

حمله تروریستی به اسرائیل

حمله تروریستی به اسرائیل
سرویس آمبولانس ملی اسرائیل اعلام کرد به حومه تل‌آویو حمله تروریستی شده است.

به گزارش آسیانیوز، سرویس آمبولانس ملی اسرائیل اعلام کرد که یک مرد مسلح عرب بعد از آن که دستکم پنج نفر را در حومه تل‌آویو کشت به ضرب گلوله کشته شد.

پلیس اسرائیل با تایید کشته شدن مهاجم، این حمله را تروریستی توصیف کرده است.

در همین حال بنا بر گزارش‌ها نخست وزیر اسرائیل به همراه وزیر دفاع و مقام‌های امنیتی قرار است نشستی اضطراری برای بررسی وضعیت در پی بروز این حمله برگزار کنند.

---------

بیشتر بخوانید

علت حمله سپاه پاسداران به اربیل
-------------------------------------------

ویدیوی منتشر شده از این حمله، مردی را نشان می‌دهد که لباس سیاه پوشیده و با تفنگ در خیابانی در شهر بنی براک در حومه تل‌آویو حرکت می‌کند.

شاهدان گفتند که او شروع به تیراندازی به سمت بالکن آپارتمان‌ها و سپس به سمت مردم در خیابان و داخل یک خودرو کرد. سرویس آمبولانس «‌ماگن، دیوید آدوم» گفت که فرد مسلح حداقل پنج نفر را کشته است.

زکی هلر، سخنگوی آمبولانس ملی گفت: «تروریست کشته شد. مشخص نشد چه کسی به او شلیک کرده است.»

رسانه‌های اسرائیلی در ابتدا گفتند که سرویس‌های امنیتی مظنون بودند که فرد مسلح عضو اقلیت عرب اسرائیل باشد. آنها بعدا گزارش دادند که مقام‌های امنیتی معتقدند او یک فلسطینی از کرانه باختری است.

هفته گذشته یک شهروند عرب اسرائیلی در یک حمله با چاقو و ضرب و شتم خودرو در شهر بئرشبا در جنوب این کشور، چهار نفر را کشت و سپس به دست یک رهگذر به قتل رسید. مقام‌های اسرائیلی اعلام کردند که او از هواداران دولت اسلامی است.

روز یکشنبه هفتم فروردین، همزمان با آغاز نشست اسرائیل و کشورهای عربی در جنوب اسرائیل، یک مهاجم عرب، دو افسر پلیس را در شهر حضره، در ۵۰ کیلومتری شمال تل‌آویو به ضرب گلوله کشت و کشت و سپس به دولت ماموران کشته شد.

داعش مسئولیت حمله حضره را بر عهده گرفت./

https://www.asianews.ir/u/60a
اخبار مرتبط
در حالی که برخی گزارش های خارجی از حمله اسرائیل به کرمانشاه و نابودی شمار زیادی از پهپادهای ایران خبر دادند، این رویداد را به تازگی سپاه پاسداران تایید کرده است.
در حالی که پنتاگون در حال بررسی حمله گزارش شده در نزدیکی اربیل است، سپاه پاسداران اعلام کرد که دلیل حمله به اربیل عراق کشته شدن دو سپاهی در سوریه بوده است.
روسیه تزاری همیشه مثل خرس بزرگ گرسنه در کمین شکارش هست و بزرگترین شکارش که قدرت برترش می پندارد، ملحق کردن اوکراین و رسیدن به دروازه اروپای واحد است؛ همچنانکه آمریکا هم در فکر بنیادین اش، تصرف ایران است.
ناوگان پنجم نیروهای هوایی آمریک مدعی شد ناوگان پهپادی جدید شامل ۱۰۰ هواپیمای بدون سرنشین سطحی و زیرآبی که قابلیت دیدبانی نیروی دریایی آمریکا در آب‌های منطقه را با هوش مصنوعی دارد در خلیج فارس مستقر خواهد شد.
سخنگوی وزارت خارجه امروز در نشست خبری هفتگی خود رسیدن به توافق را موکول به اقدام‌های آمریکا و اروپا کرد و گفت: «هنوز اراده‌ای از سوی اروپا و آمریکا ندیده ایم که تصمیمات اصلی گرفته شود.»
وزارت خارجه روز پنج‌شنبه گزارش خبرگزاری رویترز از وجود یک پیش‌نویس برای توافق برجام را «تحریف‌شده» و «شایعه‌سازی» خواند؛ در حالی که طبق اخبار روسای هیئت‌های نمایندگی کشورهای شرکت‌کننده در مذاکرات می‌گویند بخش اعظم پیش‌نویس این توافق تکمیل شده، ولی هنوز چند موضوع اختلاف‌برانگیز باقی مانده است.
یک مقام آمریکایی در مقر ناوگان پنجم نیروی دریایی کشورش در بحرین به نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسرائیل،گفت که این مقر در حال حاضر در حال آزمودن ده‌ها شناور بدون سرنشین رباتیک اسرائیلی در چارچوب تمرینات دریایی در خلیج فارس است.
کوبی شابتای، رئیس پلیس اسرائیل بعد از رییس جمهور این کشور در حالی در دور آخر مذاکرات وین به امارات سفر کرد که اعلام شده نیروهای انتظامی دو کشور می‌خواهند مجرای رسمی ارتباطی برای گفت‌وگو درباره چالش‌های جنایی پیش روی یکدیگر بگشایند و همکاری کنند.
مقام‌های آمریکایی می گویند هر توافق هسته‌ای جدید، احتمالاً ایران را در موقعیتی قرار می‌دهد که به زمانی کمتر از یک سال برای تامین سوخت بمب اتم نیاز داشته باشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید