صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۰:۱۶
کد خبر: 8982
گزارشگر: 306
۴۲۶
۰
۰
۱
امام جمعه یزد

از مسائل بسیار مهم در این ایام، رضایتمندی از گردشگران است

از مسائل بسیار مهم در این ایام، رضایتمندی از گردشگران است
یزد - امام جمعه استان با بیان اینکه فعالان گردشگری در ترویج فرهنگ تدین و اخلاق مداری باید الگوی گردشگران یزد باشند، گفت: یکی از مسائل بسیار مهم در این ایام، رضایتمندی از گردشگران و بررسی مشکلات از نگاه آن‌هاست
آسیانیوز / یزد ؛  به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزدآیت‌الله محمدرضا ناصری با بیان اینکه هر کدام از شما فعالان گردشگری باید سفیر فرهنگ و دین باشید، از زحمات فعالان گردشگری در ایام نوروز قدردانی و اظهار کرد: فعالان گردشگری در ترویج فرهنگ تدین و اخلاق مداری باید الگوی گردشگران یزد باشند و این اقدامات را با عملکرد خود نشان دهند. 
وی با بیان اینکه باید فعالان گردشگری نه تنها به دنبال ایام پررونق گردشگری بلکه باید به دنبال برنامه ریزی برای ایام کم رونق گردشگری باشند، گفت: یکی از مسائل بسیار مهم در این ایام، رضایتمندی از گردشگران و بررسی مشکلات از نگاه آن‌هاست. 
وی با بیان اینکه باید شنیده‌های مردم را جمع آوری و نواقص را برای رضایت بیشتر گردشگران و مسافران برطرف کنند، گفت: یکی از مسائل مهم، تجهیز اقامتگاه‌های جدید است که باید حساب شده کار شود تا مردم مشکلی نداشته باشند. 
وی با بیان اینکه سال آینده بخشی از تعطیلات نوروز مصادف با ماه رمضان است، گفت: باید برای پذیرایی از مسافران برنامه ریزی شود از طرفی به گونه ای، حرمت این ماه عزیز نیز حفظ شود. 
آیت الله ناصری با تاکید براینکه در نوروز و ایام مختلف سال، حرمت آداب و رسوم و مسائل فرهنگی حفظ شود، گفت: قبل از اینکه گردشگران به شهر یزد سفر کنند کباید اطلاعات کافی را از آداب و رسوم مردم این شهر را به گردشگران تزریق کنیم. وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات مهم این است که امنیت اخلاقی شهر یزد حفظ شود در عین حال، تبلیغاتی برای پر رونق کردن گردشگری سالم و در چارچوب موازین دینی و اخلاقی در محیط هایی که غیر اسلامی است نیز داشته باشیم. 
امام جمعه یزد تاکید کرد: با توجه به اینکه یزد محل گذر بسیاری از مسافران است برنامه ریزی شود تا رفاه نسبی برای گردشگران فراهم شود. 
وی یادآور شد که گروه خاصی علاقمند سفر به یزد می‌آیند به علت نجابت و امنیت اخلاقی مردمش هستند لذا باید رضایتمندی را در این زمینه داشته باشیم.

سید محمد جواد عرفانفر

از مسائل بسیار مهم در این ایام، رضایتمندی از گردشگران است , آیت‌الله محمدرضا ناصری  امام جمعه 

https://www.asianews.ir/u/60e
اخبار مرتبط
یزد - رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی که در نوروز به یزد سفر کرده گفت: خدمات نوروزی این شهر بیش از حد عالی بود و از خدمات ارائه شده در این شهر در نوروز ممنون هستیم
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید