صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۰:۲۶
کد خبر: 8983
گزارشگر: 306
۳۹۸
۰
۰
۱

در خصوص ترویج فرهنگ حجاب، توانستیم بسیار موثر باشیم

در خصوص ترویج فرهنگ حجاب، توانستیم بسیار موثر باشیم
یزد - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: به علت اقدامات انجام شده در یزد در خصوص ترویج فرهنگ حجاب، توانستیم در این حوزه بسیار موثر باشیم
آسیانیوز / یزد ؛ احمد آخوندی با بیان اینکه شورای فرهنگ با حضور تاثیرگذاران این حوزه انجام شد، اظهار کرد: خوشبختانه به علت اقدامات انجام شده در یزد در خصوص ترویج فرهنگ حجاب، توانستیم در این حوزه بسیار موثر باشیم.
وی با بیان اینکه نظارت بر نرخ گذاری‌ها در تمام تاسیسات گردشگری انجام شده است، تصریح کرد: در خصوص فعالیت گروه‌های موسیقی، اجازه فعالیت به گروه‌های غیرمجاز داده نشد.
آخوندی از بازگشایی 21 مسجد و سرویس بهداشتی برای مردم خبر داد و گفت: در حال تلاشیم که برای احیای فرهنگ دارالعباده در رمضان برنامه ریزی خاصی کنیم و در بافت و کوچه‌ها بتوانیم روحیه کار فرهنگی و جهادی داشته باشیم.
وی اعلام کرد: 681 هزار نفر گردشگر وارد یزد شدند که 38 درصد از این آمار، متعلق به استان‌های تهران و البرز هستند و این مقوله نشان می‌دهد که ما باید بر روی استان‌های مرکزی کار کنیم.
وی با بیان اینکه قرنطینه و سفر هوشمند و ایمن باید جایگزین تعطیلی شود، گفت: باید در خصوص این مباحث برنامه ریزی جامعی اتفاق بیفتد.

سید محمد جواد عرفانفر

در خصوص ترویج فرهنگ حجاب، توانستیم بسیار موثر باشیم , احمد آخوندی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد

https://www.asianews.ir/u/60f
اخبار مرتبط
یزد - امام جمعه استان با بیان اینکه فعالان گردشگری در ترویج فرهنگ تدین و اخلاق مداری باید الگوی گردشگران یزد باشند، گفت: یکی از مسائل بسیار مهم در این ایام، رضایتمندی از گردشگران و بررسی مشکلات از نگاه آن‌هاست
یزد - احمد آخوندی گفت : یزد، آماده استقبال از مسافران در موج دوم سفرهای نوروزی می شود
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید