صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۸
کد خبر: 8992
گزارشگر: 306
۴۷۷
۰
۰
۱

مراسم بزرگداشت دهم فروردین در یزد برگزار شد

مراسم بزرگداشت دهم فروردین در یزد برگزار شد
یزد - یاد و خاطره شهدای دهم فروردین و همچنین شهدای سرزمین حجاز در مسجد روضه محمدیه یزد گرامی داشته شد

آسیانیوز / یزد ؛ مراسم بزرگداشت شهدای دهم فروردین یزد و همچنین شهدای مظلوم سرزمین حجاز با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه، مسئولان استان و جمع کثیری از شهروندان در مسجد روضه محمدیه برگزار شد.


سخنران این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: در جلسه‌ای که سال ۱۹۸۷ میلادی در مرکز رژیم صهیونیستی برگزار شد، بر این مساله تأکید شد که این رژیم در دنیا با هیچ حکومتی مشکل نخواهد داشت مگر شیعه انقلاب اسلامی.


حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع افزود: آن‌ها بر این باورند که غلبه بر شیعه ایرانی انقلاب اسلامی به دلیل تمسک به سه محور فرهنگ عاشورا، فرهنگ انتظار و اعتقاد به دوران صلاح و عدالت گستری و همچنین قدرت مرجعیت و روحانیت غیرممکن است.


وی تکثر مراسم‌های مذهبی بدون محتوا و صرفا احساسی را از ترفند‌های دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ عاشورا توصیف کرد و اظهار داشت: راه اندازی جریان‌های انحرافی و خراب کردن جایگاه حوزه، روحانیت و مرجعیت در ذهن مردم هم تاکتیک دشمنان برای مقابله با فرهنگ انتظار و مرجعیت است.


این استاد حوزه و دانشگاه خواستار تبیین واقعه دهم فروردین برای جوانان شد و اظهار داشت: قیام دهم فروردین از حرکت‌هایی تاریخی بود که محور اصلی آن مرجعیت و روحانیت بودند و کسانی چون آیت الله شهید صدوقی و حجت الاسلام راشد یزدی پیش قراول این حرکت عظیم بودند.


وی ادامه داد: گره خوردن مردم با روحانیت و مرجعیت بعد از انقلاب اسلامی هزار برابر شد چراکه مسئله قدرتی به نام ولایت مطلقه فقیه تجلی پیدا کرد. ملت ایران بعد از ۴۳ سال تحریم مطلق و جنگ‌های سخت و نرم و جنگ شناختی هم در مادیات و هم در معنویات الهام بخش مردم جهان هستند.


مهدوی ارفع با بیان اینکه عده‌ای نانجیب‌های قلم به مزد در جنگ شناختی امروز به دورغ چهره طاغوت گذشته را بزک می‌کنند، گفت: متاسفانه جوان امروز در سیل اطلاعات دورغ حتی وقت نمی‌کند به اعترافات خود شاه و خاندان و نزدیکان وی سری بزند و آن‌ها را مطالعه کند.

 

وی بر همراهی مردم با روحانیت انقلابی برای عزت اسلام و نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: با همراهی و حمایت مردم از روحانیت متعهد و انقلابی می‌توان به عزت و سربلندی دست یافت. اگر روحانیت سکولار به جای روحانیت ساده زیست و مردمی قرار گیرند، سقوط قطعی است.

سید محمد جواد عرفانفر

مراسم بزرگداشت دهم فروردین در یزد برگزار شد , حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع

 

 

https://www.asianews.ir/u/60o
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید