صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۱
کد خبر: 8996
گزارشگر: 2
۶۴۰
۰
۰
۸
فروشگاه لوازم استخر در تهران

دما استار فروشگاه لوازم استخر و تاسیسات حرارتی

دما استار فروشگاه لوازم استخر و تاسیسات حرارتی
شرکت دما استار از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه تاسیسات حرارتی، برودتی و تهویه مطبوع آغاز نموده است و امروزه نیز با کوشش و تلاش بی وقفه تبدیل به یکی از شرکت های موفق و قابل اعتماد در این حوزه شده است.

همچنین با فعالیت مستمر و کسب اعتماد شرکتها، توانسته اند نمایندگی رسمی و عاملیت فروش شرکت های تهویه آریا، دیگ های چدنی MI3، دیگ های چدنی شوفاژکار، دیگ های فولادی ساحل صنعت، پمپ تصفیه استخر آبرسانی، سیرکوله و استخری LEO را دریافت کند.

لوازم استخر

دما استار فروشگاه لوازم استخر در تهران

 

پخش عمده انواع لوازم و تجهیزات برای راه اندازی و نگهداری تاسیسات حرارتی، برودتی و تهویه ساختمان.

 

فیلتر استخر

 

در واقع عمل فیلتراسیون در استخر یک فرایند فیزیکی است که توسط دستگاهی به نام فیلتر صورت می پذیرد. این دستگاه نیز دارای انواع مختلف نظیر فیلتر شنی، کارتریجی، دیاتومه یا DE است که هر کدام کاربردهای مختلف دارند. به نحوی که برخی از این فیلترها توانایی باکتری زدایی از آب را نیز دارند.

 

جاروی استخر

 

استخرها دارای انواع مختلفی نظیر: عمومی، خصوصی، آموزشی، قهرمانی، درمانی، تمرینی، تفریحی، بی‌ کران، غواصی، واترپلو، چند منظوره، شیرجه، حرکات موزون و کف متحرک هستند. از این رو از سازه های مختلف و متنوعی تشکیل شده اند. که متناسب با هر نوع سازه تجهیزات مشترک و یا غیر مشترکی را دارا هستند. از ضروریات مهم یک استخر، وجود جارو استخری است. با کمک تمیزکننده استخر، زمان کمتری را برای تعمیر و نگهداری معمول و زمان بیشتری برای لذت بردن از واحه حیاط خلوت خود صرف کنید. انواع تمیزکننده های استخر شامل جارو استخر دستی، جارو اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استخر است.

 

لوازم و تجهیزات بهداشتی استخر

 

گرمایش و سرمایش که شامل بخاری ‌ها و چیلرهای استخر شده که دمای آب را تنظیم می‌کنند تا در ماه‌های سرد، آب گرم باشد یا در روزهای گرم، آب خنک و با طراوت باشد.
کلرزن های اتوماتیک شامل دستگاه هایی میشود که به طور خودکار کلر را در استخر شما تزریق میکنند. این امر میتواند به نگهداری و تمیزی آب کمک زیادی کند.
بنابراین «بهداشت» کلید یک استخر سالم و لذت بخش است که با لوازم و تجهیزات نام برده شده همچون فیلتر استخر، جارو استخری، سیستم سرمایش و گرمایش و کلرزن ها میتوانید به این امر مهم دست یابید.

 

مبدل حرارتی استخر

 

تبادل حرارت بین دو مدار آب گرم و آب سرد استخر از طریق مبدل های حرارتی صورت می پذیرد. در واقع این تبادل حرارت باعث گرم‌ کردن دمای آب استخر می شود. مبدل حرارتی استخر با انتقال انرژی گرمایی از مدار آب گرم به مدار آب سرد بدون اینکه این دو سیال با یکدیگر در تماس مستقیم قرار گیرند، عمل می کنند.

 

فروش لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای نگهداری استخر

 

دما استار مرکز فروش لوازم استخر در تهران، ارائه کننده بهترین برندهای قطعات و تجهیزات جهت ساخت و نگهداری استخر است. این فروشگاه جهت رفاه حال مشتریان و متقاضیان، علاوه بر فروش حضوری، فروش اینترنتی لوازم استخر را نیز در وب سایت خود راه اندازی نموده است. گروه دما استار در تلاش است تا حس ‌خوب، تهیه و تامین کالا از یک فروشگاه مطمئن با قیمت کاملا مناسب را به مشتریان خود به ارمغان آورد.

دما استار

هدف مجموعه دما استار، ارائه بهترین کیفیت و خدمات متناسب با نیاز شما و با مناسب ترین قیمت است. افتخار این را دارند که در طول روند انتخاب محصول، تیم مهندسین مجرب و با سابقه مجموعه با ارائه محاسبات دقیق با توجه به درخواست شما مشاورتان خواهند بود. لذا برای مشاوره و استعلام قیمت کالای مورد نظرتان میتوانید با مشاوران دما استار تماس حاصل نمایید.

 

تماس با فرشگاه دما استار:

 

پخش کننده انواع لوازم استخر، تاسیسات حرارتی، برودتی و تهویه
آدرس: تهران . خیابان بهار جنوبی نرسیده به خیابان طالقانی . کوچه آصف وزیری . ساختمان سبز . پلاک ۱ طبقه اول . واحد ۲
سایت اینترنتی: /https://damastar.com
تلفن فروش: 77513100-021
021-77513200
021-77513400

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/60s
اخبار مرتبط
رضا طلایی پور، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: آموزش در تمامی بخش های مرتبط با صنعت ساختمان در رشته برق امری ضروری است و اقدامات خوبی از سوی سازمان در این زمینه شروع شده که در سال جاری تکمیل می شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید