صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۰:۰۱
کد خبر: 9003
گزارشگر: 306
۵۹۹
۰
۰
۱

هر سال یک پروژه بزرگ در یزد اجرا می‌شود

هر سال یک پروژه بزرگ در یزد اجرا می‌شود
​ یزد - رئیس شورای اسلامی شهر میراث جهانی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهر یزد رویکرد اصلی شورای شهر و شهرداری است،‌ گفت: برای هر سال فعالیت شهرداری و شورا یک پروژه بزرگ در نظر گرفته شده است
آسیانیوز / یزد ؛  عزیزالله سیفی در دیدار نوورزی اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر میراث جهانی یزد با نماینده مردم یزد،‌ اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری در این دوره اولویت اصلی خود را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام قرار داد.
 
وی تصریح کرد: به حمدالله با اقدامات شهرداری و شهردار یزد خیلی از پروژه‌ها به مرحله نهایی و بهره‌برداری رسید و حتی پروژه‌هایی که مدت زیادی تنها 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشت،‌ در کمتر از شش ماه به صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
رئیس شورای اسلامی شهر میراث جهانی یزد با تاکید بر اینکه در این زمینه رویکرد جهادی که شهرداری داشت نقش مهمی در تکمیل پروژه ها ایفا کرد گفت: از اغاز ایام الله دهه فجر روند بهره‌برداری از پروژه‌های شهری یزد آغاز شد و تا پایان سال تقریبا هر روز ما از پروژه‌های مختلف در سطح شهر بهره‌برداری می‌کردیم.
 
سیفی با تاکید بر اینکه برخی از این پروژه‌ها از جمله تقاطع غیرهمسطح شهدای نعیم آباد یزد از جمله پروژه‌های بزرگ شهر یزد به حساب می‌آمد گفت: تلاش کردیم به محض آماده شدن پروژه‌ها،‌ آنها را در اختیار شهروندان قرار دهیم تا بتوانند از آن استفاده کنند.
 
وی گفت: بخش دیگری از پروژه‌ها هم که باقی مانده در سال 1401 انشاالله پیگیری می‌شود تا بتوانیم پروژه‌های نیمه تمامی که شهرداری در سطح شهر داشته را به صورت کامل تکمیل کنیم.
 
رئیس شورای اسلامی شهر میراث جهانی یزد خاطرنشان کرد: برای هر سال فعالیت شورای شهر و شهرداری هم یک پروژه بزرگی تعریف کردیم که انشاالله بتوانیم زمینه بهبود وضعیت شهر و رفاه حال شهروندان را هرچه بیشتر فراهم کنیم.
 
سیفی در ارتباط با پروژه تعریف شده برای امسال یزد گفت: امسال پروژه زیرگذر شهدای محمودآباد را در برنامه شهرداری قرار دادیم و انشاالله با همکاری و همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان،‌ بتوانیم زیرگذر این پروژه را امسال به بهره‌برداری برسانیم و اطراف آن را برای سال بعد اصلاح و کامل کنیم.

سید محمد جواد عرفانفر

هر سال یک پروژه بزرگ در یزد اجرا می‌شود , عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر میراث جهانی

https://www.asianews.ir/u/60z
اخبار مرتبط
رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در نوروز ۱۴۰۱ شهروندان عزیز و مهمان نواز یزد همکاری خوبی برای پذیرایی از مهمانان نوروزی داشته اند و این رفتار و فرهنگ بی نظیر مردم سخاوتمند یزد جای تشکر و قدردانی دارد که در کنار مسئولین، شهر را برای پذیرایی از مهمانان نوروزی مهیا کردند
یزد - عضو شورای پنجم شهر یزد: تفاهمنامه ۵۰ هزار یورویی معرفی یزد در نشریه جهانی به صورت قانونی به امضا رسیده و موافقت دستگاه‌های نظارتی را نیز به همراه داشته است
یزد- نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در دیدار عیدانه با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه شورای ششم بصورت فعال در محلات حضور دارد، گفت: طبق مشاهدات خوشبختانه شورای ششم کار خود را با صلابت و قدرت شروع کرده و با توجه به سوابق افرادی که در این دوره حضور دارند شاهد هستیم که در این دوره کمترین آمار اشکال و رد مصوبات در طی این مدت کوتاه داشته که جای تقدیر و تشکر دارد و امیدوارم این روال تا آخر دوره ادامه پیدا کند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید