پنج شنبه / ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۵
کد خبر: 9007
گزارشگر: 280
سرویس: سرصفحه با ایرج جمشیدی
۵۸۴
۰
۰
۰

⭕️ آخر هفته با ایرج جمشیدی 🔻 نوروز در سینماهای قدیم تهران گفت‌و‌گو با اکبر آسیا

➖  احسان داروگین، ماشین‌باز، ماشین‌ران حرفه‌ای و فعال حوزه‌ی خودرو‌های کلاسیک، از تصویب واردات هفتاد هزار خودرو خارجی و اینکه آیا این حجم از واردات اثری بر قیمت و بازار خودرو در کشور خواهد داشت یا خیر سخن می‌گوید و سپس به سرمایه‌گذاری بر خودرو‌های کلاسیک، صفرسازی و بازسازی آن‌ها و اهمیت این سرمایه‌گذاری در جهان می‌پردازد.
➖  اکبر رستم‌زاده (اکبر آسیا)، آپاراتچی سینما آسیا از حال‌ و هوای سینماهای قدیم تهران در نوروز سخن می‌گوید. از اکران‌های نوروزی فیلم‌های جری لوییس و نورمن ویزدوم، از «طبیعت بی‌جان» سهراب شهید‌ثالث که در سینماهای وسط و پایین شهر مورد استقبال قرار نمی‌گرفت و در عوض «اوسا کریم نوکرتیم» در سانس‌های پی در‌پی در این سینماها با استقبال مردم به روی پرده می‌رفت. 
➖ آقای مهندس محمد عطاردیان، مهندس پیشکسوت راه و ساختمان ایران، در ادامه‌ی بحث درباره‌ی پروژه‌های ساخت‌و‌ساز در گوشه‌و‌کنار ایران، اتفاقات و وضعیت کنونی پروژه‌ی ساخت قطعه‌ی رودبار-منجیل آزادراه تهران-رشت که به لحاظ موقعیت جغرافیایی در شرایط ویژه‌‌ و به لحاظ ترافیکی در نقطه‌ی گره‌ای آزادراه قرار دارد را تشریح و این مبحث را تا گزارشات بعدی از پروژه، به پایان می‌برند. در ادامه آقای مهندس عطاردیان به پروژه‌ی مهم کنارگذر شرقی اصفهان  می‌پردازند. این پروژه نیز از لحاظ سیاستگذاری و اجرای تعهدات از سوی دولت در وضعیت نابسامانی قرار دارد و با وجود گذشت دو سال از عقد قرارداد، هنوز زمین‌هایی که باید راه بر آن‌ها ساخته شود در اختیار آقای عطاردیان و همکارانشان قرار نگرفته و تعهدات مالی برای ساخت سایر بخش‌های راه از سوی کارفرما پرداخت نشده است.  
👇🏽📎 دسترسی به نسخه‌های کامل و آرشیو خاطرات مهندس محمد عطاردیان:
 
https://t.me/joinchat/UzElp1nob9fNz5pb

🗓 پنجشنبه ( ۱۱ فروردین ۱۴۰۱)

    
 
امیر موید باوند نویسنده: امیر موید باوند
https://www.asianews.ir/u/613
اظهار نظر
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید