صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۱:۱۳
کد خبر: 9024
گزارشگر: 306
۴۵۳
۰
۰
۱
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد

شعار سال را با بهره برداری بهینه از منابع آب و مدیریت مصرف، محقق کنیم

شعار سال را با بهره برداری بهینه از منابع آب و مدیریت مصرف، محقق کنیم
یزد - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای با مهم دانستن شعار سال برای استان گفت: شعار سال را با بهره برداری بهینه از منابع آب و مدیریت مصرف، محقق کنیم
آسیانیوز / یزد ؛ به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد"محمدمهدی جوادیان زاده" با بیان اینکه سال 1401مزین شده است به نام (تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین) افزود:با توجه به صنعتی و معدنی بودن استان یزد بسیار بجا، مهم و نیاز اصلی استان می باشد که محقق شدن شعار سال را در صدر برنامه هایمان قرار دهیم.
وی گفت: استان یزد که از گذشته تا بحال در حوزه تولید و ارائه خدمات،سرآمد بوده و تولید، جزء جدایی ناپذیر کسب و کار این استان می باشد با توجه به محدودیت منابع آبی تنها با اتکاء به تولید دانش بنیان می توان ضمن رشد و ارتقاء سطح تولید دراستان، نگاهی بهره ورانه و مدبرانه به مصرف آب در بخش تولید داشت.
وی با اشاره به اهمیت ایجاد شغل برای قشر تحصیل کرده استان بهترین عملکرد در حوزه تولید را حمایت از واحدها و مجموعه های دانش بنیان دانست و افزود: این حمایت ها تولیدات استان را به سمت محصولات با فناوری بالا (HIghtech) خواهد برد که هم باعث اشتغالزایی در حوزه تحصیل کرده ها می شود و هم اینکه مدیریت مصرف به طور خودکار انجام خواهد شد.
جوادیان زاده افزود: تولید محصولات Hightech علاوه بر ارزش افزوده بالا معمولا با مصرف آب و تولید پساب صنعتی کم،همراه است که همین مزیت ها توسعه چنین صنایعی در استان را حائز اهمیت می نماید.
وی با اشاره به اهمیت تولیدات کشاورزی گفت:تجارب خوبی که استان قبلا در زمینه دانش بنیان داشته است همچنین کمبود آب و از طرفی اهمیت امنیت غذایی، توسعه تولید دانش بنیان در بخش کشاورزی را بیش از پیش ضروری و حتی حیاتی جلوه می دهد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد اظهار داشت:این نامگذاری(تولید،دانش بنیان و اشتغال زایی) جدا ازاینکه شعارسال هست باید جزو وظایف شرکت های خدمت دهنده و زیرساختی باشد که آن را محور فعالیت ها و دستورکار اصلی خود قرار دهند و از آنجا که محصولات و تولید دانش بنیان در استان یزد به انجام سایر ماموریت هایی که بر عهده ما بعنوان آب منطقه ای  گذاشته شده کمک می کند، ضمن استقبال از این شعار، تلاش خواهیم کرد به بهترین شکل در حوزه خدمت رسانی خود، به محقق شدن شعار سال کمک نماییم.

سید محمد جواد عرفانفر

شعار سال را با بهره برداری بهینه از منابع آب و مدیریت مصرف، محقق کنیم  , "محمدمهدی جوادیان زاده" مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان

https://www.asianews.ir/u/61k
اخبار مرتبط
یزد - در حاشیه سفرنوروزی به استان یزد رئیس گنجینه ملی آب ایران با مدیرعامل آب منطقه ای این استان دیدار کرد
یزد - در سال گذشته 3 میلیون و 46 هزار و 324 مگاوات ساعت برق در نیروگاه یزد تولید شد
یزد - مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان از بحران کمبود آب در سال جدید خبر داد
یزد - فرماندار شهرستان مروست از مدیر امور آبفا این شهرستان تقدیر کرد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید