صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۱
کد خبر: 9028
گزارشگر: 213
۹۷۸
۰
۰
۴
تازه ترین پیش بینی درباره رشد ارز دیجیتال

قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ و پس از جنگ اوکراین

قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ و پس از جنگ اوکراین
بیت‌کوین به دنبال جنگ اوکراین و بعد از فرمان اجرایی رمزارزها شروع به رشد کرد و در این حال فرمان اجرایی تاثیراتی بر بازار رمزارزها در بلندمدت خواهد داشت.

به گزارش آسیانیوز، بیت‌کوین در دو هفته گذشته مقاومت ۴۵ هزار دلار خود را شکست و حالا همه منتظر رشد بیشتر این ارز دیجیتال هستند. بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ چه می‌شود؟

------------------

بیشتر بخوانید

رمزارز ملی جایگزین اسکناس می شود!

--------------------------------------------

 

پیش‌بینی‌های مختلف از قیمت بیت‌کوین و بازار ارزهای دیجیتال زیاد است. برخی رسیدن زمستان رمزارزها را هشدار می‌دهند و برخی دیگر عقیده دارند بازار رشد می‌کند. اما تعداد کسانی که به رشد امید دارند بسیار بیشتر است.

وبسایت NEXTAdvisor در گزارشی نوشت: بیت‌کوین به دنبال جنگ اوکراین و بعد از فرمان اجرایی رمزارزها شروع به رشد کرد. فرمان اجرایی کمک زیادی به بازار رمزارزها در بلندمدت می‌کند.

تجارت نیوز نوشت «بیت‌کوین حالا در محدوده ۴۵ هزار دلار قرار دارد و حدود ۵۰ درصد زیر سقف قیمتی معامله می‌‌شود. اما با این حال این ارز دیجیتال ند برابر سال قبل خود ارزش دارد. اینگونه نوسان‌ها برای بیت‌کوین چیزی نیست.»

 افراطی‌ترین مخالفان ارزهای دیجیتال عقیده دارد بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ تا ۱۰ هزار دلار ریزش می‌کند اما خب بعد از رشد اخیر بازار به نظر بعید به نظر می‌رسد.

کیت والاتمن، متخصص ارزهای دیجیتال در رابطه با روند بیت‌کوین در ۲۰۲۲ گفت: بیت‌کوین در سه ماه آخر سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد.

صنعت کریپتوکارنسی در حال ورود به دوره‌ای جدید است. دوره‌ای که شرکت‌های بزرگ به سمت کریپتوکارنسی می‌روند. این می‌تواند به ظهور دنیای متاورس کمک کند و ارزهای دیجیتال هم بیشتر پذیرش می‌شوند.

جورین تیمر، مدیر جهانی در fidelity Investment عقیده دارد بیت‌کوین به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد اما نمی‌تواند زمان دقیقی را برای این قیمت حدس بزند.

کیانا دانیال، بنیانگذار invest diva و نویسنده کتاب سرمایه‌گذاری آدمک‌ها در ارزهای دیجیتال گفت: آنچه من از بیت‌کوین انتظار دارم نوسان قیمت در کوتاه‌مدت و رشد در بلندمدت است.

 

--------------------------

بیشتر بخوانید

موج سواری جنجالی بیت‌کوین و پیشنهادها برای خرید و فروش

 ------------------------------------

علاوه بر فرمان اجرایی رمزارزها انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ اولین ETF بیت‌کوین از نوع اسپات در بازار بورس آمریکا شروع به کار کند. کارشناسان عقیده دارند اولین ETF بیت‌کوین می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی قیمت این ارز دیجیتال داشته باشد./

https://www.asianews.ir/u/61o
اخبار مرتبط
به گزارش سرویس رمزارز آسیا نیوز: به نظر می رسد بیت‌کوین مجددا در حال بازیابی همبستگی خود با طلا است، و این نکته مورد توجه فعالان بازار رمزارزها و حتی سایر فعالان اقتصادی قرار گرفته است.
به گفته بانک مرکزی رمزارز ملی در سال ۱۴۰۱ وارد بازار خواهد شد و قرار است جایگزین اسکناس شود.
خانم کیتی هاون، سرمایه گذار ارزهای دیجیتال و عضو هیئت مدیره صرافی کوین‌بیس وپلتفرم اوپن‌سی اعلام کرد که 1/5 میلیارد دلار برای صندوق جدید خود، هاون ونچور Haun Ventures جمع آوری کرده است.
تحلیلگران کیتکو پیش‌بینی کردند طلا همچنان به عنوان یک دارایی جایگزین درخشان می درخشد و درباره قیمت طلا در کوتاه مدت توضیحاتی ارایه داده اند.
گزارش اختصاصی سرویس رمزارز آسیا نیوز: وزارت خزانه‌داری ایالات متحده اخیراً اعلام کرده است که امکان فعالیت غیر قانونی قابل توجه در شبکه بیت‌کوین و آلت‌کوین ها وجود ندارد، با این تفاسیر زمان آن رسیده است که سیاست‌گذاران در تمامی کشورها روایت منفی علیه رمزارزها را تغییر دهند و با زدن برچسب «فعالیت غیرقانونی» به رمزارزها در میان فعالان این حوزه ایجاد ترس بی دلیل نکنند.
مدیر عامل یک پلتفرم بازی درآمدزای متاورسی(بازی بالتازار) اخیرا در گفتگویی اعلام کرده است که "بسیاری آماده هستند تا مشاغل دیگر خود را ترک کنند تا به جای آن بازی‌های درآمدزا (play-to-earn NFT gaming) انجام دهند."
از آنجا که سیاست های دولت ایالات متحده در باره رمزارزها و قانون‌گذاری در این زمینه موضوع بسیاری مهمی برای جامعه رمزارها به ویژه جامعه رمزارز در ایران است، سرویس رمزارز آسیا نیوز تازه ترین اخبار در این زمینه را پیگیر خواهد شد، آخرین خبرها حاکی از این است که دامنه اختلاف بر سر سیاست‌گذاری در این زمینه از رقابت بین دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه به رقابت درون احزاب به ویژه درون حزب دموکرات کشیده شده است
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید