صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۳
کد خبر: 9031
گزارشگر: 2
۹۷۸
۲
۰
۶
پیدا کردن بهترین کسب و کار

وب سایت کی خوبه مرجع معرفی بهترین کسب و کار های ایرانی!

وب سایت کی خوبه مرجع معرفی بهترین کسب و کار های ایرانی!
آیا تابه حال به این فکر کرده اید که از بین انبوه سایت ها و فروشگاه های اینترنتی، کدام یک از بقیه بهتر است؟ چگونه می توانید بهترین کسب وکارهای در فعال در هر زمینه را پیدا کنید؟

به طورقطع پیدا کردن بهترین ها در هر زمینه با توجه به حجم بالای سایت های فعال ، کار بسیار دشوار و زمان بری است. اما خوب است بدانید که یک سایت برای کسب وکارهای ایرانی این کار را انجام داده و دیگر نیازی نیست که هر فرد به طور شخصی زمان زیادی را برای پیدا کردن بهترین های هر حوزه صرف کند. این سایت که با نام کی خوبه می باشد.

 

مرجع معتبر برای معرفی بهترین کسب وکارها

 

کی خوبه بستری را فراهم کرده تا در آن متقاضیان بتوانند از برترین فعالان در هر زمینه مطلع شوند. به عنوان مثال شخصی قصد دارد تا کالایی را از یک فروشگاه اینترنتی خریداری کنند. یا از خدماتی مانند کلاس های آموزشی ، پزشکی، وکلا و ....مطلع گردد، اما نمی داند که به کدام سایت یا فروشگاه اینترنتی مراجعه کنند. کالای مورد نیاز خود را از کدام فروشگاه بخرد تا در کنار قیمت مناسب، از کیفیت عالی برخوردار باش. د از کدام کلاس آموزشی یا وکیل استفاده کند تا به بهترین نتیجه برسد .

 

نحوه استفاده از سایت کی خوبه

 

کی خوبه در هر زمینه نام ده سایت برتر را برای شما قرار داده است که پس از مطالعه ی اطلاعات درج شده برای هر سایت، می توانید متناسب با شرایط و ویژگی های خود بهترین را انتخاب کنید. سایت کی خوبه بدین صورت است که پس از ورود، حوزه موردنظر خود را در بخش جستجو سرچ می کنید و در ادامه محتوای آماده شده توسط کی خوبه در مورد آن حوزه و سایت های برتر و فعال در آن حوزه پیش روی شما قرار می گیرد .
پس از باز کردن محتوا و خواندن مقدمه آن، می رسید به لیست سایت ها. این لیست از شماره ده تا یک نام گذاری شده است و ده سایت برتر و فعال در آن زمینه را به شما معرفی می کند. این ده سایت طبق رتبه بندی گوگل و همچنین فعالیت و محبوبیت خودشان در این لیست قرار گرفتند.

سایت کی خوبه

نظرات کاربران در کی خوبه

 

بخش بعدی برای کی خوبه بسیار مهم و مورد توجه است، قسمت نظران کاربران می باشد. کاربران نظرات خود را در زمینه فوق پیرامون یک سایت در این قسمت یادداشت می کنند. این نظرات هم می تواند دید مثبت باشد و هم می تواند منفی باشد. اما خوبی آن این است که هیچ گونه پیش داوری، تبلیغات یا نظر منفی نسبت به سایت ها ندارد و افراد تنها تجربه شخصی خود را در این بخش یادداشت می کنند. دراین صورت ممکن است نام سایت های بسیار خوب دیگری نیز به چشمتان بخورد . سایت هایی که شاید تازه شروع به کار کردند و هنوز تبلیغات گسترده ندارند اما کیفیت خوبی داشته و مخاطبین راضی دارند.
به طورکلی همه افراد در هر زمینه ای که مد نظرشان است می توانند به سایت کی خوبه مراجعه کرده و بهترین کسب وکارهای ایرانی و فعال در آن زمینه را بشناسند.
نمونه سایت کی خوبه در کشورهای خارجی و برای سایت های خارجی وجود دارد . زیرا این امر بسیار مهم است. اما داخل کشور سایت فعال این چنیننی و با کیفیت بالا مانند کی خوبه کم پیدا می شود. اکثر سایت ها لیستی از سایت های داخلی و خارجی را به مخاطب نشان می دهند که سایت های خارجی عملاً برای کاربران ایرانی قابل استفاده نمی باشند. اما کی خوبه در محتواهای خود تنها از سایت های داخلی ایرانی و فعال نام می برد. بدین صورت که تمامی افراد در هر جای ایران که هستند بتوانند از خدمات این سایت ها استفاده کنند.

 

سخن پایانی

 

در محتوا قصد داشتیم تا بهترین مرجع برای معرفی بهترین کسب وکارهای ایرانی را به شما معرفی کنیم. این مرجع سایتی نیست جز کی خوبه . در کی خوبه می توانید لیست ده سایت برتر فعال در هر زمینه را مشاهده کرده و برای خدمات یا خرید خود از این سایت ها استفاده کنید. سایت های نام برده شده در کی خوبه دارای درصد بالای رضایت مخاطبین و همچنین مورد تایید موتور جستجوی گوگل می باشند. پس شما می توانید با خیالی آسوده از خدمات این سایت ها استفاده کنید.

 

منبع : https://kikhobe.com

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/61q
اخبار مرتبط
مجلس ایران بررسی طرح محدود کردن اینترنت را به کمیسیون ویژه واگذار کرد؛ در حالی که هدف از این طرح آزمایشی، محدود کردن پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی به ویژه شبکه اینستاگرام در ایران است که به‌دلیل فیلتر نبودن، از سوی کاربران ایرانی به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
سارا
۱۴۰۱/۰۲/۲۹
0
0
1

واقعا از معرفی سایت کی خوبه ممنونم طوری برام جذابه که روزی حداقل 20 دقیقه تو سایتش نظرات افراد را بررسی میکنم واقعا بازار ایران به چنین سایتی نیاز داشت ممنون ازتون

محمد حسین اسلامی
۱۴۰۲/۰۸/۲۹
0
0
1

واقعا سایت مفیدی هست دیگه به جایی رسیده من الان هر چی میخوام بخرم میرم تو کی خوبه دنبالش میگردم


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید