صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۶:۵۲
کد خبر: 9035
گزارشگر: 213
۴۲۰۰
۱
۱
۷
در شامگاه یک شنبه

دلیل مبهم قتل دو طلبه در گنبد کاووس

دلیل مبهم قتل دو طلبه در گنبد کاووس
دو طلبه در محله چای بوئین گنبدکاووس به قتل رسیده‌اند.

به گزارش آسیانیوز، فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس در استان گلستان از قتل دو طلبه در حوزه علمیه این شهر با «سلاح گرم» خبر داد.

محمود علیفر گفته است این دو نفر حدود ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه شامگاه یک‌شنبه، ۱۳ فروردین، در محله چای بوئین گنبدکاووس به قتل رسیده‌اند و اقدامات برای شناسایی قاتل یا قاتلین آغاز شده است.

خبرگزاری ایسنا، هویت مقتولان را «آخوند پژمان» و «آخوند خوجه» اعلام کرده و نوشته است که بر اساس اطلاعات محلی، این دو نفر در محل حوزه علمیه به ضرب گلوله به قتل رسیده‌اند.

در همین باره برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی اسم کامل مقتولان را «گل محمد آخوند پژمان» و «عبدالرحمان آخوند خوجه» اعلام کرده‌اند‌ و نوشته‌اند که قتل این دو طلبه پیش از برگزاری مراسم «نماز تروایح» صورت گرفته است.

نماز تراویح، به نمازهایی اطلاق می‌شود که مسلمانان سنی در شب‌های ماه رمضان پس از نماز عشاء به جماعت می‌خوانند.

بر اساس این گزارش‌ها، جنازه این افراد پس از قتل با گلوله، با تبر نیز مورد حمله قرار گرفته است. 

مردم گنبدکاووس اکثرا ترکمن و سنی‌مذهب هستند. بر اساس آمارهای رسمی حدود ۸ تا ۱۰ درصد از جمعیت ایران را مسلمانان سنی تشکیل می‌دهند، اما این گروه همواره به تبعیض‌ها و فشارهای سیستماتیک اعتراض دارند./

https://www.asianews.ir/u/61v
اخبار مرتبط
اهالی محله ناصر خسرو اهواز روایت های تکان دهنده ای درباره زندگی و قتل مونا(غزل) حیدری بیان کرده اند.
در حالی که بسیاری از مسوولان خواستار اشد مجازات برای شوهر همسرکودک مونا حیدری شده اند، در اغلب تریبون‌های رسمی مردانی که به زنان خود اجازه می‌دهند بی‌توجه به پوشش استاندارد قوانین جمهوری اسلامی ایران از منزل خارج شوند، «بی‌غیرت» خوانده می‌شوند.
شوهر یک کودک‌همسر اهوازی پس از کشتن او، سرش را برید و دقایقی بعد به خیابان آورد.
مردی که نامش را استفان ر. اعلام کرده‌اند، با قربانی اش در خانه وی قرار گذاشته بودند که قاتل با دارویی مرد را بی‌هوش و همه اعضای بدنش را مثله کرده و خورده است.
مادر زنده یاد بابک خرمدین آخرین دفاعیاتش را ارایه داده است و در این راستا وکیل پرونده اکبر خرمدین درباره روند دادگاهی و قضایی و چگونگی مجازات او توضیحاتی را بیان کرده است.
در حالی که سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، اعلام کرد که ایران موسوی، مادر زنده یاد بابک خرمدین، فیلمساز جوان، در قتل فرزندان تحت فشار همسرش نبوده و از تمام ماجراها باخبر بوده‌ است، او گفته است که از ترس در قتل فزندانش مشارکت می کرده است!همچنانکه روانشناسان نیز مسوولیت اعمال موسوی را در ارتکاب قتل ها(با وجود تشخیص کند ذهنی در وی) بر عهده وی اعلام کرده اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
احمدی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
1
0
0

تبعیض سیستماتیک؟؟!! من در بندرعباس هستم و اینجا اتفاقا تبعیض سیستماتیکی اگه باشه به نفع اهل سنته که نارضایتی پیش نیاد. چیزی رو که دشمنان ایران از روی عناد و رذالت ادعا می کنند تکرار نکنیم...


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید