صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۹:۲۵
کد خبر: 9064
گزارشگر: 2
۹۸۱
۰
۰
۴
مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی

نکاتی که باید درباره مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری بدانید!

نکاتی که باید درباره مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری بدانید!
با توجه به پیچیدگی های خاصی که امروزه در زندگی خصوصی و کاری را در وجود دارد؛ اکثر به وجود یک وکیل پایه یک دادگستری در زندگی خود نیازمندیم. در مواردی که صرفا نیاز به راهنمایی داریم می توانیم از مشاوره حقوقی یک وکیل خانواده یا وکیل کاری استفاده نموده و در مواردی که جدیدتر است می‌توانیم روی کمک آنها برای پرونده های حقوقی خود حساب کنیم. پیشتر ها برای دریافت مشاوره حقوقی از وکلای خود مجبور بودیم که به دفتر وکالت آنها مراجعه کنیم اما امروزه می‌توان از مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی نیز استفاده کرد.

تفاوت های مشاوره حقوقی آنلاین با مشاوره حقوقی حضوری در چیست؟

 

اولین تفاوت مشاوره حقوقی رایگان آنلاین با مشاور حقوقی حضوری این است که شما در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید. علاوه بر آن شما می توانید بدون توجه به فاصله مکانی با بهترین وکلای ایران و دنیا صحبت کنید و از آنها مشاوره بگیرید که در صورت نیاز به مراجعه حضوری هم چنین چیزی عملاً غیر ممکن می باشد.
علاوه بر آن در مشاوره حقوقی آنلاین آرامش و اعتماد به نفس موکلان بیشتر خواهد بود چرا که وکلا به طور مستقیم آنها را نمی‌بینند و آنها احساس امنیت بیشتری کرده و تمام حقایق را با جزئیات بازگو می کنند. به همین دلیل مشاوره حقوقی ارائه شده وکیل موفق تر و کارآمد تر خواهد بود.
جالب است بدانید که در بعضی موارد شما می توانید مشاوره حقوقی آنلاین پیام مشاوره حقوقی تلفنی را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید و یا به صورت ناشناس مشکل خود را مطرح کرده و مشاوره بگیرید. این دو مورد دو تا از مهم ترین برتری های مشاوره حقوقی آنلاین در مقایسه با مشاوره حقوقی حضوری تلقی می شوند.

 

آیا مشاوره حقوقی آنلاین همیشه جایگزین مناسبی برای مشاوره حقوقی حضوری می باشد؟

 

در بخش قبل به فواید مشاوره حقوقی آنلاین در مقایسه با مشاوره حقوقی حضوری اشاره کردیم. در مواردی که مشکل شما جزئی است و فقط با یک مشاوره ساده و راهنمایی از طرف وکیل حل خواهد شد مشاوره حقوقی آنلاین می‌تواند یک جایگزین کاملا مناسب برای مشاوره حقوقی حضوری باشد. همیشه شرایط اینطور نیست. در مواردی که شما نیاز به چند جلسه مشاوره و مداخله مستقیم وکیل در پرونده حقوقی خود دارید بهتر است که بعد از یک مشاوره آنلاین با وکیل آنلاین، حتما به صورت حضوری به دفتر وکالت وی مراجعه کرده و از نزدیک در جریان پرونده خود قرار دهید.

 

آیا مشاوره حقوقی آنلاین قابل اعتماد است؟

 

شاید این سوال خیلی از شما باشد که آیا مشاوره حقوقی آنلاین قابل اعتماد هست یا نه و آیا می توان به راهنمایی های ارائه شده در یک مشاوره آنلاین اعتماد کرد یا خیر. حقیقت این است که این سوال نیست که بتوان یک جواب صددرصد و قطعی به آن داد. بتوانیم به مشاوره حقوقی آنلاین اعتماد کنیم یا خیر به آن بستگی دارد که مشاور حقوقی که به شما مشاوره می‌دهد چه کسی است. اگر سایتی را برای مشاوره حقوقی انتخاب کنید که معتبر باشد به این معناست که مشاوره که ارائه می‌دهد نیز معتبر بوده و راهنمایی های ارائه شده قابل استناد می باشد.

در غیر این صورت و اگر شما بدون توجه و دقت کافی سایتی را انتخاب کنید مشاوره نه تنها معتبر نیست بلکه می‌تواند حتی به ضرر شما نیز باشد. علاوه بر آن در صورتی که اطلاعات زندگی شخصی و کاری خود را در اختیار شخص مشاور در یک سایت بی اعتبار قرار دهید ممکن است مورد کلاهبرداری و اخاذی نیز واقع شوید. در نتیجه می توان گفت که همه چیز به انتخاب یک سایت درست و یک وکیل آنلاین درست بستگی دارد.

 

هنگام انتخاب یک وکیل آنلاین برای دریافت مشاوره حقوقی به چه مواردی باید توجه کرد؟

 

در بخش قبلی اشاره کردیم که برای دریافت راهنمایی های صحیح و به جا باید یک وکیل آنلاین مناسب را برای مشاوره حقوقی برگزینیم. در این بخش نکاتی را به شما می گوییم که کمک می کند وکیل آنلاین مناسبی انتخاب کنید.

 

بررسی سایت مورد نظر

 

اول از همه دقت کنید که تا حد امکان وارد سایت هایی شوید که اولین پیشنهاد های گوگل برای شما باشند. وقتی وارد سایت یک مجموعه حقوقی می شوید پیش از هر چیز باید دقت کنید چه پسری از مجوزهای رسمی خود ارائه نمایند. علاوه برآن رزومه سابقه کار و زمینه تخصص مشاوره حقوقی مد نظر خود نمایید. پیش از آغاز مشاوره به سایت سرزده و نظرات را مطالعه کنید‌. این نظرات می‌توانند کم و کیف کار مشاوره این وکلا را به شما نشان دهند. به خاطر داشته باشید که به هیچ وجه با دیدن یکی دو نظر منفی در میان خیلی نظرات مثبت از مشاوره گرفتن از وکلا یا ن سایت صرف نظر نکنید. در حقیقت وجود نظرات منفی کم در میان تعداد زیادی از نظرات مثبت به این معناست که نظرات قرار گرفته در سایت واقعی هستند‌.

 

بررسی رفتار وکیل

 

در طول مشاوره آنلاین خود به رفتار وکیل آنلاین خود دقت کنید. در صورتی که در حین مشاوره وکیل آنلاین خود را مودب، تحقیق، خوش رفتار، با حوصله و موجه یافتید به این معناست که شما می توانید روی راهنمایی های ارائه شده در این جلسه مشاوره آنلاین حساب کنید. علاوه بر آن، مشاور آنلاین شما باید زمانی که نیاز به مشاوره دارید در دسترس باشد تا بتوانید از کمک او استفاده کنید. اگر فاصله زمانی بین پیام شما تا پاسخ وکیلتان خیلی زیاد است، این به معنای کیفیت پایین مشاوره است.

هرگز فریب جذابیت های ظاهری سایت را نخورید و به خاطر داشته باشید که اولویت شما کیفیت بالای مشاوره است؛ نه زیبایی سایت! هرگز بدون بررسی های اولیه اطلاعات خود را در اختیار سایت های حقوقی قرار ندهید و به هیچ وجه به سایت هایی که مجوز ندارند و کارشان از نظر قانونی مورد قبول نیست؛ اعتماد نکنید.
برای دریافت مشاوره حقوقی آنلاین از بهترین وکیل تهران کافیست به تهران وکیل مراجعه کنید. وکلای ما حرفه ای، با تجربه، با اخلاق و در دسترس هستند. با اعتماد به تهران وکیل می توانید از کمک و راهنمایی بهترین وکیل مهریه، بهترین وکیل خانواده و بهترین وکیل طلاق توافقی بهره مند شوید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/62o
اخبار مرتبط
آقای ابراهیم اسماعیلی هریسی، وکیل پایه یک دادگستری و فعال حقوق مهندسی است. ایشان تاکنون در سمتهای مختلفی فعالیت داشتهاند که از جمله آنها میتوان به عضو بنیاد بینالمللی هیأتهای حلّ اختلاف، داور مرکز داوری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و عضو کارگروههای تدوین قانون برگزاری مناقصات و اصلاح شرایط عمومی پیمان اشاره کرد. در ادامه گفتگوی ایشان با روزنامهی آسیا را میخوانیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید