صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۹:۲۹
کد خبر: 9085
گزارشگر: 306
۵۶۶
۰
۰
۱
در مراسمی با حضور مسئولان

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی بافق معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی بافق معرفی شد
یزد - سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی بافق در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد معرفی شد
آسیانیوز / یزد ؛ به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، در مراسمی که صبح امروز با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، مسئولان شهرستان بافق، مدیران، استادان و کارمندان واحد بافق در سالن آفرینش این دانشگاه برگزار شد، علاوه ‌بر تجلیل از خدمات سه‌ساله دکتر عباس فتاحی، دکتر مهدی اشرفی بافقی به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق معرفی شد.
اشرفی در حکمی از سوی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان سرپرست جدید این واحد دانشگاهی منصوب شده است.
دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه‌ای متعلق به همه مردم است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این مراسم با اشاره مدیریت شایسته دکترعباس فتاحی در دوره دشوار بحران کرونا و مشکلات ناشی از عدم حضور دانشجویان در مراکز دانشگاهی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه‌ای متعلق به همه مردم است که باید این سرمایه ۴۰ ساله نظام اسلامی به بهترین شکل حفظ و در راستای نشاط و پویایی این مجموعه سترگ حمایت لازم انجام شود.
دکترمحمدرضا دهقانی اشکذری به ظرفیت‌های شهرهای مختلف استان در راستای بهره‌گیری از کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و توضیح داد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با تحصیل و کسب دانش با توجه به ظرفیت‌های موجود در هر منطقه می‌توانند صاحب مهارت شوند و زمینه اشتغال و کارآفرینی را ایجاد کنند.
امام جمعه بافق نیز با قدردانی از خدمات عباس فتاحی و همراهی و همکاری وی در برگزاری امور مختلف فرهنگی شهرستان از بانیان آموزش عالی در شهرستان بافق به‌ویژه امام جمعه سابق که نقش مهمی در ایجاد و گسترش مراکز علمی و حوزوی این منطقه داشته است، سپاسگزاری کرد.
حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نباید صرفاً به شهریه دانشجویان متکی باشد و برای افزایش دانش و آگاهی دانشجویان باید به مباحث دانش‌بنیان توجه ویژه‌ای داشته باشد، تأکید کرد: دانشگاه موجود زنده‌ای است که می‌بایست در تمام فعالیت‌های شهرستان مؤثر و کارآمد باشد و در تصمیم‌سازی مدیران نیز مبتنی‌بر علم و دانش عمل کند.
وی افزود: دانشگاه به‌عنوان متولی و پدر علمی شهر باید در تمام امور جامعه نظرات خویش را ارائه دهد و با افزایش انگیزه تحصیل در دانشجویان، دغدغه‌مندی جوانان را برای رفع مسائل اجتماعی را افزایش دهد.
رشد و توسعه دانشگاه در گرو همدلی و همکاری دانشجویان و دانشگاهیان است
در ادامه این مراسم رئیس سابق واحد بافق هم با اشاره به افزایش درآمد غیرشهریه دانشگاه آزاد بافق در سه سال گذشته متذکر شد: با رشد پلکانی پذیرش دانشجو در مدت مسئولیت اینجانب، تعداد دانشجویان فعال مشغول به تحصیل در این واحد دانشگاهی به هزار و ۱۰۰ نفر رسیده است.
عباس فتاحی با قدردانی از همراهی و همکاری کارکنان و مسئولان استان و شهرستان در راستای ارتقای کیفیت آموزش عالی در این شهرستان بیان کرد: رشد و توسعه دانشگاه در گرو همدلی و همکاری دانشجویان و دانشگاهیان است که خوشبختانه شهرستان بافق حائز امتیازات خوبی در سطح کشور و استان شده است.
وی کسب رتبه‌های کشوری در عرصه‌های پژوهشی و فرهنگی ‌در سه سال اخیر را مرهون یاری خدای متعال و تلاش همه کارکنان و اعضای هیئت علمی دانست و ابراز امیدواری کرد این افتخارات روز به روز افزایش یابد.
در پایان این مراسم پس از قرائت حکم مسئولیت، سرپرست جدید دانشگاه آزاد بافق با تشکر از حسن اعتماد دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان استان بیان کرد: سرمایه دانشگاه آزاد بافق جدیت و پشتکار کارکنان و استادان واحد است که امیدوارم با برنامه‌ریزی انجام‌شده شاهد رونق و پیشرفت بیش از پیش این مجموعه علمی در سطح استان باشیم.
مهدی اشرفی بافقی پیگیری برای افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد بر حسب نیاز شهرستان و استان را از اولویت‌های برنامه‌های کاری خود اعلام و ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولان شهرستان، استان و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شاهد پیشرفت روزافزون این واحد علمی و فرهنگی باشیم.

سید محمد جواد عرفانفر

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی بافق معرفی شد , دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی , حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر امام جمعه بافق  , دکترمحمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد , دکتر مهدی اشرفی بافقی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق

https://www.asianews.ir/u/638
اخبار مرتبط
یزد - رئیس دانشگاه آزاد یزدگفت : یکی از مخاطبین اصلی شعار «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، دانشگاه‌ها و مراکز علمی هستند
یزد- معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی یزد از راه اندازی ستاد اسکان نوروزی در واحدهای دانشگاهی استان یزد خبر داد
یزد - بانوی شاعر برجسته دانشگاه آزاد استان یزد توانست در سی‌ونهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران برگزیده شود
یزد- رئیس دانشگاه آزاد یزد در نشست خبری ​با اصحاب رسانه استان از راه اندازی اولین دانشکده موضوعی خانواده کشور در یزد در سال آینده خبر داد و اظهار داشت: اولین دانشکده فناوری های همگرا نیز سال آینده در دانشگاه آزاد یزد راه اندازی خواهد شد
یزد - نشست پایان سال کارکنان و اعضای هیات علمی واحد یزد با دهقانی اشکذری ریاست دانشگاه و اعضای هیات رئیسه در مسجد شهید صدوقی واحدانجام شد
یزد - به همت مرکز نیکوکاری غریب مدینه واحد یزد و با حضور مسئولان کمیته امداد و دانشگاه آزاد از خیرین دانشگاهی تقدیر بعمل آمد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید