صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۲
کد خبر: 9090
گزارشگر: 213
۱۹۲۵۹
۰
۱
۵
حاشیه های مراسم جایزه جهانی موسیقی

جلوه گری زنان با لباس های خاص در مراسم «گرمی ۲۰۲۲»/شکار لحظه های استثنائی

جلوه گری زنان با لباس های خاص در مراسم «گرمی ۲۰۲۲»/شکار لحظه های استثنائی
مراسم جوایز گرمی یکی از بزرگ‌ترین مراسم اهدای جوایز موسیقی در جهان است و از سال ۱۹۵۹ تاکنون هرساله با شکوه ویژه‌ای برگزار می‌شود و معمولا جایی نیست که ستاره‌ها با لباس‌های متعارف ظاهر شوند.

به گزارش آسیانیوز، مراسم جوایز گرمی یکی از بزرگ‌ترین مراسم اهدای جوایز موسیقی در جهان است و از سال ۱۹۵۹ تاکنون هرساله با شکوه ویژه‌ای برگزار می‌شود.

مهمانی گرمی ۲۰۲۲ که تاریخ و مکان برگزاری آن به دلیل مسائل مربوط به همه‌گیری کرونا از ۳۱ ژانویه به ۳ آوریل و از لس‌آنجلس به لاس‌وگاس تغییر یافته بود، با اجرای بیلی آیلیش و مجری‌گری ترور نوآ، چیزی نبود که بتوان آن را به سادگی از دست داد.

--------------------

بیشتر بخوانید

چرا مراسم اسکار جنجالی شد؟/کتک زدن مجری برنامه به خاطر دفاع از همسر!+فیلم و عکس
-----------------------------------------------------------

جشن جوایز گرمی معمولا جایی نیست که ستاره‌ها با لباس‌های متعارف ظاهر شوند.

اصلا انگار مهمانی جوایز گرامافون یا گرمی فرصتی ویژه برای زیر پا گذاشتن قوانین مد است و بیشتر هنرمندانی که در آن شرکت می‌کنند، با پوشش عجیب یا غیرمتعارف به فکر جلب توجه بیشترند. البته مهمانان مراسم گرمی ۲۰۲۲ قدری متفاوت و خارج از انتظار عمل کردند و بیننده را بیشتر به یاد دهه ۱۹۵۰و دوره سیناترا و گروه رت‌پک او می‌انداختند؛ زیرا عموما با لباس‌هایی دیده شدند که شکوهی مشابه دوران کلاسیک داشتند؛ ظاهری که در دهه ۵۰ غیرعادی محسوب نمی‌شد.

پوشش‌ها با فضای پرزرق‌وبرق و درخشان لاس‌وگاس کاملا همخوانی داشتند.

یکی از این ستارگان جنجالی که با حضور روی فرش قرمز چشم‌ مخاطبان و خبرنگاران را خیره کرد، لیدی‌گاگا بود که با ظاهری پرزرق‌وبرق، پیراهنی سیاه‌ و سفید با طراحی و دوخت آرمانی و نیز جواهرات و الماس‌های تیفانی جلو دوربین عکاسان درخشید و به‌نوعی سردسته برگزینندگان این سبک پوشش در مهمانی امسال بود.

خوش پوش های «مراسم گرمی ۲۰۲۲»/خاص ترین لباس ها بر تن چه کسانی بود؟

با وجود ستارگانی مثل لنی کراویتز که تاپ بافت نقره‌ای و شلوار چرم پوشیده بود، سبک لباس‌ و پوشش‌ مردانه هم حسابی به چشم می‌آمد. جک هارلو با انتخاب لباسی سراپا مشکی از ژیوانشی، همه‌چیز را مینیمال حفظ کرده بود.

از دیگر مهمانان پرسروصدای این مهمانی کورتنی کارداشیان و نامزدش تراویس بیکر بودند که با لباس‌هایی سرتا پا مشکی و هماهنگ با یکدیگر، در شصت‌وچهارمین دوره مراسم گرمی، مقابل دوربین عکاسان ژست گرفتند.

خوش پوش های «مراسم گرمی ۲۰۲۲»/خاص ترین لباس ها بر تن چه کسانی بود؟

 

همچنین در شب پرحادثه مراسم گرمی: از بوسه‌های احتمالی تا غیبت‌های احتمالی برای دریافت جایزه، از ادای احترام به سبک راک‌اَندرول تا شوخی‌هایی به هزینه ویل اسمیت؛ خبرساز شد. 

در اینجا پنج لحظه برجسته و استثنائی از مراسم گرمی در لاس‌وگاس، موسوم به "شهر گناه"، آورده شده است:

۱. بازیگوشی وی، ستاره گروه خواننده پسرانه بی‌تی‌اِس، با اولیویا رودریگو
اولیویا رودریگو با وی، ستاره گروه خواننده پسرانه بی‌تی‌اِس

پنج لحظه استثنائی در گرمی 2022
اولیویا رودریگو با وی، ستاره گروه خواننده پسرانه بی‌تی‌اِس
گروه هفت‌نفره "بی‌تی‌اِس" کره جنوبی، با لباس‌های مشکی و نقره‌ای براق، با اجرای لطیف و صیقل خود در بالای جدول نشست.
اما اجرای قوی آنها در نهایت تحت‌الشعاع هم‌گروهشان وی قرار گرفت؛ او در حالی که داشت نواهای شیرینی را در گوش اولیویا رودریگو، بازیگر و خواننده آمریکایی، زمزمه می‌کرد، دوربین روی آنها افتاد.

درضمن، این را به اولیویا نگویید، تصویر وی بعد از ظهر دیده می‌شد که خم شده بود تا لیدی گاگا بوسه‌ای بر گونه‌اش بزند.

۲. بیلی آیلیش، ترانه‌نویس و خواننده آمریکایی، در یک کنسرت کوچک با صحنه‌سازی پشت بام از تیلور هاوکینز تقدیر کرد.

بیلی آیلیش که در تصویر در کنار برادرش فینیاس اوکانِل است، تی‌شرت تیلور هاوکینز را پوشیده است

بیلی آیلیش که در تصویر در کنار برادرش فینیاس اوکانِل است، تی‌شرت تیلور هاوکینز را پوشیده است

بیلی آیلیش یک نسخه عالی از آهنگ "شادتر از همیشه" را اجرا کرد. او با آواز آرامی شروع کرد، سپس فینیاس اوکانِل، برادر و همکارش، به او ملحق شد و آهنگ به ضرب بلند رسید، و هر دوی آنها می‌خندیدند و با قدرت تمام اجرا می‌کردند.
همانطور که موسیقی اوج گرفت، آیلیش تی‌شرت مشکی خود را بالا گرفت تا نشان دهد که تصویری از تیلور هاوکینز، موسیقیدان آمریکایی و ستاره گروه راک "فو فایترز"، را بر تن دارد. تیلور هاوکینز قرار بود خودش همراه با گروهش در آن شب در مراسم گرمی اجرا کند، اما هفته گذشته در سن ۵۰ سالگی در حالی که در تور کلمبیا بود، درگذشت.
گروه راک فو فایترز، سه جایزه از جمله بهترین آلبوم راک را در آن شب به دست آورد.

۳. اتفاق ناگوار برای لباس دوآ لیپا و مگان تی‌ استالیون

دوآ لیپا، دوناتلا ورساچه، و مگان تی استالیون
دوآ لیپا، دوناتلا ورساچه، و مگان تی استالیون

آیا شما هم از آن لحظه بدتان می‌آید که به یک مهمانی می‌آیید و می‌بینید که کسی لباسی مشابه شما به تن دارد؟ خوب این را تصور کنید و تلویزیون ملی و دو لباس یکسان طراحی ورساچه را هم به آن اضافه کنید.

البته وقتی دوآ لیپا و مگان تی استالیون با لباس‌های تقریبا مشابه روی صحنه رفتند، به وضوح "تااندازه‌ای" خنده‌دار بود؛ اما نتیجه‌ای که در پی داشت، ارزش آن را داشت.
دوآ لیپا گفت "به من گفته شد که من لباس منحصر به فردی خواهم داشت. من باید با دوناتلا صحبت کنم." در آن لحظه دوناتلا ورساچه، طراح لباس، روی صحنه رفت، بخش‌هایی از لباس‌های این دو خواننده را پاره کرد و در همان لحظه آنها را دوباره طراحی کرد.

۴. کوئستلاو، موسیقدان و کارگردان آمریکایی، یک شوخی با ویل اسمیت کرد

گروه سیلک سونیک جایزه خود را برای بهترین آهنگ سال از کوئستلاو دریافت می‌کنند

گروه سیلک سونیک جایزه خود را برای بهترین آهنگ سال از کوئستلاو دریافت می‌کنند

هفته گذشته، فیلم باشکوه و جانبخش کوئستلاو بنام "تابستان روح و جان" برنده بهترین مستند در اسکار شد. اما همانطور که به خاطر دارید، لحظه بزرگ او تحت‌الشعاع رویدادی قرار گرفت که لحظه‌ای پیشتر اتفاق افتاده بود؛ زمانی که ویل اسمیت به کریس راک، کمدین و مجری اسکار، سیلی زد.
او در مراسم گرمی خوش‌شانس‌تر بود. اگرچه "تابستان روح و جان" برنده بهترین موسیقی فیلم هم شد، اما او نتوانست درمقابل گفتن یک شوخی کوتاه درمورد رویدادهای هفته گذشته مقاومت کند.
او با اهدای جایزه بهترین آهنگ سال به "سیلک سونیک" برای آهنگ "در را باز بگذار"، گفت "من این جایزه را تقدیم می‌کنم و امیدوارم شما یکی دو متری از من فاصله بگیرید".

۵. دوجا کَت، رَپر و ترانه‌نویس آمریکایی، مشکل دستشویی رفتن پیدا کرد

دوجا کَت و سِزا کمی مانده بود که زمان دریافت جایزه را از دست بدهند

دوجا کَت و سِزا کمی مانده بود که زمان دریافت جایزه را از دست بدهند

دوجا کَت یکی از برندگان بزرگ آن شب بود که جایزه بهترین اجرای دو نفره (دو گروهی) پاپ را برای "مرا بیشتر ببوس"، با همکاری سِزا، موسیقیدان و خواننده آمریکایی، به دست آورد.
با این حال، او کمی مانده بود که لحظه بزرگ خود را، به دلیل نیاز طبیعی رفتن به دستشویی لحظه‌ای پیش از اعلام نامش، از دست بدهد.
او که روی صحنه نسبتا کمرو و خجل به نظر می‌رسید، در حالی که لباسش را مرتب می‌کرد به شوخی گفت "من هرگز در تمام عمرم با چنین سرعتی کار دستشویی‌ام را تمام نکرده بودم!"
سِزا هم به شوخی گفت "خوشحالم که توانستی به موقع خودت را برسانی".

اما وقتی جمعیت برای تشویق بلند شدند، دوجا کَت احساساتی شد. او در حالی که اشک‌هایش را پاک می‌کرد، گفت "من دوست دارم چیزها را کم‌اهمیت جلوه دهم. اما این... این یک دستاورد بزرگ است".

دوجا کَت تنها کسی نبود که برای رسیدن به صحنه به تقلا افتاد، چرا که سِزا هم تمام آن شب به دلیل آسیب‌دیدگی از عصا استفاده می‌کرد.

خوشبختانه لیدی گاگا برای جمع و جور کردن لباسش به سِزا کمک کرد، هنگامی که برای گرفتن جایزه خود روی صحنه می‌رفت./

پروانه توکلی

پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/63e
اخبار مرتبط
مراسم اهدای ۹۴مین دوره جوایز اسکار چند حاشیه کم‌سابقه داشت؛ از جمله حمایت از اوکراین و سیلی به گوش یکی از مجریان.
جلال مقامی، پیشکسوت دوبله که صبح جمعه، ششم اسفند ماه همسرش رعفت هاشم پور را از دست داد حالا در نبود همسرش بسیار غمگین است.
در حالی که جیمز فرانکو، بازیگر معروف به اتهام مجبور کردن شاگردانش به سکس گروهی و روابط غیر اخلاقی دیگر متهم شده بود، به تازگی در یک پادکست اعلام کرده که در یک مدرسه بازیگری روابط غیراخلاقی داشته است.
«قهرمان» اکران شده و به‌عنوان نماینده سینمای ایران به آکادمی علوم و هنرهای معاصر سینما (اسکار) معرفی شده است؛ این معتبرترین جایزه‌ی سینمایی در جهان سینماست که برای شایستگی‌های هنری و فنی در صنعت فیلم تعلق می‌گیرد و پرآوازه و نیک‌نام‌ترین آن‌ها به‌شمار می‌آید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید