صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۰:۲۴
کد خبر: 9100
گزارشگر: 306
۴۵۶
۰
۰
۱
رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خبرداد

برپایی نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی پس از دو سال وقفه در یزد

برپایی نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی پس از دو سال وقفه در یزد
یزد - رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برپایی نمایشگاه علوم قرآنی یزد به مناسبت ماه مبارک رمضان پس از دوسال وقفه در این استان خبر داد

آسیانیوز / یزد ؛ حسین دشتی، رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد :  نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی استان یزد که هرساله همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شد، با شیوع بیماری کرونا و در هشتمین سال با تعطیلی مواجه شد، امسال پس از دو سال وقفه به همت اداره قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مجدد در دستور کار قرار گرفته و آغاز به کار خواهد کرد.

وی در زمینه زمان و مکان برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: خوشبختانه امسال برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفت و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور پررنگ مؤسسات قرآنی برگزار خواهد شد.

دشتی ادامه داد: این نمایشگاه شامل غرفه‌های عرضه کتاب، نرم‌افزار، محصولات فرهنگی،  عفاف و حجاب، مؤسسات قرآنی و معرفی توانمندی‌های آنان، مشاوره و ... خواهد بود.

این مقام مسئول افزود: در بخش جنبی نیز برنامه‌هایی از جمله جُنگ شبانه قرآنی کودک، برپایی محفل انس با قرآن و ... پیش‌بینی شده که از ساعت ۱۸ الی ۲۳ در روزهای ۲۰ تا ۲۶ فروردین ماه جاری همزمان با برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در محل حسینیه سید محمدآقا میزبان بازدیدکنندگان است.

وی گفت: از مؤسسات قرآنی که برنامه ای برای ارائه در نمایشگاه دارند و تمایل به گرفتن غرفه دارند، دعوت می‌شود حداکثر تا سه‌شنبه ۱۶ فروردین ماه با شماره ۱۳-۳۶۲۴۷۱۱۱ داخلی ۲۹۶ تماس بگیرند.

رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری شب فرهنگی یزد در نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت: این برنامه نیز در صورت تأمین اعتبار با همکاری مؤسسه مهد قرآن فاطمه الزهرا زارچ اجرایی خواهد شد و از کتاب‌های صحیفه سجادیه که توسط یزد چاپ شده، با توجه به اینکه سال گذشته به عنوان پایتخت صحیفه سجادیه انتخاب شده بود، رونمایی خواهد شد.

سید محمد جواد عرفانفر

برپایی نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی پس از دو سال وقفه در یزد , حسین دشتی، رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد 

https://www.asianews.ir/u/63o
اخبار مرتبط
یزد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت : این اداره از فعالیت‌های فرهنگی و هنری به منظور فرهنگ سازی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی حمایت می کند
یزد - معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی‌ استان یزد با بیان اینکه جان‌ مایه بیانیه گام دوم مسئله امیدآفرینی و جوانگرایی است گفت: دولت سیزدهم به این دو رویکرد در انتخاب مدیران توجه ویژه دارد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید