صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۲:۱۹
کد خبر: 9127
گزارشگر: 213
۸۲۵
۰
۰
۵
تیراندازی یک مهاجم در اصلی‌ترین خیابان‌های مرکزی تل‌آویو

حمله تروریستی به بزرگترین شهر اسرائیل

حمله تروریستی به بزرگترین شهر اسرائیل
حمله یک مهاجم با تفنگ به مردم در یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های مرکزی تل‌آویو در اسرائیل روز پنجشنبه، منجر به کشته و زخمی شدن چند شهروند این شهر شد.

به گزارش آسیانیوز، حمله یک مهاجم با تفنگ به مردم در یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های مرکزی تل‌آویو، در روز پنجشنبه، منجر به کشته شدن حداقل دو نفر و زخمی شدن هشت نفر شد. این در حالی است که در روزهای گذشته ۱۱ نفر در سه حمله تروریستی دیگر در اسرائیل جان باخته‌اند.

---------------

بیشتر بخوانید

ادعای اسرائیل برای «اقدام سریع» در ایران

-----------------------------------------------------

حمله در خیابان دیزنگوف صورت گرفت که از اصلی‌ترین معابر مرکزی تل‌آویو، بزرگ‌ترین شهر اسرائیل، است.

به گزارش روزنامه هاآرتص، از هشت نفر زخمی، چهار نفر در وضعیت وخیمی قرار دارند.

مقام‌های پلیس می‌گویند فرد ضارب تحت تعقیب است. نیروهای پلیس در حال حاضر از خانه‌ای به خانه دیگر دنبال این فرد می‌گردند. برخی گزارش‌ها خبر از درگیر بودن چند مهاجم داده بودند اما ظن پلیس این است که یک فرد این حمله را انجام داده است.

حمله در خیابان دیزنگوف صورت گرفت که از اصلی‌ترین معابر مرکزی تل‌آویو، بزرگ‌ترین شهر اسرائیل، است. پلیس اسرائیل و شهرداری تل‌آویو از ساکنین خواستند تا زمانی که جستجوی پلیس ادامه دارد در خانه‌هایشان بمانند و از پنجره‌ها دور باشند.

نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسرائیل، به‌سرعت راهی ساختمان مرکزی پلیس اسرائیل که واقع در تل آویو است شد تا از آن‌جا آخرین‌ خبرها را دنبال کند.

 

-------------

بیشتر بخوانید

حمله تروریستی به اسرائیل
--------------------------------------------

تام نایدز، سفیر آمریکا در اسرائیل، در توییتر از «یک حمله تروریستی بزدلانه دیگر علیه شهروندان بی‌گناه، این‌بار در تل‌آویو» ابراز آشفتگی کرد.

دیمیتر تزانتچف، سفیر اتحادیه اروپا در اسرائیل، در توییتر گفت «از گزارش‌ها در مورد یک حمله تروریستی دیگر علیه شهروندان اسرائیل، این بار در قلب تل‌آویو، عمیقا نگرانیم.»

اسرائیل در ماه گذشته با موجی از حملات مواجه شده است.

در روز ۲۲ مارس، چهار اسرائیلی در شهر بئرسبع در جنوب، طی حمله با چاقو کشته شدند. پنج روز بعد دو مرزبان در شهر هادرا در شمال طی تیراندازی کشته شدند؛ یکی از آن‌ها از شهروندان عرب اسرائیل بود. در روز ۳۰ مارس دو شهروند اسرائیلی به‌اضافه دو شهروند اوکراینی و یک نیروی پلیس در جریان تیراندازی در شهر بنی براک کشته شدند./

https://www.asianews.ir/u/64e
اخبار مرتبط
رئیس ستاد ارتش اسرائیل مدعی شد که روند آماده‌سازی ارتش این کشور برای «اقدام در ایران» با سرعت زیاد در حال انجام است.
سرویس آمبولانس ملی اسرائیل اعلام کرد به حومه تل‌آویو حمله تروریستی شده است.
در حالی که برخی گزارش های خارجی از حمله اسرائیل به کرمانشاه و نابودی شمار زیادی از پهپادهای ایران خبر دادند، این رویداد را به تازگی سپاه پاسداران تایید کرده است.
در حالی که پنتاگون در حال بررسی حمله گزارش شده در نزدیکی اربیل است، سپاه پاسداران اعلام کرد که دلیل حمله به اربیل عراق کشته شدن دو سپاهی در سوریه بوده است.
در حالی ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو از فعال کردن برنامه نظامی حفظ قلمرو پیمان [ناتو] در برابر روسیه خبر داد که این پیمان(آتلانتیک شمالی) برای اولین بار در تاریخ خود، برنامه واکنش دفاعی را فعال کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید