صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۳
کد خبر: 9129
گزارشگر: 213
۵۵۷
۰
۲
۴
براساس اعلام سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل

عامل تیراندازی در تل‌آویو که بود؟/کشته شدن فرد مهاجم به دست پلیس

عامل تیراندازی در تل‌آویو که بود؟/کشته شدن فرد مهاجم به دست پلیس
سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل امروز اعلام کرد، عامل حمله در تل‌آویو توسط پلیس کشته شد.

به گزارش آسیانیوز، به نقل از رسانه ها فرد مهاجم در تل آویو در تبادل آتش با نیروهای امنیتی کشته شده است.

------------

بیشتر بخوانید

حمله تروریستی به بزرگترین شهر اسرائیل

------------------------------

در حمله شبانه این مهاجم در مرکز این شهر دست کم ۱۰ نفر زخمی شدند.

اسرائیل می‌گوید، مهاجمی که شامگاه پنج‌شنبه ۷ آوریل (۱۸ فروردین) با تیراندازی در یک کافه‌بار در قلب شهر تل‌آویو چندین نفر را کشت و زخمی کرد در عملیات چندساعته تعقیب و جست‌وجوی پلیس کشته شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) روز جمعه اعلام کرد، پس از آن که نیروهای پلیس محل اختفای فرد مهاجم را کشف کردند در تبادل آتش با پلیس اسرائیل کشته شد.

اسرائیل ادعا کرده که مهاجم یک فلسطینی کرانه باختری رود اردن بود که شامگاه پنج‌شنبه با ورود به یک کافه‌بار در مرکز تل‌آویو شروع به تیراندازی به افراد حاضر در محل کرد.
در این تیراندازی دو نفر کشته و دست کم ۱۰ نفر زخمی شدند. مهاجم نیز پا به فرار گذاشت. صدها نیروی امنیتی بلافاصله راهی محل شده و عملیات تعقیب و جست‌وجو را آغاز کردند.

در هفته‌‌های گذشته بارها شهروندان اسرائیل هدف حملات فلسطینی‌ها قرار گرفته‌اند. در این حملات ۱۳ نفر کشته شدند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر پیشین اسرائیل شامگاه چهارشنبه طی سخنانی در جمع هواداران خود در اورشلیم (بیت‌المقدس) دولت نفتالی بنت را "ضغیف" خواند و گفت که در ۱۲ سال نخست‌وزیری او مردم اسرائیل وضعیت امنیتی بهتری داشتند.

دولت ائتلافی بنت بعد از استعفای ناگهانی عیدیت سیلمن، عضو کنست (پارلمان) با چالش بزرگی روبرو شده است. سیلمن، از اعضای حزب یامینا به رهبری نفتالی بنت اختلافات اعتقادی- دینی با حزب چپ‌"مرتص" را سبب استعفای خود خوانده است.

اینک اپوزیسیون در تلاش است تا از اختلافات داخلی دولت بنت به نفع خود استفاده کند. بنیامین نتانیاهو تصمیم سیلمن برای استعفا را "شجاعانه" خوانده و گفته است، در صورتی که سیلمن به اپوزیسیون بپیوندد، از او با "آغوشی باز و احترام کامل" استقبال خواهد شد./

https://www.asianews.ir/u/64g
اخبار مرتبط
رئیس ستاد ارتش اسرائیل مدعی شد که روند آماده‌سازی ارتش این کشور برای «اقدام در ایران» با سرعت زیاد در حال انجام است.
سرویس آمبولانس ملی اسرائیل اعلام کرد به حومه تل‌آویو حمله تروریستی شده است.
در حالی که برخی گزارش های خارجی از حمله اسرائیل به کرمانشاه و نابودی شمار زیادی از پهپادهای ایران خبر دادند، این رویداد را به تازگی سپاه پاسداران تایید کرده است.
در حالی که پنتاگون در حال بررسی حمله گزارش شده در نزدیکی اربیل است، سپاه پاسداران اعلام کرد که دلیل حمله به اربیل عراق کشته شدن دو سپاهی در سوریه بوده است.
در حالی ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو از فعال کردن برنامه نظامی حفظ قلمرو پیمان [ناتو] در برابر روسیه خبر داد که این پیمان(آتلانتیک شمالی) برای اولین بار در تاریخ خود، برنامه واکنش دفاعی را فعال کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید