صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۸:۰۵
کد خبر: 9148
گزارشگر: 2
۱۱۷۰
۱
۰
۳
ذخیره و مدیریت ارز های دیجیتال

بهترین کیف پول سخت افزاری یا والت فیزیکی برای ارز دیجیتال کدام است؟

بهترین کیف پول سخت افزاری یا والت فیزیکی برای ارز دیجیتال کدام است؟
انتخاب بهترین کیف پول سخت افزاری یا همان والت فیزیکی نیاز به بررسی فاکتورهای مختلفی دارد، هرکدام از کیف پول های سخت افزاری ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارد، ما باید بر اساس نیاز خود بهترین را شناسایی کنیم. در این مقاله قصد داریم تعدادی از شناخته شده ترین و محبوب ترین Hardware Wallet های بازار ارز دیجیتال را به شما عزیزان معرفی کنیم، با داتیس نتورک همراه شوید.

بهترین کیف پول سخت افزاری برای ارز دیجیتال کدام است؟

 

برای ذخیره و مدیریت ارز های دیجیتال رمزنگاری شده به کیف پول یا Wallet نیاز داریم. ولت ها انواع مختلفی دارند که مطرح ترین دسته بندی آن ها سخت افزاری و نرم افزاری است.
Hardware Wallet به نوعی از کیف پول گفته می شود که کلید خصوصی کریپتوکارنسی ها را در خود ذخیره می کند و با مکانیزم های امنیتی پیشرفته در سطح نظامی از آن محافظت می کند. وظیفه کیف پول سخت افزاری جلوگیری از دسترسی افراد غیرمجاز به کلید خصوصی و دارایی افراد است. نقطه مقابل این نوع کیف پول، والت های نرم افزاری هستند که کلید خصوصی را روی حافظه موبایل یا کامپیوتر ذخیره می کنند و در صورتی که برنامه یا ویروس یا فردی بتواند به آن دسترسی پیدا کند، باید با کریپتوکارنسی های خود خداحافظی کنید.
بنابراین هر فرد می بایست حتما یک کیف پول سخت افزاری داشته باشد که از آن برای نگه داری و مدیریت ارز های دیجیتال رمزنگاری شده خود استفاده کند.
علاوه بر بحث امنیت، کاربران ایرانی تهدید هایی مثل تحریم و مسدود شدن حساب ها در کیف پول ها و صرافی های آنلاین را در پیش رو دارند، این مشکل نیز با استفاده از کیف پول های سخت افزاری حل می شود.
اما حالا که تصمیم گرفته اید کیف پول سخت افزاری بخرید، سوال اینجاست که بین مدل های مختلف عرضه شده به بازار کدام یک مناسب شماست؟ کدام از همه بهتر است؟ آیا گرانترین بهترین است؟ برای پاسخ به این سوال ها تصمیم گرفته ایم تعدادی از بهترین کیف پول های سخت افزاری برای ارز های دیجیتال را در این مقاله لیست کنیم، در ادامه همراه ما باشید.

 

۱-  لجر نانو ایکس

 

بدون شک بهترین و امن ترین کیف پول سخت افزاری Ledger Nano X است که توسط شرکت لجر تولید شده است و در سال گذشته با پک سفید به بازار عرضه می شد که با توجه به آپدیت ها و بهبود هایی که لجر در این محصول خود داده است تصمیم گرفت از سال ۲۰۲۲ با پک مشکی رنگ روانه بازار کند.
لجر نانو ایکس بیش از ۱۰۰۰۰ رمزارز را پشتیبانی می کند و میزان حافظه داخلی آن برای مدیریت همزمان بیش از ۶۰ تا ۱۰۰ رمزارز کافی است.
پشتیبانی از فناوری بلوتوث و امکان ارتباط بی سیم از دیگر قابلیت های جذاب این کیف پول سخت افزاری است.
اگر علاقه مند هستید درباره لجر نانو ایکس بیشتر بدانید یا اقدام به ثبت سفارش خرید کنید به فروشگاه Datisnetwork.com مراجعه کنید.

 

۲- الیپال تایتان

 

الیپال تایتان اولین کیف پول سخت افزاری تمام فلزی تولید شده تاکنون است و یکی از بهترین والت های فیزیکی کریپتوکارنسی است.
کیف پول سخت افزاری الیپال تایتان کاملا آفلاین بوده و تمامی کلیدهای خصوصی (Private Keys) شما را از حمله های آنلاین و آفلاین مصون نگه می دارد. الیپال تایتان یکی از امن ترین ولت های سخت افزاری (حافظه های سرد) موجود در بازار است.
کاربر برای ارسال بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از طریق ولت الیپال، به راحتی تراکنش مورد نظر را در اپلیکیشن مربوطه ایجاد کرده و آن را به صورت کاملن امن در کیف پول سخت افزاری الیپال تایتان امضا و تایید می نماید. تبادل اطلاعات بین ولت الیپال تایتان و اپلیکیشن الیپال، به صورت آفلاین و امن، تنها از طریق QR کد قابل تایید صورت می گیرد.
در حالی که اکثر کیفرهای سخت افزاری از USB یا بلوتوث استفاده می کنند، Ellipal Titan با برنامه ELLIPAL استفاده می کند تنها از کدهای QR برای ثبت معاملات استفاده می کند.

 

۳- SafePal S1

 

 یکی دیگر از کیف پول های سخت افزاری که می توانید در لیست بهترین ها باشد همین SafePal S1 است که در سال گذشته توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند. حمایت بایننس از این پروژه و قابلیت تعامل با صرافی بایننس و صرافی های غیرمتمرکز متعدد و پشتیبانی از اکثر رمزارزها را می توان برجسته ترین ویژگی های سیف پل اس وان دانست.
SafePal S1 به باتری لیتیومی مجهز است و امکانات جدید مثل دوربین برای اسکن QR-Code و ... را به کیف پول های سخت افزاری اضافه کرده است که برای تریدرها جذابیت فراوانی دارد.
اگر علاقه مند به مشاهده قیمت و کسب اطلاعات بیشتر درباره این کیف پول سخت افزاری هستید می توانید به فروشگاه داتیس نتورک مراجعه کنید.

 

۴- لجر نانو اس و لجر نانو اس پلاس

 

پرفروش ترین کیف پول سخت افزاری دنیای ارز دیجیتال لجر نانو اس است. Ledger Nano S از طریق کابل به کامپیوتر و گوشی متصل می شود و باتری ندارد، بنابراین برای افرادی که هولدر هستند و قصد نگه داری بلند مدت ارز دیجیتال را دارند بسیار ایده آل است زیرا نداشتن باتری به این معنی است که شما با مشکلاتی مثل خرابی باتری و ... مواجه نخواهید شد. از طرفی لجر نانو اس بیش از ۱۰۰۰۰ رمزارز را پشتیبانی می کند و از نظر ساپورت ارزها تفاوتی با مدل X ندارد.
لجر نانو اس پلاس نسخه جدیدی از کیف پول های سخت افزاری است که در واقع آپدیت شده مدل نانو اس قبلی است و بهبود هایی مثل افزایش حافظه داخلی و ارتقای سطح امنیت و کارایی را داشته است. در فروشگاه داتیس نتورک می توانید این کیف پول را پیدا کنید و ثبت سفارش کنید.

 

سخن پایانی

 

 در این مقاله تلاش کردیم تعدادی از بهترین کیف پول سخت افزاری را به شما عزیزان معرفی کنیم که کمک می کند در انتخاب های خود بتوانید تجدید نظر کنید. اگر قصد خرید کیف پول سخت افزاری دارید لازم است بدانید والت را نمی توان از هر فروشگاهی خریداری کرد زیرا این کالا با یک مودم یا هارد متفاوت است، شما علاوه بر قیمت باید به پشتیبانی و تخصص فروشگاه نیز توجه کنید زیرا در صورت وجود مشکل نیاز به یک راهنما خواهید داشت.
هم اکنون میتوانید در فروشگاه آنلاین داتیس نتورک مدل های مختلف را مشاهده کنید و اقدام به ثبت سفارش کنید، لازم به ذکر است داتیس نتورک نماد اعتماد و پروانه کسب دارد، به لینک زیر مراجعه کنید:

 

فروشگاه کیف پول سخت افزاری

 

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید میتوانید با کارشناسان ما از طریق شماره تماس 02165361915 ارتباط برقرار کنید. آدرس وب سایت داتیس نتورک www.datisnetwork.com می باشد.
امیدواریم مقاله آشنایی با بهترین کیف پول های سخت افزاری برای ارز های دیجیتال مفید بوده باشد.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/64y
اخبار مرتبط
نوشتار زیر ترجمه مقدمه یک کتاب تازه و جذاب است با عنوان "بیت‌کوین ونیز است" نوشته آلن فارینگتون و ساشا مایرز، البته مقدمه این کتاب را الکس گلادشتاین از فعالان برجسته حقوق بشر نگاشته است ، ترجمه این مقدمه به مناسبت آغار به کار سرویس رمزارز آسیا نیوز آنلاین تقدیم مخاطبان می گردد،در سرویس رمزارز آسیا نیوزآنلاین تلاش خواهیم کرد علاوه بر ارائه اخبار،تحلیل و گزارش های به روز و دقیق حوزه رمزارزها و بلاک‌چین درباره اهمیت این حوزه از منظر آینده پژوهی نیز ایده های مهمی را با شما در میان بگذاریم
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
رضا قربانی
۱۴۰۱/۰۱/۲۵
5
0
0

سلام، آیا کیف پول های نرم افزاری احتمال تحریم دارند؟ من روی صرافی نگه می دارم اما یکم می ترسم راستش


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید