صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۲
کد خبر: 9169
گزارشگر: 213
۶۳۰
۰
۰
۲
انتقاد شدید به روزنامه جمهوری اسلامی

حمله مسعود ده نمکی به مسیح مهاجری

حمله مسعود ده نمکی به مسیح مهاجری
مسعود ده‌نمکی به انتقاد اخیر روزنامه جمهوری اسلامی از او واکنش تندی نشان داد و به مسیح مهاجری حمله کرد.

به گزارش آسیانیوز، مسعود ده‌نمکی به انتقاد اخیر روزنامه جمهوری اسلامی از او واکنش تندی نشان داد و به مسیح مهاجری حمله کرد.

مسعود ده‌نمکی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

در جمهوری اسلامی زندگی کنی، سید شهیدان اهل قلم باشی به اسم جمهوری اسلامی در روز نامه جمهوری اسلامی متهمت کنند که "آقای سردبیر(یعنی شهیدآوینی) کمی هم به خدا فکر کنید"

حمله مسعود ده نمکی به مسیح مهاجری

و الان جای شهید آوینی نزد امام شهدا باشد و جای نویسنده آن مقاله علیه شهید آوینی ولو مسوول جمهوری اسلامی هم باشید وسط لحاف سیاست ، نشان می دهد که یک جای کار می لنگد .

 
و باید حالا برای این که دوغ و دوشاب قاطی نشود کسی به آن نویسنده با نام مستعار که هنوز هم جرات ندارد خود را معرفی کند بگوید "تو غلط می کنی در مورد شهدا چیزی بنویسی وقتی در دق و خون دل دادن به شهید آوینی ها پیش قدمی بودی"

 

حمله مسعود ده نمکی به مسیح مهاجری

 


واقعا اگر رهبری در تشیع پیکر شهید آوینی شرکت نمی کرد

مسوولین وقت حوزه و روزنامه جمهوری اسلامی چه حرفی برای گفتن داشتند؟/(اقتصاد نیوز)

https://www.asianews.ir/u/65j
اخبار مرتبط
یک روزنامه در واکنش به اظهارات سرلشگر صفوی نوشت: چه چیز تعامل ما با روس و چین رشک برانگیز است؟ کدام کشور خواسته با روسیه ارتباط بگیره که اینها راه نداده باشند؟ روس‌ها و چینی‌ها برای اسراییل هم غش و ریسه رفته‌اند!
یک روزنامه خطاب به اظهار نظر یک وزیر در دولت جدید نوشت که آیا واقعا در دولت قبل، واکسن وسیله‌ای برای کارهای سیاسی شده بود؟
یک روزنامه نوشت چگونه می‌خواهید از خانه کارمند مالیات بگیرید که با اقساط موفق به خرید یک خانه شده است؛ در حالی که واضحا دریافت مالیات از دارایی مردم سبب طغیان خواهد شد!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید