صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۹:۳۸
کد خبر: 9175
گزارشگر: 2
۸۰۹
۰
۰
۳
خرید کالای خواب

چرا باید به خرید کالای خواب اهمیت بدهیم؟

چرا باید به خرید کالای خواب اهمیت بدهیم؟
کالای خواب یکی از مهمترین محصولاتی است که در زمان خرید باید به ویژگی های آن توجه داشته باشیم. اگر این محصولات به خوبی انتخاب نشوند، می توانند سلامتی را تحت تاثیر قرار دهند و حتی خطر آسیب به سلامتی وجود دارد. کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند اگر خواب ضعیف باشد، سیستم ایمنی بدن تضعیف می گردد و ممکن است فرد به بیماری های مزمن مبتلا شود. یکی از محصولاتی که توصیه می شود افراد تهیه کنند تشک طبی و یا بالش طبی است. در نتیجه جای تعجب نیست سوالات زیادی در مورد قیمت بالش و یا قیمت تشک پرسیده می شود. در

کالای خواب یکی از مهمترین محصولاتی است که در زمان خرید باید به ویژگی های آن توجه داشته باشیم. اگر این محصولات به خوبی انتخاب نشوند، می توانند سلامتی را تحت تاثیر قرار دهند و حتی خطر آسیب به سلامتی وجود دارد. کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند اگر خواب ضعیف باشد، سیستم ایمنی بدن تضعیف می گردد و ممکن است فرد به بیماری های مزمن مبتلا شود. یکی از محصولاتی که توصیه می شود افراد تهیه کنند تشک طبی و یا بالش طبی است. در نتیجه جای تعجب نیست سوالات زیادی در مورد قیمت بالش و یا قیمت تشک پرسیده می شود. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

 

آیا تشک طبی خطر بروز کمر درد را کاهش می دهد؟

 

تشک طبی یکی از پر طرفدارترین انواع کالای خواب است که مطابق با آناتومی بدن طراحی شده است. این تشک انحناهای بدن را پوشش می دهد و تکیه گاه مناسبی را برای مفاصل و عضلات بدن به وجود می آورد. همین امر سبب می شود تنش های عضلانی کاهش پیدا کنند و این موضوع برای حفظ سلامتی اهمیت زیادی دارد. از طرف دیگر، این تشک می تواند مانند یک ماساژور عمل کند و خون را به تمامی نقاط بدن برساند. این موضوع می تواند حس خوبی را پس از خواب در بدن به وجود بیاورد.

 

آیا بالش باعث کاهش دیسک گردن می شود؟

 

یکی دیگر از انواع کالای خواب بالش است. برخی بر این باور هستند در میان انواع کالای خواب که در بازار موجود هستند، بالش مهمترین کالاست. بسیاری از افراد عادت دارند بر روی زمین و یا سطوح نرم مانند مبلمان بخوابند. اما در هر صورت باید از بالش مناسب و استاندارد استفاده کنند.

بالش مناسب باعث می شود دیسک گردن کاهش پیدا کند و عضلات گردن در حالت راحتی و آرامش قرار گیرند. به همین دلیل، باید بالش را از برندهای معتبر بازار تهیه کنید و در زمان خرید به قیمت بالش توجه داشته باشید.

 

آیا کالای خواب بر روی خر و پف اثر می گذارد؟

 

شاید برای شما جالب باشد که بدانید مطالعات جدید نشان داده اند انتخاب کالای خواب مناسب و استاندارد می تواند خر و پف را به میزان زیادی کاهش دهد. در واقع اگر شما از تشک طبی و بالش طبی استفاده کنید، وضعیت بدن و گردن در ایده آل ترین شرایط قرار می گیرد و این موضوع می تواند به تنفسی راحت کمک کند. هیچ چیز بهتر از این نیست که افراد در زمان خواب بتوانند آسایش و آسودگی را تجربه کنند.

قیمت بالش

آیا بالش سرگیجه های مزمن را از بین می برد؟

 

بالش یکی از انوع کالای خواب است که می تواند سر گیجه های مزمن را به میزان زیادی کاهش دهد. ارتفاع نامناسب بالش و یا عدم توجه به میزان سفتی و یا نرمی آن می تواند باعث بروز سردردهای مزمن و سرگیجه های شدید شود. کسانی که از سردردهای میگرنی رنج می برند، باید در زمان خرید و استعلام قیمت بالش به این نکات توجه داشته باشند و کالایی استاندارد را انتخاب نمایند. در غیر اینصورت ممکن است سلامتی عمومی آنها تحت تاثیر قرار گیرد و آسیب های جدی به سلامتی وارد شود.
برای خرید کالای خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر می خواهید انواع کالای خواب مانند بالش و یا تشک طبی را سفارش دهید باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

برای خرید و استعلام قیمت بالش و تشک به مراکز و برندهای معتبر مراجعه کنید. هرگز به مراکز نا معتبری که این محصولات را با قیمت پایین تر به فروش می رسانند اعتماد نکنید.
• در زمان خرید و استعلام قیمت بالش باید به میزان نرمی و سفتی این محصول توجه داشته باشید. بالش و تشک نباید بیش از اندازه سفت و یا نرم باشد. در غیر اینصورت نمی تواند تکیه گاه مناسبی را برای عضلات گردن به وجود بیاورد.
• ارتفاع بالش از سطح زمین نباید بیش از 30 سانتی متر باشد. اگر ارتفاع بیشتر و یا کمتر از این میزان باشد ممکن است گردن آسیب ببیند.
• در زمان خرید تشک طبی باید جنس متریال به کار رفته در آن توجه داشته باشید و مطمن شوید که آن تشک ضد حساسیت است. در غیر اینصورت شاید نتوان به مدت طولانی از آن کالای خواب استفاده کرد.

سایت فروشگاهی آکسون

کالای خواب استاندارد را از کجا بخریم؟

 

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کافی را در مورد کالای خواب استاندارد در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید اگر این محصولات به درستی انتخاب شوند خطر ابتلا به بیماری های مزمن از جمله گردن درد و کمر درد را کاهش می دهند و از بروز سرگیجه های مزمن جلوگیری می کنند. خواب کافی و مناسب می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند و بر بهبود عملکرد فردی و اجتماعی اثر بگذارد. اگر می خواهید کالای خواب استاندارد خریداری کنید و یا به دنبال استعلام قیمت بالش هستید، می توانید به سایت فروشگاهی آکسون ( axonmattress.ir ) مراجعه کنید. محصولات این سایت کیفیت بالایی دارند و کارشناسان به شما کمک می کنند بهترین محصول را با توجه به بودجه و ویژگی های بدن خود خریداری کنید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/65v
اخبار مرتبط
همه انسان‌ها برای حفظ شادابی و سلامتی، نیازمند خواب کافی هستند. یکی از مهم‌ترین عواملی که در خواب هر فرد تاثیرگذار است، تخت خواب و تشک است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید