صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۶:۵۴
کد خبر: 9177
گزارشگر: 306
۵۰۱
۰
۰
۱

توسعه گردشگری سلامت بین یزد و غنا

توسعه گردشگری سلامت بین یزد و غنا
یزد - استاندار توسعه روابط تجاری با محوریت گردشگری با کشور غنا را مورد تاکید قرار داد و گفت: توسعه گردشگری سلامت جزو این ظرفیت هاست
آسیانیوز / یزد ؛ مهران فاطمی در نشست با سفیر غنا که در استانداری برگزار شد، به ظرفیت استان یزد در حوزه صنعتی و گردشگری اشاره کرد و گفت: یزد در حوزه گردشگری به عنوان بزرگترین شهر خشتی جهان و دومین شهر تاریخی دنیا تحت عنوان میراث جهانی در یونسکو به ثبت رسیده و زیرساخت‌های لازم جهت میزبانی از گردشگران خارجی را دارد.
وی با بیان اینکه یزد آمادگی مشارکت اقتصادی با استانهای کشور غنا را دارد، گفت: استان یزد جهت پذیرش هیات های تجاری کشور غنا آمادگی همکاری دارد و ازین بابت حمایت کاملی خواهد داشت.
فاطمی به ظرفیت های پزشکی ایران و یزد اشاره کرد و گفت: ما در خصوص گردشگری سلامت آمادگی لازم را داریم و در همین زمینه به دنبال حذف موانع موجود در خصوص لغو روادید هستیم.
وی به ظرفیت نمایشگاه های بین المللی تجاری بین دو کشور اشاره کرد و گفت‌: موظف هستیم در این باره شرکت های خصوصی مرتبط و علاقمند را به حضور در نمایشگاه ها تشویق کنیم.
وی با بیان اینکه از تاخیر سفر تجاری کشور غنا به علت کرونا مطلع هستم، گفت: بخش خصوصی استان یزد در حال برنامه ریزی برای بازدید از کشور شماست و مایل هستم اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنم.
وی محصول این سفر را راه اندازی دفتر تجارت بین دو کشور در یزد دانست و گفت: مجددا خیر مقدم عرض کرده و سفر خوبی را در یزد برایتان آرزومندم.

سید محمد جواد عرفانفر

توسعه گردشگری سلامت بین یزد و غنا , مهران فاطمی استاندار یزد

https://www.asianews.ir/u/65o
اخبار مرتبط
یزد - استاندار در نشست با اصحاب رسانه استان مهمترین مطالبه استان را بحث آب خواند و با بیان این که فصل مشترک مطالبات یک میلیون و ۲۰۰ هزار یزدی و یکی از زیرساختهای مهم برای پیشرفت و تعالی استان آب است
یزد - روابط عمومی استانداری در اطلاعیه ای از انتصاب سیدمحمدرضا مدرسی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان یزد خبرداد
یزد - از سوی هیئت خیمه گاه شهرستان بافق 400 جلد کتاب به کتابخانه زندان مرکزی یزد اهدا گردید
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید