صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۴
کد خبر: 9193
گزارشگر: 2
۱۶۹۸
۰
۰
۳
دریافت ویزای کانادا

معرفی پرطرفدارترین انواع ویزای کانادا

معرفی پرطرفدارترین انواع ویزای کانادا
دریافت ویزای کانادا، به روش های مختلف و گوناگونی امکان پذیر است. کانادا در سال های اخیر در صدر لیست پرطرفدار ترین مقصدها برای مهاجرت ایرانیان تبدیل شده است. شما می توانید با دریافت بعضی از ویزاهای کانادا و داشتن شرایط مخصوص به این کشور مهاجرت کنید.

بعضی از ویزاهای کانادا مانند ویزای تحصیلی کانادا و ویزای توریستی کانادا جزء ویزاهای مهاجرتی محسوب نمی شوند. با داشتن این نوع ویزاها، فقط می توان به کانادا برای مدت مشخصی سفر کرد. برای دریافت ویزای کانادا باید مراحل مختلفی طی شود. در قدم اول باید نوع ویزایی که قصد دریافت آن را دارید؛ انتخاب نمائید و با قوانین جدید، هزینه ها و مدارک مورد نیازی که باید برای دریافت ویزای کانادا ارائه کنید، آشنا شوید. در این مقاله به بررسی شرایط جدید دریافت ویزای تحصیلی کانادا و ویزای توریستی کانادا می پردازیم که سریع ترین ویزاهای کانادا نیز هستند.

 

ویزای توریستی کانادا

 

اخذ ویزای توریستی کانادا به روش های مختلفی امکان پذیر است. ویزاهای توریستی کانادا دو نوع مختلف دارند. ویزای توریستی یک بار ورود، تنها به شما اجازه می دهند که یک بار به کانادا وارد شده و تا ۶ ماه در این کشور اقامت داشته باشید. اما با داشتن ویزای مولتی کانادا، می توان بدون محدودیت به کانادا وارد شد. اما مهلت اعتبار این ویزای توریستی کانادا نیز تنها ۶ ماه است. شما با داشتن ویزای توریستی کانادا، اجازه کار کردن و تحصیل در کشور کانادا را ندارید. اما می توانید از خدمات درمانی کانادا با داشتن ویزای توریستی استفاده کنید.

کانادا کشوری است با جاذبه های توریستی بی نظیر و طبیعت زیبا که گردشگران را از سراسر جان به سوی این سرزمین می‌کشاند. سالیانه میلیون ها توریست با هدف گردش و تفریح یا دیدار با افراد خانواده و دوستان و آشنایان، با دریافت ویزای توریستی کانادا بصورت کاملا قانونی به این کشور سفر می کنند. به همین منظور اگر قصد سفر به کانادا را دارید لازم است تا از مجوز ورود به این کشور و ویزای کانادا برخوردار باشید.

 

شرایط دریافت ویزای توریستی کانادا

 

کسانی که می خواهند اقدام به اخذ ویزای توریستی کانادا کنند؛ نباید هیچ گونه سابقه کیفری داشته باشند. همچنین برای دریافت ویزای توریستی کانادا باید تمکن مالی خود را اثبات کنید. داشتن سلامت جسمانی نیز یکی دیگر از شرایط ویزای توریستی کشور کانادا می باشد. در مصاحبه دریافت ویزا، باید افسر مهاجرت قانع شود که شما پس از اتمام مهلت ویزا به کشور خود باز می گردید.

ویزای توریستی

اخذ ویزای کاری کانادا

 

کسانی که قصد کار کردن در کشور کانادا را دارند؛ باید اقدام به اخذ ویزای کانادا کنند. ویزا های کانادا انواع مختلفی دارند. ویزای کاری کانادا می تواند به شما کمک کند تا به کانادا مهاجرت کنید. در کانادا فرصت های شغلی زیادی وجود دارد و مهاجرت از طریق کار کردن در کانادا، یکی از بهترین راه های مهاجرت به این کشور است.

 

شرایط دریافت ویزای کاری کانادا

 

برای دریافت ویزای کاری کانادا باید شرایط مخصوصی داشته باشید. کانادا یکی از کشور های انگلیسی زبان است. در نتیجه شما برای مهاجرت به این کشور باید به زبان انگلیسی مسلط باشید. برای دریافت ویزای کاری نمره آیلتس شما باید حداقل ۶.۵ باشد. برای دریافت ویزای کاری کانادا قانون مشخصی در خصوص مدرک تحصیلی وجود ندارد. اما باید گفت؛ داشتن مدرک تحصیلی بالا مانند لیسانس، فوق لیسانس یا دکترا به شما کمک می کند تا راحت تر کار پیدا کنید. داشتن حداقل یک سال سابقه کار نیز، از جمله شرایط دریافت ویزای کاری کانادا می باشد.

 

ویزای تحصیلی کانادا

 

اخذ ویزای تحصیلی کانادا، با شرایط سنی و مالی خاصی در این کشور امکان پذیر می باشد. کانادا یک کشور پیشرفته، محسوب می شود. این کشور در شمال قاره آمریکا قرار گرفته و تنها با ایالات متحده مرز زمینی دارد. دانشگاه های کانادا در سطح جهان مطرح هستند و جز دانشگاه های برتر دنیا می باشند.‌ در نتیجه افراد زیادی علاقه دارند تا در این دانشگاه ها تحصیل کنند. تحصیل در کانادا، هم برای دانش آموزان و هم دانشجویان خارجی امکان پذیر است. دانشجویان خارجی با ویزای تحصیلی کانادا اجازه کار کردن را نیز دارند. در نتیجه می توانند تا حدودی هزینه زندگی و تحصیل خود در کانادا را به دست بیاورند. دانش آموزانی که قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا را دارند؛ باید همراه سرپرست قانونی خود به این کشور بروند.

ویزای تحصیلی کانادا

برای اطلاعات بیشتر درباره ویزای تحصیلی کانادا لینک زیر را ببینید:

https://atlantic724.com/%d9%88%db%8c%d8%b2%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%af%d8%a7/

اگرچه کشور کانادا با فراهم آوردن فرصت های زندگی و پیشرفت عادلانه و برابر برای افراد و نیز بهره مندی از برترین و به روز ترین مراکز علم و دانش دنیا، شرایط ایده آلی را در مقایسه با کشورهای دیگر دارد. اما برای رسیدن به این شرایط ایده آل به ویژه دریافت ویزای تحصیلی کانادا، باید فرد متقاضی قبل از هرچیز متناسب با مقطع تحصیلی خود مدرک زبان انگلیسی را به دانشگاه مورد نظر ارائه کند.

 

شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا

 

برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا باید شرایط ویژه ای داشته باشید. یکی از مهم ترین نکاتی که در خصوص ویزای تحصیلی کانادا، مطرح می باشد؛ داشتن پذیرش از مراکز آموزشی می باشد. شما باید از قبل با موسسه آموزشی که قصد تحصیل در آن را دارید مکاتبه کرده و نامه پذیرش را دریافت کنید.‌ در این پذیرش نامه، تاریخ شروع تحصیل شما و پایان آن ذکر شده است. اما به غیر از داشتن پذیرش نامه، داشتن تمکن مالی یکی دیگر از مهم ترین شرایط اخذ ویزای تحصیلی می باشد. به طور کلی اگر بخواهید به هر کشوری مهاجرت کرده ویزای آنجا را به دست بیاورید باید تمکن مالی کافی را داشته باشید. شما با داشتن تمکن مالی به دولت کانادا اثبات می کنید که می توانید هزینه های زندگی خود را تامین کنید.

 

نکات مهم دریافت ویزای کانادا

 

اخذ ویزای کانادا نسبت به سایر کشورها برای ایرانیان ساده تر است و هزینه کمتری نیز دارد، به همین دلیل ایرانی های زیادی به کانادا مهاجرت می کنند یا برای دریافت ویزاهای موقت این کشور اقدام می کنند. نکته مهم در این میان، قابلیت تبدیل ویزاهای موقت کانادا مثل ویزای توریستی کانادا یا ویزای تحصیلی کانادا به ویزای کاری یا اقامت دائم این کشور است. بنابراین قبل از هر اقدامی ضروری است که با قوانین انواع ویزای کانادا آشنا باشید. شما می توانید با کمک گرفتن از مشاوران مجرب آتلانتیک ۷۲۴ در این زمینه، مسیر خود را هموارتر کنید.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تلفنی به وبسایت آتلانتیک 724 (atlantic724.com) مراجعه کنید.

 

ایمیل: info@atlantic724.com

تلفن: ۸۹ ۹۰ ۱۹۶ ۹۱۲ ۹۸+ – ۸۵ ۶۵ ۰۷ ۹۱ ۲۱ ۹۸+


شنبه تا چهارشنبه: 9 - 17
پنجشنبه: 9 - 14

آدرس: ایران – تهران – ملاصدرا – خیابان شیراز جنوبی – خیابان گرمسار شرقی – پلاک ۲۶ – طبقه پنجم

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/665
اخبار مرتبط
در حال حاضر یکی از بحث ‌های داغ این روزهای ما، مهاجرت کاری به کانادا می باشد. یکی از دلایلی که سبب شده است تا مهاجران علاقه زیادی به کار کردن در کانادا داشته باشند، این است که این کشور از مهاجرانی که برای کار به این کشور می آیند، پشتیبانی می کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید