صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۱:۱۱
کد خبر: 9201
گزارشگر: 306
۴۵۸
۰
۰
۱

دوره های آموزشی ضمن خدمت به روز و کاربردی شود

دوره های آموزشی ضمن خدمت به روز و کاربردی شود
یزد - رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد ضمن غیرکاربردی و قدیمی خواندن بسیاری از دوره های ضمن خدمت،‌ خواستار بروزرسانی این دوره ها شد
 
آسیانیوز / یزد ؛ مجید تجملیان در نشست کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان شهرداری، گفت: متاسفانه بسیاری از آموزش هایی که ارائه می شود قدیمی و بدون کاربرد هستند.
 
او ادامه داد: با توجه به این موضوع و ضرورت ارائه آموزش های به روز و کاربردی به کارکنان شهرداری،‌ تاکید صورت گرفت که با هماهنگی نهادهای مربوطه زمینه تغییر در سرفصل آموزشها فراهم شود.
 
رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد افزود: در صورتی که توافق با نهادهای مربوطه به نتیجه نرسید خودمان را نباید متوقف به آن کنیم و به صورت مستقل در مجموعه شورا و شهرداری این کار را دنبال کنیم.
 
به گفته تجملیان: با تصویب طرحی در شورای شهر،‌ مواردی که در کمیسیون های شورا احساس نیاز به آموزش دیده می شود تصویب شود و برای ترغیب کارکنان شهرداری به حضور در این دوره ها،‌ مشوق هایی در نظر گرفته شود.
 
رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان ساخت: طرح برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز که معاونت برنامه ریزی نمی تواند به تصویب استانداری برساند و منافع آن در قالب رسمی به کارکنان برسد،‌ پس از تصویب کمیسیون‌ها و صحن شورا، تدوین شود و شهرداری بر اساس آن موظف شود که مشوق در نظر گرفته شده را انجام دهند.
 
عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: در این راستا مصوب شد که پیش نویس طرح از سوی معاونت برنامه ریزی شهرداری تا یکشنبه 4 اردیبهشت به کمیسیون ارائه شود تا در جلسه کمیسیون بررسی و تصویب شود.

سید محمد جواد عرفانفر

دوره های آموزشی ضمن خدمت به روز و کاربردی شود , مجید تجملیان رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد

https://www.asianews.ir/u/66d
اخبار مرتبط
یزد - رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: میدان صاحب الزمان با مصوبه شورا به زیرگذر تبدیل می شود
یزد - رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت : به عنوان نماینده مردم شریف یزد از اقدام شایسته اداره کل دادگستری و دادستان استان تقدیر و تشکر دارم
یزد - اعضای شورای اسلامی شهر یزد، در پنجاه و هفتین جلسه علنی شورا با توجه به اهمیت نقش خانواده در جامعه برای اولین بار تشکیل کمیسیون خانواده را به تصویب رساندند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید