صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۱:۵۶
کد خبر: 9226
گزارشگر: 213
۱۱۵۳
۰
۰
۴
روند متعادلی بورس تا پایان هفته

جزییات نخستین عرضه اولیه های ۱۴۰۱

جزییات نخستین عرضه اولیه های ۱۴۰۱
نخستین عرضه اولیه های سال جدید در فرابورس عرضه می شود.
به گزارش آسیانیوز، کارشناسان می‌گویند بورس تا پایان هفته روند متعادلی را دنبال می‌کند.

روز دوشنبه ارزش‌گذاری سهام شرکت تپسی روی سایت کدال قرار گرفت. با توجه به صحبت‌های امیر هامونی مدیرعامل اسبق فرابورس، احتمالا این شرکت به همین زودی‌ها در فرابورس عرضه شود.(فرابورس)

شرکت تپسی یک استارتاپ‌ اینترنتی درخواست تاکسی محسوب می‌شود که کسب و کارش پس از شیوع ویروس کرونا بیش از گذشته رونق یافت. کارشناسان می‌گویند عرضه سهام این استارتاپ می‌تواند نقدینگی جدید و زیادی وارد بازار سرمایه کند.

رئیس سازمان خصوصی سازی امکان واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی را منوط به اجرای سه شرط دانست.

عرضه سهام دو شرکت بزرگ خودرویی در بورس، نقدینگی جدید به تالار شیشه‌ای وارد می‌کند. این نقدینگی بازار را در میان مدت صعودی می‌کند.

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضایه بر ضرورت شفافیت کامل در بازار سرمایه تاکید کرد. (مرکز رسانه قوه قضاییه).کارشناسان می‌گویند نظارت بیشتر قوه قضایه و افزایش شفافیت در بورس، اعتماد سهامداران را در پی دارد.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه مذاکرات وین ادامه دارد گفت: ما همچنان در حال مذاکره بر سر موضوعات باقی‌مانده برای رسیدن به توافق هستیم. (ایسنا)

کارشناسان می‌گویند مذاکرات نتیجه‌بخش بورس را در بلند مدت صعودی می‌کند.

عوارض ۱۷ درصدی بر روی صادرات فولاد کشور وضع شد. (چیلان)

عوارض جدید، علاوه بر تحمیل زیان به شرکت‌های فولادی، از طریق کاهش درآمدهای ارزی و افزایش نرخ ارز به کلیت اقتصاد کشور آسیب وارد خواهد کرد./تجارت نیوز
https://www.asianews.ir/u/671
اخبار مرتبط
همچنانکه در هفته اخیر دو نماد جدید عالیس و امیران برای قرار گرفتن در لیست عرضه اولیه‌ها درج شدند؛ در سال ۱۴۰۱ حداقل ۱۷ شرکت آماده عرضه اولیه هستند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت:عرضه سهام پرسپولیس و استقلال موجب شفافیت مالی این دو باشگاه می شود.
در حالی که خبر عرضه اولیه در هفته آینده زمزمه شده است، بازار سرمایه جزو اولین بازارهایی است که از مذاکرات وین تاثیر می گیرد و تمامی اخبار مثبت و منفی بر معاملات تاثیر گذار است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید