صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۵
کد خبر: 9228
گزارشگر: 213
۹۱۸
۱
۰
۵
بعد از سقوط دولت اوکراین

جانشین زلنسکی!+عکس

جانشین زلنسکی!+عکس
تصویر و جزییات درباره فرد جانشین زلنسکی، رییس جمهور اوکراین منتشر شده است!

به گزارش آسیانیوز، ارتش اوکراین اعلام کرد در عملیات ویژه «ویکتور مدودچوک» را دستگیر کرده است.

جانشین زلنسکی و پوتین!

 

او قرار بود بعد از سقوط دولت اوکراین، به جای زلنسکی در کی یف حکومت کند.

به نقل از سی ان ان، زلنسکی با انتشار عکسی از مدودچوک با دستبند و ظاهر ژولیده اعلام کرد در یک عملیات ویژه توسط سرویس امنیتی اوکراین، سیاستمدار طرفدار روسیه را بازداشت کرده‌اند.

جانشین زلنسکی و پوتین!

رئیس جمهور اوکراین در پیامی اعلام کرد حاضر است به عنوان مبادله اسرا وی را در قبال آزادی دختران و پسران دربند اوکراینی به مسکو دهد. الیگارش و سیاستمدار اوکراینی، که از وی به عنوان خائن نام برده می‌شود، قرار بود توسط کرملین و بعد از سقوط دولت زلنسکی، جای وی در کی یف بنشیند.

قبل از حمله روسیه به اوکراین وی به اتهام خیانت در بازداشت خانگی به سر می‌برد اما هنگام جنگ ناپدید شده و خبری از وی در دست نبود.

مدودچوک در سال 2014 به اتهام تهدید علیه صلح، امنیت و ثبات و حاکمیت ارضی اوکراین و تضعیف نهادهای دموکراتیک اوکراین توسط آمریکا تحریم شد.

این تاجر ثروتمند پس از آغاز درگیری‌ها در دونباس در سال 2014 با اعمال نفوذ شخصی با پوتبن، به عنوان واسطه میان مسکو و کی یف عمل کرد.

خبرآنلاین نوشت پوتین در سال 2019 در مصاحبه با الیور استون، فیلمساز اذعان کرد پدرخوانده دختر مدودچوک بوده است.

رئیس جمهور روسیه گفت:"نمی‌توانم بگویم چقدر بهم نزدیک هستیم. اما به خوبی یکدیگر را می‌شناسیم. او رئیس دفتر کوچما، رئیس جمهور سابق اوکراین بود و از من خواست در مراسم تعمید دخترش شرکت کنم. طبق سنت ارتدوکس روسی، شما نمی‌توانید چنین درخواستی را رد کنید."

سابق بر این مدودچوک زمانی مشهور شد که در نقش وکیل مدافع واسیل استوس، شاعر مخالف اوکراینی، در اتحاد جماهیر شوروی وارد عمل شد.

استوس در سال 1985 در اردوگاه کار اجباری شوروی درگذشت.

ایوان باکانوف رئیس SBU {سرویس امنیتی اوکراین} در بیانیه‌ای به طعنه گفت:"ممکن است سیاستمدار طرفدار روس باشید و سال‌ها برای دولت متجاوز کار کنید. ممکن است از چنگال عدالت فرار کرده و پنهان شده باشید. ممکن است با هدف استتار لباس نظامی اوکراین به تن کنید. اما هیچ کدام از اینها به شما کمک نکرد تا از مجازات فرار کنید. غل و زنجیر در انتظار شماست."

باکانوف به خائنان و طرفداران روسیه و نیروهای اطلاعاتی آنها هشدار داد که هیچ مخفیگاهی برایشان وجود ندارد.

رسانه‌های اوکراینی با انتشار این عکس به طعنه نوشتند رئیس «نووروسیه»/

https://www.asianews.ir/u/673
اخبار مرتبط
همچنانکه در پی سفر جانسون، بریتانیا ۱۲۰ خودروی زره‌پوش به اوکراین می‌فرستد، قدم زدن رئیس جمهور اوکراین و بوریس جانسون در خیابان های کی یف در محافل خبری معنادار شده است!
در دیدار ایرج جمشیدی، مدیر مسئول روزنامه آسیا با سرگئی بوردیلیاک، سفیر اوکراین در تهران و هیات دیپلمات این کشور، در خصوص بحران جنگ اوکراین و موضع ایران در قبال آن و نیز گمانه زنی ها درباره چگونگی پایان جنگ، موضوعات قابل توجهی بررسی شده است.
رئیس‌جمهوری اوکراین در سخنرانی ویدئویی خود برای نشست شورای امنیت سازمان ملل، ارتش روسیه را به ارتکاب جنایات فجیع متهم کرد و گفت: اعضای بدن قربانیان را قطع کرده و گلوی آن‌ها را بریده‌اند، به زنان در برابر فرزندان آن‌ها تجاوز شده و آن‌ها را کشته‌اند. زبان آن‌ها را بریده‌اند چون متجاوزان دوست نداشتند حرف‌های قربانیان را بشنوند.
جو بایدن در پی افشای کشتار صدها ساکن شهر بوچا از جمع آوری شواهد برای محاکمه ولادیمیر پوتین سخن گفت و زلنسکی احتمال مذاکره با رییس جمهور روسیه را به دلیل جنایات جنگی روسیه ضعیف دانست.
بیت‌کوین به دنبال جنگ اوکراین و بعد از فرمان اجرایی رمزارزها شروع به رشد کرد و در این حال فرمان اجرایی تاثیراتی بر بازار رمزارزها در بلندمدت خواهد داشت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایران آهانا
۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
0
1

انشالله بزودی این جنگ تمام بشه و صلح دوستی برقرار بشه در جهان


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید