صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۸
کد خبر: 9261
گزارشگر: 213
۷۳۰
۰
۰
۳
در سال تحصیلی 1401ـ1400

«جزییات» برنامه امتحانات نهایی خرداد

«جزییات» برنامه امتحانات نهایی خرداد
برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری در نوبت خردادماه سال تحصیلی 1401ـ1400 اعلام شد.

به گزارش آسیانیوز، برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری در نوبت خردادماه سال تحصیلی 1401ـ1400 اعلام شد.

اعلام برنامه امتحانات نهایی دانش‌آموزان

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری در نوبت خردادماه سال تحصیلی ۱۴۰۱ـ۱۴۰۰ و نکات قابل توجه در برگزاری امتحانات را ابلاغ کرد.

امتحانات نهایی در تمام مناطق با توجه به مراقبت‌های بهداشتی گندزدایی فضا و تجهیزات حوزه ها، تهویه هوای مناسب، پیش بینی و تدارک ماسک و مواد شوینده و ضد عفونی کننده و ...) و نظارت رئیس حوزه اجرا بر رعایت کامل آنها برگزار خواهد شد.

از دانش آموزان مبتلا یا مشکوک به بیماری کرونا و یا دارای بیماری زمینه‌ای در محلی مجزا (قرنطینه) که برای همین منظور در همان حوزه برگزاری امتحانات پیش بینی و تجهیز شده است، با حضور مراقبین، امتحان به عمل می‌آید./(قارس)

https://www.asianews.ir/u/67z
اخبار مرتبط
مقام مسوول آموزش و پرورش اعلام کرد: تخلف مدارسی که آموزش حضوری را اجرا نکردند ثبت شده است.
یک مقام مسوول گفت: بازگشایی یکباره مدارس و دانشگاه‌ها، بی‌تدبیری و خطرساز است.
یزد - مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از آمادگی مدارس استان برای برگزاری کلاس‌های حضوری از چهاردهم فروردین ماه خبر داد
حضوری شدن مدارس از روز ۱۴ فروردین و افزدوه شدن به سال تحصیلی برای جبران عقب ماندگی آموزش و زمان برپایی کنکور ۱۴۰۱ برنامه های جدیدی است که باید دید چطور عملیاتی خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید