صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۵
کد خبر: 9280
گزارشگر: 213
۶۰۸
۰
۰
۳
پرداخت کمک معیشتی مناسبتی در فرودین ماه

واریز یارانه رمضان ادامه دارد

واریز یارانه رمضان ادامه دارد
واریز یارانه رمضان که از دیروز آغاز شده؛ تا زمان معینی ادامه دارد.

به گزارش آسیانیوز، بالاخره دولت یارانه ۱۵۰ هزار تومانی رمضان را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد. اما بسیاری از افراد هنوز این یارانه را دریافت نکرده‌اند.

 واریز یارانه رمضان از ساعت ۲۴ بامداد جمعه ۲۶ فروردین ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد. بنابر اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، تمامی بانک‌ها موظفند تا پایان امروز شنبه ۲۷ فروردین ماه مبالغ مربوط به یارانه رمضان را به حساب مشمولان واریز کنند.

-------------

بیشتر بخوانید

واریز یارانه ۶۰۰ هزار تومانی ماه رمضان و یارانه های جدید
-----------------------------------
این در حالی است که اسامی دریافت کنندگان یارانه رمضان از روز پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه در اختیار شبکه بانکی قرار گرفته و به تعویق افتادن و ناهمزمان بودن موعد پرداخت این یارانه به سیستم بانکی مربوط است. اما سیستم بانکی ملزم است تا پایان امروز تمامی اعتبارات مربوط به یارانه ۱۵۰ هزار تومانی رمضان را واریز کند. بر این اساس افرادی که هنوز یارانه ۱۵۰ هزار تومانی را دریافت نکرده‌اند می‌توانند تا پایان امروز فروردین ماه ها صبر کنند و منتظر واریز یارانه باشند. چون ممکن است برخی از بانک‌‌ها واریز یارانه را با تاخیر انجام دهند.

همچنین مشمولان یارانه رمضان برای اطلاع از اینکه مشمول یارانه هستند یا نه، باید با سازمان هدفمندی تماس بگیرند. پیش از این دولت در دو مقطع ۲۲ بهمن و فرارسیدن عید نوروز مبالغی را تحت عنوان یارانه مناسبتی پرداخت کرده بود.

ارزش ریالی این یارانه ها به ترتیب ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومان بودند. وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دریافت کنندگان این یارانه ها را شناسایی و به سازمان هدفمندی یارانه‌ها معرفی کرده بود./(تجارت نیوز)


https://www.asianews.ir/u/68g
اخبار مرتبط
مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر به عنوان یارانه کمک معیشتی ماه رمضان به حساب سرپرستان خانوارهای شناسایی‌شده واریز خواهد شد.
مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر به عنوان یارانه کمک معیشتی ماه رمضان به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
سومین یارانه مناسبتی دولت رئیسی هفته آینده به حساب مشمولان واریز می شود.
قرار است یارانه مرغ هم به فهرست یارانه های جدید دولت اضافه شود؛ همچنانکه که مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام و مرغداران را به مازاد تولید تشویق کرده است؛ چراکه در این صورت است مرغداران بخشی از مرغ تولیدی خود را در بازار آزاد می فروشند و مازاد آن را با همان قیمت به دولت می دهند.
دولت غیر از واریز یارانه نقدی و معیشتی، رئیسی قرار است یارانه‌های دیگری نیز اضافه کند.
برخی مسولان به تازگی موضوع طرح «کارت نان» به شهروندان را مطرح کرده اند و یارانه برای خرید نان به این کارت واریز خواهد شد.
براساس برخی اخبار اقدامات لازم برای واریز بسته معیشتی انجام شده و واریز آن منتظر دستور رئیس‌جمهور است.
اولین افزایش یارانه امسال مشخص شد و قرار است به گروهی از مردم یارانه گوشت پرداخت شود.
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها درباره واریز یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار توضیحاتی داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید