صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۷:۲۶
کد خبر: 9287
گزارشگر: 360
۱۱۴۹
۰
۰
۱
5 نکته کلیدی اجلاس هفته بلاک‌چین پاریس

اجلاس هفته بلاک چین پاریس

اجلاس هفته بلاک چین پاریس
به گزارش سرویس رمزارز آسیا نیوز: این هفته در پاریس اجلاسِ هفته بلاک‌چین پاریس برگزار شد و در این رویداد نظرات CZ، براد گارلینگ هاوس و پائولو آردوینو در مورد موضوعات مربوط به مقررات رمز ارزها، شکایت SEC از ریپل و کشورهای اروپایی که دارایی های دیجیتال را پذیرفته اند، بود.
شهر پاریس - پایتخت فرانسه که به خاطر علاقه‌اش به رمانتیسم، معماری تاریخی و طعم غذاهای لذیذ معروف است - این هفته از منظری دیگر مورد توجه بسیاری قرار گرفت، هفته گذشته  پاریس میزبان اجلاس دو روزه‌یِ هفته بلاک چین بود. این رویداد شاهد مشارکت چهره‌های برجسته صنعت رمزارز  و بیش از 3000 علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال بود.
کنفرانس در کاخ برونگنیارت، خانه سابق بورس اوراق بهادار پاریس برگزار شد، برونگنیارت زمانی مترادف با مبادله دانه گندم بود. در این کنفرانس حضار  شاهد سخنرانی‌هایی کلیدی و گفتگوهایی داغ بودند از، کارشناسانی مانند چانگپنگ ژائو( سی زی) مدیرعامل بایننس  پائولو آردینو به نمایندگی از تتر و مولوی مورالس از گروه ارز دیجیتال و ...
 
اگر این اجلاس و اخبار آن را از دست داده‌اید در زیر نکات برجسته این رویداد آورده شده است.

 

 

بیشتر بخوانید 

افزایش شصت درصدی میلیاردرهای رمزارزی در یک سال

-------------------------------------------------------

بایننس 100 میلیون یورو در اکوسیستم کریپتو فرانسه سرمایه گذاری می کند:

 

  CZمدیرعامل صرافی بایننس به عنوان سخنران افتتاحیه روی صحنه رفت و در مورد نکته مهمی همچون "تغییر نگرش" توسط سیاست‌گذاران و قانون‌گذاران در طول 12 ماه گذشته صحبت کرد و سپس به بیان این موضوع پرداخت که فرانسه از نظر مقررات، استعداد و تخصص "موقعیت منحصر به فردی دارد" .او اضافه کرد که فرانسه در زمینه تبدیل شدن به هاب پیشرو در زمینه رمزارزها در اروپا پتانسیل قابل توجهی دارد. 
CZ همچنین تصمیم اخیر بایننس را برای سرمایه‌گذاری 100 میلیون یورویی در شرکت‌های استارت‌آپ فرانسوی در فضای Web3 با همکاری  incubator Station F اعلام کرد.
 وی در ادامه بیان کرد :«من فکر می‌کنم فرانسه یکی از مترقی‌ترین و آزاداندیش‌ترین دولت‌ها را دارد که می‌تواند در توسعه مقررات حامی رمزارزها موثر عمل کند .»
پس از آن، CZ جایگاه را به جوزف هال  از کوین تلگراف واگذار کرد تا وی نظرات خود را در مورد مقررات و عملیات تجاری و همچنین چشم‌اندازش درباره  رمزارزها در باقیمانده سال 2022 به اشتراک بگذارد.

 

مدیر ارشد فناوری تتر از همکاری با شهر لوگانو سوئیس درباره پذیرش رمزارزها سخن گفت:

 

در ماه مارس، شهر لوگانو در جنوب سوئیس اعلام کرد که بیت کوین (BTC) و تتر (USDT) را به عنوان ارز قانونی واقعی با مشارکت تتر اتخاذ خواهد کرد. لوگانو  از آن زمان، در نتیجه سیاست‌های مترقی خود، مورد توجه جامعه کریپتو قرار گرفته است.
 
 در جریان این کنفرانس آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، اطلاعاتی درباره  روند کارشان را  در مصاحبه‌ای با کوین تلگراف به اشتراک گذاشت و اظهار داشت: «ما توانسته‌ایم ۲۵ تا ۳۰ شرکت و استارت‌آپ مختلف را تاسیس کنیم ، [...]  که با مشارکت دارائی‌های شرکت و ثروت اشخاص حقیقی راه‌اندازی شده اند، حاصل این مشارکت  300 تا 400 میلیون فرانک سوئیس سرمایه‌گذاری بوده است.
در کنار این، آردوینو به قصد تتر برای توسعه برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان دانشگاه در شهر لوگانو و همچنین تامین هزینه‌های شهریه آنها اشاره کرد.

 

لارنس تان از صرافی بای بیت Bybit مکانیسم هک اکس اینفینیتی را تجزیه و تحلیل کرد:

 

لارنس تان، مدیر توسعه کسب‌وکار صرافی  بای‌بیت، ارزیابی خود را از چشم‌انداز امنیتی امور مالی غیرمتمرکز  پیش رو در طول جلسه‌ی «امینیت دیفای: ریسک‌ها و کاهش ریسک‌ها» به اشتراک گذاشت. وی بیان کرد که چهار ضعف اصلی وجود دارد که مسئول اکثر مشکلات امنیتی  در این حوزه هستند: سهل انگاری درباره کلیدهای مدیریتی(administrator key compromises)، نقص‌های کدگذاری(coding flaws )، رها کردن غیره منتظره پرژه توسط بنیانگذاران(rug pulls) و حملات فلش وام(flash loan attacks).در دو مورد آخر نیاز به کمی توضحات وجود دارد ، rug pulls یا کشیدن فرش از زیر پای کسی در حوزه رمزارزها  به این معنی است که یک تیم توسعه به طور ناگهانی یک پروژه را رها می‌کند و تمام نقدینگی آن را می‌فروشد یا حذف می‌کند. این نام از عبارت بیرون کشیدن فرش از زیر (کسی) گرفته شده است، به معنای برداشتن حمایت غیر منتظره.
 حملات فلش وام(flash loan attacks) به معنی سوء استفاده از امنیت قرارداد هوشمند یک پلتفرم خاص است که در آن مهاجم معمولاً وجوه زیادی را که نیاز به وثیقه ندارد قرض می‌کند، سپس قیمت یک دارایی رمزارزی را در یک صرافی دستکاری می‌کند و به سرعت آن را در صرافی دیگر به فروش می‌رساند.
لارنس تان با اشاره به هک تاریخی پلتفرم اکس اینفینیتی به عنوان نمونه‌ای بارز و همچنین هک‌های متعدد رخ داده در یک سال گذشته به ضرورت در دسترس قرار دادن منابع امنیتی آموزشی بیشتر در این حوزه  اشاره کرد.

 

مدیر عامل ریپل به آینده پرونده SEC خوش بین است:

 

براد گارلینگ‌هاوس، مدیرعامل ریپل، در یک گفتگوی جانبی درباره مقررات ارزهای دیجیتال، خوش‌بینی خود را در مورد پرونده جاری کمیسیون بورس و اوراق بهادار مبنی بر انجام فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده با فروش XRP به اشتراک گذاشت و اظهار داشت که « که این دادگاه بسیار بهتر از آن چیزی که انتظار داشتم پیش رفته است: بسیار امیدوار کننده تر از حدود 15 ماه پیش که  این دعوی شروع شد.»

 

نیکلاس کری از Blockchain.com به یک دهه تاریخ رمزارزها پرداخت :

 

نیکلاس کری، بنیانگذار بلاک‌چین دات کام و کریستینا کورنیر، سردبیر کوین‌تلگراف، در گفتگوئی تکامل صنعت‌رمزارز را پس از 10 سال فعالیت در تجارت ارزیابی کردند، بلاک‌چین دات کام در سال 2011 تأسیس شد و اکنون بیش از 10 سال فعالیت می‌کند  و کوین تلگراف نیز در سال 2013 تاسیس شد و سال آینده 10 ساله می‌شود.
در طول این گفتگو، آن دو همچنین در مورد ماهیت ناشناس بودن دراین حوزه و چشم انداز دموکراتیک‌سازی که بلاک چین امکان آن را فراهم می کند، صحبت کردند، نیکلاس کری بیان کرد که "ما در حال ساختن ساختاری اینترنتی هستیم که به هر کسی بدون در نظر گرفتن شرایطشان امکان  تجارت، مبادله، پس انداز ،و برخورداری  از انواع مختلف ثروت دیجیتال را فراهم می‌کند."
 
 
https://www.asianews.ir/u/68m
اخبار مرتبط
به گزارش سرویس رمزارز آسیا نیوز:فرانسیس هاوگن که پیش از این علیه فیسبوک افشاگرایی‌های روشنگرانه‌ای کرده بود، اکنون تمرکز خود را به متاورس این شرکت معطوف کرده است. او نگران این است که آیا متا حریم خصوصی و اطلاعات بسیار حساس کاربران را مدیریت خواهد کرد؟
به گزارش سرویس رمزارز آسیا نیوز: پلتفرم تجزیه و تحلیل داده‌های درون زنجیره گلسنود Glassnode در گزارش هفتگی خوداعلام کرده است که سه چهارم آدرس‌های بیت‌کوین با وجود روند نزولی اخیر همچنان در سود هستند.
در دو یادداشت پیشین به تاریخچه ،چیستی مفهمومی، شیوه کار متاورس و نهایتا متاورس و رمزارزها پرداختیم در این یادداشت به چند پرسش تکمیلی خواهیم پرداخت.
در یادداشت نخست درباره متاورس به تاریخچه، مفهوم و چیستی آن پرداختیم در این یادداشت موضوعات و پرسش‌های زیر خواهیم پرداخت: متاورس چگونه کار می‌کند و چه انواعی دارد؟ آیا رمزارزها کلید متاورس هستند؟
یادداشت اختصاصی سرویس رمزارز آسیا نیوز: این روزها، بسیاری در مورد "متاورس" به عنوان تحول بزرگ بعدی که زندگی آنلاین ما و چه بسا کل زندگی ما را تغییر می‌دهد صحبت‌ می‌کنند.
به گزارش سرویس رمزارز آسیانیوز:جریان خروجی بیت‌کوین از صرافی‌ها به بالاترین حد سالانه رسیده است، این بدان معناست که بازیگران سازمانی همچنان بر این عقیده‌اند که بیت‌کوین‌های بیشتری را خرید و نگهداری کنند.
به گزارش سرویس رمزارز آسیانیوز: تسلط اتریوم به عنوان یک بلاک چین برگزیده در مقوله سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز یا همان دائوها (DAO) همچنان قوی است، اما مواردی در بلاک‌چین های دیگر وجود دارد که ممکن است از برخی جهات نسبت اترویم مناسب‌تر باشند.
به گزارش سرویس رمزارز آسیانیوز: فناوری بلاک‌چین به کمک یک صنعت مالی قدیمی دیگر می‌آید.در همین حال، رقابت برای انباشت بیت‌کوین بسیار داغ شده است.
«اتریوم مانند شهر نیویورک است: وسیع، گران و در برخی مناطق خاص شلوغ. با این حال، غنی‌ترین اکوسیستم کاربردی را نیز دارد.»
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید