صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۹:۰۹
کد خبر: 9289
گزارشگر: 2
۱۲۴۴
۰
۰
۲
اصلاح لوازم ضروری پوست در تابستان

۸ محصول آرایشی تابستانی که در این فصل حتما باید داشته باشید

۸ محصول آرایشی تابستانی که در این فصل حتما باید داشته باشید
شما در طول تابستان لباس های زمستانی خود را نمی پوشید. هوا برای پوشیدن ژاکتهای گرم و چکمههای ضخیم بسیار گرم است. همین فلسفه را میتوان در مورد ملزومات مراقبت از پوست شما نیز به کار برد. آنچه در زمستان بر روی پوست خود استفاده میکنید در تابستان کارساز نیست. ممکن است در زمستان به دلیل رطوبت کم هوا، خشکی بیشتری روی پوست را تجربه کنید اما ممکن است در طول تابستان متوجه شوید که پوست چربی دارید. این بدان معناست که اصلاح لوازم ضروری پوست در تابستان ضروری است.

۱-  بی بی کرم

 
آیا میخواهید بدون صرف زمان طولانی آرایشی جذاب و خاص داشته باشید؟ بی بی کرم اینجاست تا آرایش شما را نجات دهد! این محصول چند منظوره برای هیدراته کردن، درخشان کردن و کامل کردن سلامت پوست شما برای داشتن یک پایه بی عیب و نقص، معجزه میکند. ناگفته نماند، می‌توانید بدون نیاز به لایه‌برداری و پاکسازی شدید روی چندین محصول آرایشی، از این محصول استفاده کنید و به پوست خود اجازه تنفس بدهید. به عبارت دیگر، این ماده تکمیل کننده کاملی برای ملزومات مراقبت از پوست شما است.
بی بی کرمی انتخاب کنید که حاوی رنگدانه باشد. وجود رنگدانه با علائم خستگی مقابله میکند. این کرم میتواند به درستی به احیای چهره خسته شما بپردازد و رنگ پوست را در طول شب بهبود ببخشد همچنین آبرسانی پوست را به درستی انجام خواهد داد. تقریباً همه چیزهایی که شما نیاز دارید درون این کرم معجزهگر جای گرفته است. این کرم پس از مدتی به محبوبترین محصول آرایشی شما تبدیل خواهد شد و در طول تابستان با خشک شدن پوست شما مقابله خواهد کرد.

 

۲- روغن آفتاب و ضدآفتاب

کرم آبرسان

آثار کوتاه مدت و طولانی مدت مخرب تابش مستقیم نور خورشید بر کسی پوشیده نیست. نور خورشید میتواند پوست شما را به طور کلی تخریب کند. در کوتاه مدت شما شاهد لکههای قهوهای، التهاب و سرخی پوست و آفتاب سوختگی خواهید بود و در بلند مدت آثار مخربتری مثل سرطانهای پوستی، چروکهای عمیق و افتادگی شدید پوست به دلیل تخریب بافت را مشاهده خواهید کرد.
با توجه به این نکات ۱۰ دقیقه قبل از زمانی که قصد خروج از منزل را دارید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و اگر قصد ماندن طولانی مدت زیر تابش نور خورشید را دارید از روغن آفتاب استفاده کنید. این محصولات تاحدی آبرسانی کافی به پوست را انجام میدهند و از تخریب لایههای پوست جلوگیری میکنند. برای انتخاب بهترین نوع از این محصول بهتر است به لیست قیمت انواع روغن افتاب یا برنزه کننده در سایت دیجی استایل نگاه بیاندازید و با توجه به نیاز خود یک مدل را خریداری کنید.

 

۳- آبرسان بسازید

 

در روزهای گرم تابستان شما نیاز به آبرسانی دائم دارید. پوست مدام خشک میشود و باید بتوانید این خشکی شدید را جبران کنید. یک اسپری کوچک آب پاش تهیه کنید. یک سوم این بطری گلاب، یک سوم آب آلوئهورا و دو قطره آب لیمو را با مقدار کافی آب مخلوط کنید. میتوانید بدون آلوئهورا آن را بسازید. زمانی که در حال استراحت در منزل هستید این افشانه را به پوست خود اسپری کنید. پس از یک روز کاری پر تنش این افشانه پوست شما را درخشانتر خواهد کرد. پس از شستشوی کامل این افشانه را اسپری کنید و اجازه دهید 1 ساعت روی پوست باقی بماند. شستشو را انجام دهید و اکنون برای زدن کرمهای آبرسان خود آماده هستید.

 

۴- کانسیلر بزنید

 

با گرمای شدیدی که در این فصل تجربه میکنید زدن کرمپودر به تمام صورت کمی سخت خواهد بود. آفتاب باعث آب شدن آرایش و آلوده و کدر شدن پوست شما خواهد شد. از کانسیلر صورت متناسب با پوست خود استفاده کنید و ایرادات صورت و اطراف چشم را با آن بپوشانید تا ظاهر صورت پس از چند ساعت کد به نظر نرسد. به همراه کانسیلر از یک ضدآفتاب مناسب استفاده کنید.

 

۵- میسلار واتر

کرم مرطوب کننده

در تابستان تعریق بالایی خواهید داشت و صورت با چربی و آلودگی زیادی دست و پنجه نرم میکند. با تهیه یک گزینه پاک کننده بدون شستشو شروع کنید. میسلار واتر یکی از ملزومات مورد علاقه ما برای پوست است. میسل‌های ریز و مولکول‌های روغن تأمین کننده قدرت این پاک کننده است که به عنوان آهن‌ربایی عمل می‌کنند تا آلودگی، چربی و مواد آرایشی را که در سطح پوست تجمع یافته پاک کند. این محصول انواع پوست را پاک سازی و آبرسانی میکند و آن را به محصولی عالی برای مقابله با درخشش تبدیل میکند. فقط یک پد پنبهای را به محصول آغشته کنید و آن را به آرامی روی صورت خود بکشید.

 

۶- مرطوب کننده

 

نمی‌توانید از مرطوب‌کننده صرف‌نظر کنید، فقط به این دلیل که پوستتان چرب است. حتی زمانی که پوست چرب دارید، عوامل خارجی مانند آلودگی، اشعه ماوراء بنفش و پاکسازی بیش از حد میتواند به سد رطوبتی پوست آسیب برساند و باعث از بین رفتن رطوبت و افزایش تولید چربی شود. یک مرطوب کننده سبک و بدون روغن، حاوی اسید هیالورونیک با خواص بسیار خود و آلوئهورا به هیدراتاسیون طولانی مدت پوست کمک میکند و جلوی تولید چربی کنترل نشده را خواهد گرفت.

 

۷- اسکراب بدن

 

وقتی تابستان فرا میرسد، به احتمال زیاد مقدار بیشتری از پوست شما در ارتباط با نور و تابش مستقیم قرار خواهد گرفت. در این روند سلولهای زیادی میمیرند و سلولهای جدیدی برای مقابله با آفتاب تولید میشوند. با استفاده از اسکراب بدن در حمام به از بین بردن سلولهای مرده پوست روی سطح پوست خود کمک کنید. قبل از شستشو، اسکراب را به آرامی با حرکات دایره‌ای بمالید و بعد از بیرون آمدن از حمام از لوسیون بدن استفاده کنید.

 

۸- پرایمر صورت و چشم

 

پس از انجام روتین مراقبت از پوست خود، قبل از اینکه کرمپودر را بزنید، پرایمر صورت و پرایمر چشم را فراموش نکنید. این محصولات به ایجاد پایهای یکنواخت برای آرایش شما و مات شدن پوست کمک میکند. پرایمر را بعد از مرطوب کننده و ضد آفتاب با طیف وسیع بزنید و با حرکات دایرهای ملایم روی تمام صورت خود پخش کنید.
پرایمر چشم از ایجاد خطوط عمیق و ریز در میان سایه چشم جلوگیری خواهد کرد و بافت یکدست سایه پشت پلک را تثبیت میکند. بعد از زدن کرم دور چشم از پرایمر استفاده کنید. پس از خشک شدن و مات شدن بافت پشت پلک میتوانید سایه مورد نظر خود را استفاده کنید.
در فصل گرم تابستان استفاده از محصولات آرایشی سنگین را به حداقل برسانید و تا حد امکان از شاینهای لب به جای رژلب و از کرم ضدآفتاب به جای کرمپودر استفاده کنید. آفتاب درخشان تابستان رنگ پوست شما را به زیبا نشان خواهد داد و نیازی به کرمپودر نخواهید داشت.

سارا اقبالی
https://www.asianews.ir/u/68q
اخبار مرتبط
دوام و ماندگاری آرایش صورت بخصوص در مراسمات بزرگ و مهمانی‌­های رسمی برای بانوان از اهمیت ویژه­‌ای برخوردار است به همین دلیل تولیدکنندگان محصولات آرایشی، پودرهای تثبیت کننده‌­ای را برای ماندگاری بیشتر آرایش روی صورت تولید کرده‌­اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید