صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۰:۵۴
کد خبر: 9299
گزارشگر: 2
۸۶۶
۰
۰
۳
دوربین مداربسته

نصب دوربین خانه چه تاثیری در افزایش امنیت دارد؟

نصب دوربین خانه چه تاثیری در افزایش امنیت دارد؟
در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌ها و مزایای نصب دوربین خانه و انواع پرکاربرد آن یعنی دوربین اسپید دام و دوربین لامپی توضیح دهیم. اگر قصد دارید برای خانه خود دوربین مداربسته نصب کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

دوربین خانه که با نام دوربین‌های مداربسته هوشمند در بین مردم شناخته می‌شود، تاثیر فوق‌العاده زیادی در افزایش امنیت ساختمان‌های مسکونی دارد؛ زیرا موضوع امنیت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ساکنان هر خانه به شمار می‌رود. کنترل رفت و آمدها، جلوگیری از ورود افراد سارق و افراد غریبه، کنترل فرزندان و عملکرد خدمه و پرستاران در خانه هنگام خروج از منزل از مهم‌ترین کاربردهای دوربین مداربسته به شمار می‌روند. این دوربین‌ها بی‌سیم هستند و در تمام شرایط آب و هوایی مانند برف و باران می‌توان آن‌ها را در بخش‌های مختلف ساختمان نصب کرد‌. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌ها و مزایای نصب دوربین خانه و انواع پرکاربرد آن یعنی دوربین اسپید دام و دوربین لامپی توضیح دهیم. اگر قصد دارید برای خانه خود دوربین مداربسته نصب کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

دوربین خانه چیست و چه کاربردی دارد؟‌

 

دوربین خانه یا همان دوربین مداربسته به دوربین‌هایی اطلاق می‌شود که با نصب در قسمت‌های مختلف خانه سیگنال‌های تصویری را به مانیتور منتقل می‌کند. قطعا هیچ فردی دوست ندارد که اعضای خانواده‌اش با مشکلاتی مانند سرقت، مزاحمت، آتش‌سوزی و غیره مواجه شوند. به همین دلیل با نصب دوربین در خانه می‌توان تا حدود زیادی سطح امنیت خود و خانواده‌ را تامین کرد. برای جلوگیری از ورود افراد سارق به داخل منازل روش‌های مختلفی مانند نصب نرده حفاظ، نصب درب‌های ضد سرقت و نصب دوربین مدار بسته استفاده می‌شود و از بین تمام این روش‌ها نصب دوربین از امنیت بسیار بالاتری برخوردار است.

آمار سرقت با نصب دوربین خانه به میزان زیادی کاهش می‌یابد. در واقع فرد سارق با مشاهده دوربین‌های مدار بسته از تصمیم خود منصرف می‌شود؛ زیرا به این نکته واقف است که دیر یا زود از طریق فیلم‌های ضبط شده در دوربین شناسایی و دستگیرخواهد شد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای نصب دوربین در خانه این است که برای انتقال تصاویر هیچ نیازی به تخریب دیوارها یا سیم کشی در ساختمان نیست. زیرا این دوربین‌ها به صورت بیسیم کار می‌کنند.

دوربین خانه

دوربین اسپید دام چیست؟

 

دوربین اسپید دام یکی از انواع دوربین‌های خانه با قدرت کنترل و زوم بسیار بالا و دارای ماسک حریم شخصی است که پس از نصب در تمام زوایا قابلیت چرخش دارد. بعضی از مدل‌های این نوع دوریین مداربسته حافظه داخلی دارند و تصاویر را ضبط می‌کنند. ساختار و بدنه دوربین‌های اسپید دام از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و با نصب در فضای بیرون منازل در شرایط آب و هوایی مختلف مانند گرد و خاک، باد، برف و باران دوام زیادی دارد. این دوربین‌ها را معمولا در ارتفاعات بالای ساختمان‌های مسکونی نصب می‌کنند. از مزایای دوربین مداربسته اسپید دام می‌توان به قابلیت بزرگنمایی تصاویر، تنظیم سرعت چرخش و حرکت دوربین، داشتن استاندارد IP66 برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل دوربین، امکان کنترل دوربین خانه اسپید دام از طریق تلفن همراه هوشمند، زوم بالا و قدرتمند و ارائه تصاویری باکیفیت اشاره کرد. با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردش قیمت دوربین‌های اسپید دام همواره از دوربین‌های معمولی گران‌تراست.

 

دوربین لامپی چیست؟

 

دوربین لامپی همان‌طور که از نام آن مشخص است، یک نوع دوربین مداربسته بی‌سیم و مناسب برای نصب در ساختمان‌های مسکونی است که ظاهری شبیه به لامپ‌های حبابی و کم مصرف دارد. برای تشخیص دوربین لامپی از لامپ‌های حبابی به دقت زیادی نیاز است. این نوع دوربین مداربسته به دوربین جاسوسی، دوربین چشم ماهی و دوربین 360 درجه نیز معروف است و می‌تواند تصاویر را به صورت پانوراما از تمام محیط ضبط کند. دوربین‌های لامپی برای شروع به کار از منبع برق شهری استفاده می‌کنند و برای بخش حراست ساختمان کاربرد زیادی دارند.
ویژگی‌های دوربین خانه لامپی عبارتند از: ضبط تصویر روی کارت حافظه میکرو اس دی بدون نیاز به DVR و NVR تا حجم 64 گیگابایت، نگهداری از فیلم‌های ضبط شده به همراه صدا حداکثر تا بیست روز، داشتن اسپیکر و میکروفن داخلی، امکان مشاهده تصاویر دوربین بدون اتصال به اینترنت، انتقال تصاویر و صداهای باکیفیت، دارای سنسور تصویر و فیلتر به منظور تفکیک درست رنگ‌ها، امکان دید در شب برای ضبط تصاویری با وضوح بالا، دارای زوم دیجیتال، ارسال هشدار با تشخیص صدا یا حرکات افراد ناشناس از طریق اپلیکیشن یا ایمیل،‌ تنظیم زمان‌بندی برای ضبط تصاویر برای چند ساعت یا به صورت یکسره، امکان فرمت کردن کارت حافظه، امکان مشاهده تصاویر دوریین به صورت همزمان توسط پنج نفر، قابلیت نصب راحت و سریع و غیره.

 

آشنایی با مزایای نصب دوربین خانه

 

اگر شاغل هستید و مجبورید که نوزاد خود را به یک پرستار کودک بسپارید،‌ با نصب دوربین مداربسته در خانه می‌توانید عملکرد پرستاد را چک کنید. امکان مشاهده فضای جلوی درب منزل از مزایای دیگر نصب دوربین مداربسته به شمار می‌رود. کاهش سرقت، کنترل افراد حاضر در منزل از راه دور، ترساندن افراد سارق و جلوگیری از ورود آن‌ها به منزل، نگهداری از وسایل گران‌قیمت در داخل منزل، کنترل محیط اطراف منزل در طول شب و تاریکی مطلق، به‌صرفه بودن از لحاظ اقتصادی و غیره از مهم‌ترین مزایای نصب دوربین‌های مدار بسته در منازل است.

دوربین جاسوسی

خرید دوربین‌های لامپی و اسپید دام از فروشگاه دوربین مدار بسته ورادید

 

اگر قصد دارید امنیت منزل خود را با نصب دوربین‌ خانه مدار بسته از نوع اسپید دام و لامپی افزایش دهید، به سایت فروشگاه ورادید با آدرس اینترنتی https://varadidco.com مراجعه کنید. تیم فنی فروشگاه دوربین مداربسته ورادید یکی از بهترین و متخصص‌ترین فعالان در حوزه افزایش امنیت و نظارت در ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری است که با مناسب‌ترین قیمت‌ها باکیفیت‌ترین دوربین‌ها را در منازل مسکونی نصب می‌کند‌. تمام دوربین‌های ارائه شده در ورادید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و با تضمین کیفیت به مشتری ارائه می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و ثبت سفارش در این فروشگاه با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/68z
اخبار مرتبط
اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال رمزی و ریموتی کردن درب ضد سرقت یا چوبی می باشید تا انتهای این مقاله با ما بمانید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید