صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۲:۲۷
کد خبر: 9313
گزارشگر: 306
۳۱۲
۰
۰
۱
مدیرکل ارشاد استان در دیدار با هیات مدیره خانه مطبوعات یزد

«خانه مطبوعات» باید تنها مرجع رسانه ای استان باشد

«خانه مطبوعات» باید تنها مرجع رسانه ای استان باشد
یزد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بازدید و نشست با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان یزد در محل این نهاد گفت: خانه مطبوعات باید تنها مرجع رسانه های استان باشد و نقش حمایت و راهبری از رسانه ها را دنبال نماید
:آسیانیوز / یزد ؛ احسان عابدی افزود: وزارت ارشاد هم وظایفی نسبت به خانه مطبوعات و رسانه ها دارد که باید بدان عمل کند. بر این اساس پیگیر خواهیم بود تا حمایت های وزارت ارشاد از رسانه ها به نحو مطلوبی صورت گیرد. 
وی با قدردانی از فعالیت های خانه مطبوعات در برگزاری دوره های آموزشی، جشنواره های رسانه ای، حمایت های رفاهی و... خواستار پررنگتر شدن نقش این تشکل در بین اعضا شد و تاکید کرد: لازم است ساماندهی و پالایش اعضای خانه مطبوعات استان که هیات مدیره هم برنامه هایی برای تحقق آن دارد، قوی تر دنبال شود و ساز و کار عضویت در این مجموعه رسانه ای بهتر و دقیق تر تعیین شود. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به گزارش مدیر و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات در برنامه های اجرا شده در این دوره اظهار داشت: اداره کل ارشاد هم با حمایت از برگزاری جشنواره ها و دوره های آموزشی در کنار شما خواهد بود تا جامعه رسانه ای بیش از گذشته تقویت گردد و لازم است آموزش جزو برنامه های اصلی این نهاد قرار گیرد.‌
عابدی با تاکید بر اینکه مدیران باید رسانه ها را محرم خود بدانند، افزود: در مقابل رسانه های استان نیز باید حامی برنامه های دولت برای توسعه و تعالی استان باشند و ضمن پرداختن به مشکلات و داشتن روحیه نقادی، بر سر مسائل اصلی و زیرساختی استان متحد و همدل باشند. تحقق چنین امر مهمی نیازمند مرجعیت خانه مطبوعات میان رسانه های استان و نقش آفرینی این نهاد در ایجاد همگرایی میان اهالی رسانه است. 
مدیرکل ارشاد استان همچنین پیشنهاد داد مدیران ارشد استان که به تهران و برای ملاقات با مسئولان کشوری سفر می کنند حتما حداقل دو خبرنگار از رسانه های استان بصورت چرخشی با خود به همراه ببرند.
در ابتدای این دیدار اعضای هیات مدیره و بازرس خانه مطبوعات استان گزارشی از اقدامات خود ارائه و پیشنهاداتی جهت ارتقای فعالیت های خانه مطبوعات و رفع مشکلات اصحاب رسانه استان مطرح کردند.

سید محمد جواد عرفانفر

«خانه مطبوعات» باید تنها مرجع رسانه ای استان باشد ,  احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان 

https://www.asianews.ir/u/69d
اخبار مرتبط
یزد - چندتن از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان یزد با مجید دهقانی زاده، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد دیدار و گفتگو کردند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید