صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۶
کد خبر: 9328
گزارشگر: 2
۱۵۷۱۵
۱
۱
۸
دانلود فیلم جدید

دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی + قسمت ۷ هفتم سریال راز بقا

دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی + قسمت ۷ هفتم سریال راز بقا
پدیده ایی به نام فیلم و سریال در زندگی روزمره ما وجود دارد که در اوقات فراغت به گذراندن وقت ما بسیار کمک می کند، اما سوالی که ممکن است برای همه ما پیش بیاید در رابطه با هزینه های احتمالی است که باید پرداخت کنیم.

موضوع اصلی در رابطه با دانلود فیلم رایگان خواهد بود، موضوعی که کمتر سایت هایی به آن اشاره می کنند و البته که بیشتر سایت ها روی هر فیلم موجود قیمت گذاری هایی انجام می دهند، در سایت shikmovie.co شیک مووی معمولا فیلم هایی که تازه وارد اکران شده است و البته اکران آنلاین با توجه به پرداخت مبلغی برای افراد بارگزاری می شوند.

دسته بندی فیلم ها برای فیلم های رایگان بر عهده شما می باشد و البته که خود شما از بین ژانر های کمدی، تلخ و درام، ماجراجویی، پلیسی، اکشن فانتزی، خانوادگی، جنگی، تاریخی و مستند می توانید انتخاب کنید و شروع به تماشای آن ها کنید، بهتر است بدانید که برنامه های نمایش خانگی از جمله برنامه هایی هستند که امروزه بسیار جذاب نمایش داده شده اند و البته که میزان دانلود و بازبینی آن ها با ارقام بالایی در صدر آمار ها قرار داده شده است.

دانلود رایگان سریال

دانلود سریال رازبقا:

قسمت ۷ سریال راز بقا

 شاهکاری که طی هفته های گذشته منتشر شده است سریالی به نام رازبقا است. دانلود سریال ایرانی رازبقا طی چند ساعت اولیه که بارگزاری شده بود بسیار این کلمه پرسرچ شده بود و البته میزان دانلود آن بسیار جالب بود.
این سریال با هنرنمایی بهرام افشاری( نقش رحیم و البته نقش اصلی) توانسته شخصیتی بسیار کمدی را ایفا کند و آن را به خوبی در سریال جای دهد؛ بازیگران دیگی همچون حسن معجونی، هدیه بازوند، سعید آقا خانی و... نقش کلیدی را در این سریال دارند.
خلاصه داستان این فیلم درباره رحیم( بهرام افشاری) است و البته این جوان دردسر های بسیار زیادی را برای خانواده خود به ارمغان آورده است و برادر او در این سریال( حسن معجونی) می خواهد به مقام های بالایی در سیاست دست یابد.
کارگردان این سریال سعید آقاخانی است و البته که جناب آقاخانی فعالیت های زیادی را در عرصه سینما انجام داده است و یکی از شاهکار های ایشان در سال 1401 منتشر شد.( سریال رازبقا)

راز بقا

دانلود فیلم جدید:

 

سال ۱۴۰۱ می تواند سالی بسیار جذاب برای فیلم باز ها باشد و البته که شاهکار های سینمایی زیادی در حال اکران مردمی هستند، دانلود فیلم جدید ایرانی می تواند از سایت های بسیار عالی رخ دهد.
فیلم هایی ایرانی جدید که اکران شده اند نظیر: روزصفر( مستندی بر اساس واقعیت است که نحوه و چگونگی دستگیری عبدالمالک ریگی توسط وزارت اطلاعات ایران را نشان می دهد) فیلم شادروان ازجمله فیلم هایی در نوروز ۱۴۰۱ است که رتبه دوم فروش را به خود اختصاص داده( داستان این فیلم در رابطه با روایتی شیرین از یک ملودرام اجتماعی در بستر خانواده‌ای حاشیه ‌نشین بوده) فیلم دینامیت( فیلم کمدی با هنرنمایی پژمان جمشیدی و احمدمهران فر، داستان این فیلم در رابطه با دو جوان مذهبی است که به دنبال اصلاح کردن جامعه هستند، در این بین در آپارتمانی‌ نقل مکان می کنند و با همسایه های گوناگونی مواجه می شوند)

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/69s
اخبار مرتبط
نهاد ناظر بر ارتباطات و رسانه های بریتانیا (Ofcom) توصیه هایی به مردم ارائه داده تا سرعت اینترنت خود را بالا ببرند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ناشناس
۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
1

عالی


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید