صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۰
کد خبر: 9330
گزارشگر: 213
۳۸۲۳
۰
۱
۵
عرضه کالاهای یارانه ای در طرح رمضان

توزیع چند نوع برنج دولتی در فروشگاه ها

توزیع چند نوع برنج دولتی در فروشگاه ها
همزمان با عرضه شکر دولتی، دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران از توزیع برنج یارانه‌ای و دولتی از امروز در کل کشور خبر داد.

به گزارش آسیانیوز، در طرح رمضان همچنین دو نوع برنج تایلندی و هندی هم برای تنظیم بازار در بسته‌های ۱۰ کیلویی و به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در سراسر کشور عرضه و توزیع می‌شود.

 پس از توزیع شکر یارانه‌‌ها، حالا قرار است در طرح رمضان همچنین دو نوع برنج تایلندی و هندی هم برای تنظیم بازار در بسته‌های ۱۰ کیلویی و به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در سراسر کشور عرضه و توزیع می‌شود.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران از توزیع برنج و شکر یارانه‌ای از امروز در سطح کشور تا پایان ماه رمضان خبر داد.

قاسمعلی حسنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ۸۸۰ هزار تن شکر در بسته‌های یک کیلو گرمی بین چهار اتحادیه خوار و بار فروش، سوپر مارکت، عطاری و لبنیات توزیع و تقسیم شده که این شکر با قیمت کیلویی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار این چهار صنف قرار می‌گیرد و این شکر با قیمت هر کیلو ۱۶ هزار و ۳۵۰ تومان در مراکز خرید و فروشگاه‌های سطح شهر به دست مصرف کننده می‌رسد.

 او می‌گوید: در طرح رمضان همچنین دو نوع برنج تایلندی و هندی هم برای تنظیم بازار در بسته‌های ۱۰ کیلویی و به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در سراسر کشور عرضه و توزیع می‌شود.(تجارت نیوز)

وزارت جهاد کشاورزی هفته گذشته در طرحی با عنوان طرح رمضان برای توزیع یارانه‌ای شکر و برنج در سطح کشور برنامه ریزی کرده که توزیع این اقلام از امروز آغاز شد.

این در حالی است که دولت در طرح رمضان ۷۰۰ تن شکر را نیز عرضه کرده که در بسته بندی های یک کیلویی آماده توزیع در فروشگاه ها است و با قیمت برای مصرف کننده ۱۶ هزار و ۳۵۰ تومان مصوب شد.

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: از فردا شکر در بسته‌های یک کیلویی در اختیار توزیع‌کنندگان قرار می‌گیرد تا با قیمت ۱۶۳۵۰ تومان به فروش برسد.

«قاسمعلی حسنی» با اشاره به افزایش سه مرحله قیمت شکر در سال گذشته، اظهار داشت: در حال حاضر این کالا با قیمت ۲۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

وی افزود: دولت در طرح رمضان ۷۰۰ تن شکر را عرضه کرده که در بسته بندی های یک کیلویی آماده توزیع در فروشگاه ها است و با قیمت برای مصرف کننده ۱۶ هزار و ۳۵۰ تومان مصوب شد.

حسنی با بیان اینکه شکر در نرخ های مختلف در بازار موجود است، خاطرنشان کرد: عرضه این محصول در فروشگاه های زنجیره ای با قیمت ۱۶ هزار تومان است اما با توجه به ۹ درصد ارزش افزوده مربوط به کالاها و تنوع قیمت کارخانه در بازار امروز ۲۰ هزار تومان به فروش می رسد./

https://www.asianews.ir/u/69u
اخبار مرتبط
در طرح رمضان ۷۰۰ تن شکر یارانه ای در فروشگاه ها عرضه خواهد شد.
واریز یارانه رمضان که از دیروز آغاز شده؛ تا زمان معینی ادامه دارد.
مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر به عنوان یارانه کمک معیشتی ماه رمضان به حساب سرپرستان خانوارهای شناسایی‌شده واریز خواهد شد.
مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر به عنوان یارانه کمک معیشتی ماه رمضان به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
سومین یارانه مناسبتی دولت رئیسی هفته آینده به حساب مشمولان واریز می شود.
قرار است یارانه مرغ هم به فهرست یارانه های جدید دولت اضافه شود؛ همچنانکه که مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام و مرغداران را به مازاد تولید تشویق کرده است؛ چراکه در این صورت است مرغداران بخشی از مرغ تولیدی خود را در بازار آزاد می فروشند و مازاد آن را با همان قیمت به دولت می دهند.
دولت غیر از واریز یارانه نقدی و معیشتی، رئیسی قرار است یارانه‌های دیگری نیز اضافه کند.
برخی مسولان به تازگی موضوع طرح «کارت نان» به شهروندان را مطرح کرده اند و یارانه برای خرید نان به این کارت واریز خواهد شد.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان تهران گفت: به بهانه ایام پایانی سال ۳ هزار تن برنج تایلندی و ۴ هزار تن برنج هندی توزیع می‌شود، علاوه بر این ارقام بیش از هزار تن برنج هندی و پاکستانی در میادین میوه و تره بار توزیع خواهد شد.
در حالی که علت گرانی شکر مشخص نیست و احتمال احتکار آن بالا به نظر می رسد؛ بررسی قیمت‌های موجود در بازار حاکی از آن است که هر کیلوگرم شکر بسته‌ای حدود ۲۲ هزار تومان عرضه می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید