صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۳
کد خبر: 9331
گزارشگر: 213
۱۰۱۵
۰
۰
۲
فروش فوق‌العاده چهار محصول سایپا

آغاز ثبت‌نام «یارانه خرید خودرو» با وجود انتقاد تند پلیس از خودروهای داخلی+جزییات

آغاز ثبت‌نام «یارانه خرید خودرو» با وجود انتقاد تند پلیس از خودروهای داخلی+جزییات
در حالی که امروز نیز جانشین پلیس با انتقاد های تند خودروهای بی کیفیت خودروسازان داخلی را سبب تصادفات و مرگ و میر دانست، سایپا فروش فوق‌العاده چهار محصول ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی، تیبا sx و وانت ۱۵۱ را از امروز به مدت دو روز آغاز کرده است.

به گزارش آسیانیوز، سایپا فروش فوق‌العاده چهار محصول ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی، تیبا sx و وانت ۱۵۱ را از امروز به مدت دو روز آغاز کرد.

تجارت نیوز نوشت سایپا فروش فوق‌العاده چهار محصول ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی، تیبا sx و وانت ۱۵۱ را از امروز به مدت دو روز آغاز کرد. متقاضیان ثبت‌نام باید در سامانه شرکت سایپا به آدرس http://saipacorp.com/ مراجعه کنند.همچنین براساسپی گیری ها سایت ثبت‌نام گاها با اختلال همراه است و امکان ثبت‌نام وجود ندارد.

با وجود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و زیان انباشته و کیفیت پایین محصولات، ایران خودرو و سایپا همچنان به طرح‌های فروش خود ادامه دهند. در این نوبت از ثبت‌نام خودروهای زیر فروخته می‌شوند:

ساینا S
یکی دیگر از خودروهای موجود در این دور از طرح خودرو بدون قرعه‌کشی برای مادران، ساینا S است. قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۱۶۹ میلیون و ۸۱۷ هزار تومان است.

کوئیک با گیربکس معمولی
متقاضیان همچنین در هنگام ثبت‌نام در در این دور از پیش فروش سایپا، از امکان خرید کوئیک با گیربکس معمولی نیز برخوردارند. قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۱۶۸ میلیون و ۶۱ هزار به فروش می‌رسد.

تیبا SX موتور M15

متقاضیان همچنین در هنگام ثبت‌نام برای توزیع یارانه سایپا (بهمن ۱۴۰۰) از امکان خرید تیبا SX موتور M15 برخوردارند. قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۱۱۹ میلیون و ۹۲۶ هزار تومان است.

 

کارکنان دو خودروسازی بزرگ ایران بروند در خانه بنشینند/اتنقاد تند پلیس به کبفبت پایین خودروسازی داخل 

 

این در حالی است که امروز جانشین رئیس پلیس تاکید کرد افزایش تصادفات مرگبار، نتیجه رانت دادن به خودروسازان است.

تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایران، می‌گوید خودروسازان ایرانی برای فروش محصولات‌ خود «هزار و یک بامبول و ادا و اطوار در می‌آورند»، و در حالی که سال‌ها به صورت «انحصار و رانت» امتیاز می‌گیرند، تولیدات‌شان باعث «حیف و میل میلیاردها میلیارد سرمایه این کشور و تسهیل در تصادفات و افزایش جان‌باختگان» شده است.

او با اشاره به اینکه فاصله خودروسازی ایران «با استانداردهای روز دنیا کهکشانی است» گفت اگر کارکنان دو خودروسازی بزرگ ایران بروند «در خانه بنشینند» برای کشور «خیلی به صرفه است».

جانشین رئیس پلیس ایران، افزود دوره اینکه «کاپوت و چراغ خطر را جابجا کنند و اسمش را بگذارند یک محصول جدید» گذشته است.

او در ادامه از این‌که خودروسازان ایرانی بابت ایرادات تولیدات‌شان «هیچوقت از مردم عذرخواهی نکردند» ابراز تأسف کرد./

https://www.asianews.ir/u/69v
اخبار مرتبط
اجرای دو شرط ایران‌خودرو برای حذف قرعه‌کشی طرح‌های فروش سبب تعادلی شدن میزان عرضه و تقاضا و قیمت ها در بازار خواهد شد.
بازار خودرو همچنان در حال صعود است؛ این در حالی است که رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، پیش‌تر خودروهای ایرانی را به «ارابه مرگ‌» تشبیه کرد و گفت خودروهای گران ایرانی، نه زیبا هستند و نه ایمن!
یزد - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در این خصوص اظهار داشت : در راستای طرح نظارتی و مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلبی ، گشت مشترکی با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان اتاق اصناف از چندین واحد فروش لوازم یدکی بازدید بعمل آمد
فرمانده انتظامی مهاباد گفت: بی احتیاطی یک راننده هنگام سوخت گیری در یکی از جایگاه های عرضه سوخت CNG این شهرستان، جان جوان شاغل در آن را گرفت.
یزد - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژوپارس در محور یزد به طبس و امدادرسانی به شش مصدوم این حادثه توسط نجاتگران هلال احمر خبر داد
نماینده مجلس گفت بدون آنکه اختلاف بین مجلس و شورای نگهبان در خصوص واردات خوردو وجود داشته باشد، اجازه واردات ۷۰۰۰۰ خودروی سواری از لایحه بودجه حذف شد.
در هفته نخست نوروز ۳۲۲ نفر در اثر سوانح رانندگی جان باختند و آمار این دسته حوادث در برخی خودروها بسیار بیشتر گزارش شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید