صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۱:۵۶
کد خبر: 9335
گزارشگر: 2
۵۳۵
۰
۰
۲
خرید از سایت معتبر

پرواز بوشهر تهران را گران نخرید!

پرواز بوشهر تهران را گران نخرید!
تهران تا بوشهر فاصله بسیاری دارد. با توجه به فاصله طولانی، قیمت بلیط هواپیما آن نیز گران است؛ اما نگران باشید. لازم نیست که پرواز بوشهر به تهران یا تهران به بوشهر را گران بخرید. می‌پرسید چطور!؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید همانند یک متخصص سفر، بهترین قیمت بلیط هواپیما بوشهر تهران را پیدا کنید و دیگر هزینه‌ای گزاف و گران بابت آن پرداخت نکنید!

قیمت بلیط پرواز بوشهر تهران و پرواز تهران بوشهر

 

قیمت بلیط بوشهر به تهران و تهران به بوشهر هر کدام از حدود ۶۵۰ هزار تومان آغاز می‌شود. در نهایت بیشترین قیمت در زمستان ۱۴۰۰ و ایام وسط هفته، به حدود ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد. عوامل مخلتفی بر این تفاوت قیمت تاثیرگذار هستند. برای مثال پروازهای گران‌قیمت، همراه هواپیما بوئینگ ۷۳۷ است. این هواپیما کیفیت بسیار مناسبی دارد. به همین خاطر مسافران ترجیح می‌دهند که همراه این هواپیما سفر کنند.

 

به‌صورت رفت و برگشت تهیه کنید

 

اگر قصد سفر رفت و برگشت از تهران به بوشهر را دارید، پس بهتر است پرواز بوشهر تهران و پرواز تهران بوشهر را به‌صورت رفت و برگشت تهیه کنید. قیمت پرواز رفت و برگشت به‌صورت هم‌زمان، از حالتی که هر کدام را به‌صورت جداگانه تهیه کنید، کمتر خواهد بود. پس بهتر است اگر درباره برنامه‌ریزی سفرتان مطمئن هستید و می‌دانید چه زمانی قصد برگشت دارید، حتماً بلیط رفت و برگشت را با هم تهیه کنید.

پرواز تهران بوشهر

خرید به‌صورت چارتری

 

خرید بلیط به‌صورت چارتری، بهترین روش برای این است که بلیط هواپیما را گران نخرید. هرچه زمان خرید بلیط شما به زمان پرواز نزدیک‌تر باشد، قیمت بلیط کاهش پیدا می‌کند. مخصوصاً در دوران آف سیزن که مسافران کمی به مقصد بوشهر می‌روند، برای مثال تابستان، همیشه می‌توانید در همان روز پرواز بلیط تهیه کنید. این بلیط‌ها حداقل قیمت را دارند. برای یافتن این بلیط‌ها می‌توانید به سایت علی بابا بروید و در بخش پنل جستجو، روی جستجوی بلیط‌های چارتری بزنید. قیمت این بلیط‌ها بسیار ارزان است و می‌توانید با حداقل هزینه سفر کنید.

 

بلیط اکونومی تهیه کنید

 

معمولاً در مسیر بوشهر تهران و تهران بوشهر، پروازها دارای بخش بیزینس نیستند؛ اما به هر صورت اگر کلاس پروازی بیزینس را انتخاب کنید، باید هزینه‌ای به‌مراتب بیشتر از اکونومی بپردازید. پس اگر می‌خواهید تا هزینه گزافی را بابت بلیط نپردازید، به‌دنبال بیزینس نباشید. اکونومی ارزان‌ترین نوع بلیط هواپیما محسوب می‌شود.

 

در ایام پیک سفر نکنید

 

هر شهری بر اساس آب‌وهوا یا شرایط دیگر، دارای پیک و آف سیزن است. بوشهر جزو شهرهای گرم ایران به حساب می‌آید. به همین خاطر زمستان بهترین زمان سفر به بوشهر محسوب می‌شود. از‌این‌رو قیمت بلیط هواپیما بوشهر تهران در ایام تابستان کاهش و در زمستان افزایش پیدا می‌کند. اگر می‌خواهید ارزان‌ترین حالت سفر را داشته باشید، می‌توانید شش ماه اول سال را برای سفرتان انتخاب کنید. به این ترتیب به‌خاطر نسبت عرضه و تقاضا، قیمت بلیط به‌مراتب کاهش پیدا می‌کند.

 

خرید از سایت معتبر

 

علی بابا از جمله بزرگترین و معروف‌ترین مؤسسات توریستی در ایران به حساب می‌آید. وقتی که وارد سایت علی بابا می‌شوید، می‌توانید مبدأ، مقصد و تاریخ پرواز را انتخاب کنید. سپس لیستی کامل و جامع از انواع ایرلاین‌ها با پروازهای مختلف برای شما به نمایش در می‌آید. در این لیست می‌توانید با کمک گزینه‌های مختلف، ارزان‌ترین و گران‌ترین پروازها را پیدا کنید.
به این ترتیب به‌راحتی قادر خواهید بود تا ارزان‌ترین پرواز را پیدا کنید. حتی یک نوار در بخش بالای صفحه مشاهده می‌کنید که حداقل قیمت را در روزهای آتی نیز می‌توانید ببینید. به این ترتیب اگر احساس می‌کنید که در روزهای آینده می‌توانید پرواز بهتری با قیمت ارزان‌تر پیدا کنید، سفرتان را جا به جا خواهید کرد. همچنین لازم به ذکر است که در اکثر مواقع، قیمت خرید بلیط از علی بابا در مقایسه با سایت فروش خود ایرلاین نیز کمتر خواهد بود. پس با خرید از علی بابا، می‌توانید هزینه کمتری را بابت بلیط بپردازید.

بلیط چارتری

عضویت در باشگاه مشتریان

 

وقتی که از سایت علی بابا خرید می‌کنید، امتیاز خاصی برایتان لحاظ می‌شود. وقتی که این امتیاز از حد خاصی عبور کند، جزو مشتریان ویژه علی بابا می‌شوید. به این ترتیب می‌توانید از تخفیفات بیشتری بهره‌مند شوید.
پس اگر تعداد سفرهای شما در یک سال زیاد است، می‌توانید عضو باشگاه مشتریان ویژه علی بابا شوید و از تخفیفات بیشتر بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که علی بابا فقط محدود به خرید بلیط پرواز تهران بوشهر یا پرواز بوشهر تهران نیست. بلکه می‌توانید انواع هتل و تور را نیز توسط علی بابا تهیه کنید. در نتیجه با کمک علی بابا می‌توانید سفری کامل داشته باشید و نگران هماهنگی‌های سفر نباشید.
خب دوستان، حالا می‌توانید همانند یک متخصص، بهترین قیمت بلیط تهران بوشهر و بوشهر تهران را تهیه کنید. همیشه به یاد داشته باشید که می‌توانید با کمی جستجو و وقت صرف کردن، بهترین قیمت پرواز را پیدا کنید. لازم نیست که هزینه بسیاری را بابت بلیط هواپیما بپردازید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/69z
اخبار مرتبط
در حالی که پنج ماه از افزایش غیر قانونی نرخ بلیت هواپیما از سوی ایرلاین‌ها می‌گذرد و وزیر راه و شهرسازی و مسئولان سابق سازمان هواپیمایی نتوانستند این نرخ را کاهش دهند، به تازگی کاهش آن در دستور کار قرار گرفته تا نرخ‌های جدید از شنبه هفته آینده اعلام شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید