صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۷
کد خبر: 9342
گزارشگر: 306
۴۰۶
۰
۰
۱

آیین جشن گلریزان زورخانه ای در زندان مرکزی یزد

آیین جشن گلریزان زورخانه ای در زندان مرکزی یزد
یزد - به همت زندان مرکزی یزد آیین گلریزان زورخانه ای با حضور مددجویان این ندامتگاه و جمعی از مسئولین و خیرین برگزار و مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک شد
آسیانیوز / یزد ؛ به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛در این آیین که به میزبانی زورخانه پوریای ولی زندان مرکزی یزد برگزار و در این مراسم جمعی از مددجویان ، مسئولین استانی ، پیشکسوتان ورزش زورخانه ای و  خیرین حضور داشتند .
 
محمد رضا رفیعی زاده معاون سلامت ، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای یزد در این مراسم ضمن خیر مقدم به خیرین و مدوعین گفت : یکی از زیباترین آیین ها در ماه مبارک رمضان آیین گلریزان است که خیرین و نیکوکاران با کمک های ریز و درشت خود به دستگیری از کسانی میپردازند که بنا به مشکلات اقتصادی و جرائم غیر عمد و به صورت ناخواسته درگیر زندان شدند .
 
رفیعی زاده در ادامه ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) گفت : این حضرت در طول زندگی خود بند از دست گرفتاران و اسیران بسیاری باز نمود که یکی از بزرگترین القاب ایشان کریم اهل بیت است .
 
گفتنی است ورزش باستانی و برگزاری ایین گلریزان به شیوه سنتی زورخانه ای برگزار و در این آیین مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به ستاد دیه استان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا گردید .

سید محمد جواد عرفانفر

آیین جشن گلریزان زورخانه ای در زندان مرکزی یزد, محمد رضا رفیعی زاده معاون سلامت ، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای یزد 

https://www.asianews.ir/u/6a5
اخبار مرتبط
یزد - رئیس کل دادگستری استان گفت: مقام قضایی در پرونده های فنی و سخت قضایی و در موضوعات پیچیده تخصصی، علم، تجربه و تخصص کارشناس را برای تحقق عدالت به کمک می گیرد
یزد - سیزدهمین همایش گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد محکوم مالی در شهرستان ابرکوه برگزار گردید
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید