صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۰:۴۳
کد خبر: 9350
گزارشگر: 306
۵۳۸
۰
۰
۱
در دیدار مسوولان دانشگاه آزادباپارک علم و فن آوری استان مطرح شد

بررسی راهکارهای توسعه مناسبات دانشگاه آزاد اسلامی یزد با پارک علم و فناوری یزد

بررسی راهکارهای توسعه مناسبات دانشگاه آزاد اسلامی یزد با پارک علم و فناوری یزد
یزد - در جلسه ای با حضور ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و رئیس پارک علم و فناوری یزد همکاری های فیمابین و مسیرهای تقویت و توسعه فعالیت های مشترک بررسی شد
آسیانیوز / یزد ؛ به گزارش خبری روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، محمدرضا دهقانی اشکذری  رییس دانشگاه آزاد یزد با اشاره به ظرفیت‌های گسترده و پراکنده دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر استان یزد، سیاست‌های نوین این مجموعه را در جهت توسعه فناوری، نوآوری و حمایت از شکل گیری هسته های دانش بنیان تشریح کرد.
وی افزود: این دانشگاه هم اکنون در ۱۰ مرکز دانشگاهی و ۲۳ مدرسه، بالغ بر ۱۶۰۰۰ دانشجو و ۳۵۰۰ دانش‌آموز را در استان یزد تحت پوشش فعالیت های آموزشی خود داشته و می تواند از این نیروی عظیم در مسیر توسعه مهارت ها، کارآفرینی و رشد اقتصاد دانش بنیان در استان استفاده کند.
وی اظهار کرد: فعال سازی دو “سرای نوآوری” بر اساس ساختار اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های تخصصی رباتیک و پوشاک در یزد و تأمین زیرساخت‌های گسترده برای استقرار و حمایت از شرکت‌های فناور، از جمله اقدامات این دانشگاه در سال اخیر بوده است که هدف نهایی توسعه کارآفرینی و فناوری را دنبال می کند.
دهقانی اشکذری در ادامه با اشاره به سابقه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با پارک علم و فناوری در راه اندازی و راهبری مرکز رشد فناوری این دانشگاه خواستار ادامه همکاری‌ها و رفع موانع در مسیر حمایت بیشتر از موسسات گردید.
رئیس پارک علم و فناوری یزد در این دیدار با تقدیر از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی یزد در جهت توسعه فناوری برحمایت همه جانبه پارک از این گروه از فعالیت ها تأکید کرد.
سید حبیب الله میرغفوری مرکز رشد فناوری مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی را نمودی موفق از همکاری و تعامل دانست و با توجه به سیاست‌های دولت و نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب توسعه همکاری‌ها را لازم و اجتناب‌ناپذیر اهتمام داشت.
در این دیدار همچنین ، معاون فناوری پارک، مدیر سرای نوآوری و مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز حضور داشتند و مسائل اداری و مشکلات کاری مؤسسات مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

سید محمد جواد عرفانفر

بررسی راهکارهای توسعه مناسبات دانشگاه آزاد اسلامی یزد با پارک علم و فناوری یزد , دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد , دکتر میرغفوری، رئیس پارک علم و فناوری یزد

https://www.asianews.ir/u/6ad
اخبار مرتبط
یزد - همزمان با سالروز میلاد کریم اهل بیت جشن تکلیف ۲۰نفر از فرزندان روزه‌ اولی استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد
یزد - نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس و اعضای هئیت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی این دانشگاه را یکی از دستاورد های مهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: این دانشگاه در اوایل انقلاب توانست در حالی که دانشگاه های دولتی جوابگو نبودند به هیجان علم آموزی در کشور پاسخ دهد و الگوی خوبی در زمینه آموزش و تربیت نیروهای تراز انقلاب باشد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید