صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۶
کد خبر: 9357
گزارشگر: 213
۱۰۶۳۷
۰
۳
۵
درخواست ازدواج خبرساز شد

آگهی ازدواج بر دیوار خیابان‌های تهران/فقط خانم «زیبا» باشد!+تصویر

آگهی ازدواج بر دیوار خیابان‌های تهران/فقط خانم «زیبا» باشد!+تصویر
تصویری از آگهی ازدواج در خیابان‌های تهران تا کنون بازتاب های فراوانی داشته است.

به گزارش آسیانیوز، تصویری از یک آگهی جالب ازدواج در خیابان‌های تهران در فضای مجازی منتشر شده که بازتاب فراوانی داشته است.

----------------------

بیشتر بخوانید

چند همسری سبب مجرد ماندن پسران می شود

-----------------------------------------

در متن این نوشته آمده است:

 «پسری هستم 26 ساله، خوش‌تیپ، .... ، قد 180، کارگر ساده با حقوق شش میلیون تومان، دارای ماشین و منزل شخصی، جهت ازدواج با یک دوشیزه یا خانم زیبا نیازمندم... شماره تماس برای ملاقات...».

آگهی ازدواج بر دیوار خیابان‌های تهران+تصویر

 

 

به‌تازگی تصویری از یک آگهی با عنوان آگهی ازدواج در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است که در آن، پسری 26 ساله با توضیحاتی درباره خودش که در ابتدای همین مطلب خواندید، روش عجیبی را برای پیدا کردن همسر و انتخاب او در پیش گرفته است.

عرشه آنلاین نوشته است با توجه به این‌که ازدواج، یکی از مهم‌ترین تصمیم‌های زندگی و تاثیرگذارترین اتفاقی است که در سرنوشت هر فرد رقم می‌خورد، ضرورت دارد فرایند معرفی و شناخت همسر و در نهایت انتخاب کردن او با رعایت ملاحظاتی انجام شود. در ادامه چند نکته درباره این شیوه خواستگاری و متن این آگهی مطرح می‌شود.

ضرورت شناخت خود برای انتخاب همسر

پیشنهاد می‌شود برای انتخاب شریک زندگی، شخص ابتدا خودش را به خوبی بشناسد و مطمئن شود در زمینه‌های رشد جسمانی، رشد اجتماعی، رشد مالی و رشد عاطفی یا استقلال روانی، آمادگی شروع زندگی مشترک را دارد. بعد از آن به ملاک‌هایش برای انتخاب همسر فکر کند.

می‌توان این ملاک‌ها را در چند طبقه دسته‌بندی کرد: ملاک‌های ظاهری، ملاک‌های مربوط به وضعیت خانوادگی طرف مقابل، ملاک‌های مربوط به وضعیت اجتماعی او، ملاک‌های مالی، ملاک‌های عقیدتی و مذهبی و ملاک‌های اخلاقی.

------------

بیشتر بخوانید

چرا شوگرددی؟

----------------------------------------

در هر دسته از این ملاک‌ها می‌توان مشخص کرد کدام موارد برای شخص ضروری و مهم هستند و باید حتما در طرف مقابلش وجود داشته باشند و کدام موارد چندان ضروری نیستند و اگر هم نباشند، مشکل‌ساز نمی‌شوند. در این صورت فرد دقیقا متوجه می‌شود خودش چگونه است و می‌خواهد طرف مقابلش چگونه باشد و بهتر می‌تواند دست به انتخاب بزند./

پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/6al
اخبار مرتبط
برخی از افراد نمی توانند کارهایی از قبیل ازدواج و ارتباط با جنس مخالف را به سادگی و مانند دیگران انجام دهند.
در سال های اخیر در ایران در حالی که مردان جوان توانایی ازدواج ندارند، زنان و دختران به مردان مسن گرایش نشان می‌دهند و برخی مردان مسن حاضرند برای زنان جوانتر که گاه تفاوت سنی آن‌ها به بیش از ۳۰ سال می‌رسد، ماهیانه هزینه‌های میلیونی را انجام دهند؛ این قبیل مردان به «شوگرددی» معروف هستند.
آرش فرزین، فرزند زنده یاد فرزین، خواننده پرسپولیسی، سخنانی جنجالی درباره علی پروین و ماجرای ازدواجش با دختر علی پروین را در یک مصاحبه بیان کرد.
هر دختر و پسری که در این روز بازداشت شود نکاح آنان شرعاً توسط منسوبین امارت صورت خواهد گرفت.
فرش قرمز فیلم «با من ازدواج کن» (Marry Me) در لس‌آنجلس بار دیگر صحنه ابراز محبت صمیمانه بن افلک و جنیفر لوپز شد و در یک صحنه بسیار پراحساس افلک، جنیفر را در آغوش گرفت و سر او را بوسید.
مطابق با آخرین سرشماری کشور، اگر علت و توجیه رواج تعدد زوجین در کشور را کاهش آمار دختران مجرد در کشور و افزایش آمار ازدواج تلقی کنیم، باید بدانیم رواج پدیده چند همسری در کشور به افزایش آمار مردان مجرد در جامعه دامن می زند و این سوال در ذهن تداعی می شود که با جمعیت زیاد پسران و مردان مجرد در کشور چه باید کرد؟!
به عقیده روانشناسان مردان اصلا دوست ندارند که همسرشان در برابر دیگران از آنها ایراد گرفته و انتقاد کند.
براساس تحقیقات جهانی ۵۰ درصد افراد مجرد آماده‌اند تا سال ۲۰۲۲ را با شروع رابطه‌ای پرشور و عاشقانه آغاز کنند و به اصطلاح از پیله بیرون بیایند؛ چرا که روندهای آغاز روابط امسال خوب به نظر می‌رسند.
در طلاق عاطفی، زوج ها با اینکه زیر یک سقف زندگی می کنند؛ اما پیوند عاطفی آنها متزلزل و ناپایدار است یعنی مشکلات و افکار دیگری برایشان اهمیتی ندارد؛ در حالی که مسایل نگران کننده دیگری نیز قبل از طلاق عاطفی رخ می دهد که اغلب از آن بی اطلاعیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید