صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۵
کد خبر: 9359
گزارشگر: 213
۹۱۵
۰
۰
۳
میلیاردر معروف درباره زندگی و تفریحاتش توضیح داد

چرا ایلان ماسک بی خانمان شد؟

چرا ایلان ماسک بی خانمان شد؟
ایلان ماسک گفته است که بی خانه شده و درباره بی خانمان شدنش توضیحاتی داده است.

به گزارش آسیانیوز، ایلان ماسک روی تخت‌های اضافی خانه دوستانش می‌خوابد. بنیانگذار تسلا و اسپیس ایکس با وجود ثروت میلیارد دلاری‌اش به مرخصی نمی‌رود.

---------------

بیشتر بخوانید

استارلینک؛ مرهمی بر زخم اینترنت در ایران/اینترنت جهانی چگونه به کشور ما سرویس خواهد داد؟

-----------------------------------------------

ایلان ماسک گفته است که خانه‌ای ندارد و با اینکه ظاهرا ثروتمندترین فرد جهان است، روی تخت‌های اضافی [خانه] دوستانش می‌خوابد.

ماسک در مصاحبه‌ای با «تد» (TED) که روز دوشنبه پخش شد، گفت که در حال حاضر خانه‌‌ای ندارد و زمانی که در سانفرانسیسکو کار می‌کند، در خانه دوستانش اطراف منطقه خلیج سانفرانسیسکو، نزدیک دفتر مرکزی تسلا، می‌ماند.

این مرد ۵۰ ساله که معمولا در تگزاس به سرمی‌برد، می‌گوید: «فعلا حتی جایی برای خودم ندارم و به معنای واقعی کلمه در خانه دوستانم می‌مانم. اگر به منطقه خلیج که بیشتر مهندسی و برنامه‌ریزی تسلا آنجا انجام می‌شود بروم، اساسا در اتاق‌خواب‌های اضافی دوستانم می‌مانم.»

بنیانگذار تسلا و اسپیس ایکس ادامه داد که قایق تفریحی ندارد و با وجود ثروت میلیارد دلاری‌اش به مرخصی نمی‌رود.

ماسک ادامه داد: «من قایق تفریحی ندارم، تعطیلات نمی‌روم و بنابراین این‌طور نیست که مصرف شخصی‌ام زیاد باشد. تنها استثنا هم هواپیما است که اگر از آن استفاده نکنم، وقت کمتری برای کار خواهم داشت.»

کریس اندرسون، رئیس بنیاد نشست‌های تد، پیش از آنکه او درباره وضعیت زندگی‌اش ادعایی کند، در مورد افرادی سوال کرد که از میلیاردرها «به‌شدت آزرده خاطر» شده‌اند.

ماسک درباره افرادی که از ثروت او «آزرده»اند گفت: «فکر می‌کنم ایرادهای بدیهی وجود دارد که به آن نتیجه‌گیری منتهی می‌شود. اگر من میلیاردها دلار در سال برای خودم خرج می‌کردم، می‌توانست مسئله‌ساز شود؛ اما این‌طور نیست.»

-------------------------

بیشتر بخوانید

ایلان ماسک یک مرد «خطرناک» توصیف شد

---------------------------------------------


به گزارش بلومبرگ، ماسک حدودا ۲۵۱ میلیارد دلار (۲۰۷ میلیارد پوند) ثروت خالص دارد و ثروتمندترین فرد ایالات متحده و جهان است. او فعلا برای خرید توییتر پیشنهادی ۴۳ میلیارد دلاری (۳۳ میلیارد پوند) ارائه داده اما هیئت مدیره این شرکت هنوز به او پاسخ نداده است.

صحبت‌های [ماسک با] تد یک ماه بعد از آن منتشر می‌شود که گرایمز، دوست‌دختر دیرین ماسک، در ماه مارس و در جریان مصاحبه‌ای با نشریه ونیتی فر، با گفتن اینکه «او مثل میلیاردر زندگی نمی‌کند»، جنجال به پا کرد.

«او گاهی زیر خط فقر زندگی می‌کند. به نظر من این‌طور می‌آمد ما که نمی‌توانیم در خانه بسیار ناامن ۴۰ هزار دلاری زندگی کنیم. جایی که همسایه‌ها از ما فیلم می‌گیرند و امنیت ندارد و من هشت روز تمام کره بادام زمینی خوردم.»

گرایمز که اخیرا دومین فرزند این زوج را به دنیا آورده است، به دلیل اینکه سبک زندگی مقتصدانه ماسک را معادل «فقیر» بودن دانست، به‌شدت سرزنش شد./

https://www.asianews.ir/u/6am
اخبار مرتبط
نتیجه یک آمارگیری معتبر نشان داد که حتی با هشدار قانون‌گذاران درباره خطرات بازار و تلاش برای تنظیم صنعت، دارایی‌های دیجیتال همچنان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.
در خواست ایلان ماسک صاحب خودروسازی تسلا از ولادیمیر پوتین برای جنگ خبر ساز شده است.
در حالی که زمزمه قطع اینترنت در ایران افکار عمومی را نگران کرده است، برقراری سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در شرایط جنگی اوکراین و پیش از آن هنگام وقوع آتشفشان در تونگا نشان می دهد این فناوری می تواند برای دسترسی به اطلاعات آزاد در ایران موثر باشد.
معاون رئیس‌جمهور اوکراین با انتشار عکس تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک متعلق به شرکت ایلان ماسک نوشت: استارلینک اینجاست. ممنون ایلان ‌ماسک!
مارک رایلنس، بازیگر سینما گفته که آنها فکر نمی‌کنند آدم‌های بدی باشند، درست برعکس ایلان ماسک، مدیرعامل میلیاردر تسلا شخصی «خطرناک» است!
به اعتقاد کارشناس ارشد بورس، معیارهای زنجیره‌ای نشان می‌دهد با وجود ترس حاکم در بازار بیت‌کوین در روندی نزولی ندارد؛ در حالی که فرصتی برای خرید است.
تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا پس از رسیدن به مقصد نهایی خود نخستین داده‌های خود را اواسط سال جاری ارسال خواهد کرد؛ دانشمندان تا پایان سال، نتایج پروژه‌ای را که هدف آن نقشه‌برداری از ساختار ابتدایی در کیهان است، به دست خواهند آورد و سرآغاز تشکیل کهکشان‌ها را مشاهده خواهند کرد.
در آستانه نگرانی ها از ادامه «زمستان رمزارزی»، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا غول فست‌فود جهان را برای پذیرش رمزارز تحت فشار قرار داد و اعلام کرد اگر مک‌دونالد دوج‌کوین را به عنوان ارز پرداخت بپذیرد، در تلویزیون از خوراکی‌های مک‌دونالد می‌خورد!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید