صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۱:۵۷
کد خبر: 9363
گزارشگر: 306
۴۸۷
۰
۰
۲

برگزاری جشن گلریزان ۶۰۰۰ نفره در شهرستان اردکان

برگزاری جشن گلریزان ۶۰۰۰ نفره در شهرستان اردکان
یزد - هشتمین جشن گلریزان شهرستان اردکان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با اجرای خواننده مطرح کشوری سالار عقیلی برگزار گردید
آسیانیوز/ یزد ؛ به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ همزمان با شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان ، جشن گلریزان شهرستان اردکان با حضور مدیر کل زندانها استان ، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان ، اعضاء هیئت امناء ستاد دیه استان ، ریاست حفاظت و بازرسی دادگستری استان ، دادستان ، رئیس دادگستری ، رئیس زندان ، امام جمعه ، جمعی از مسئولین شهرستان اردکان به میزبانی ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار و بیش از ۶۰۰۰ نفر در این جشن حضور داشتند .
 
در این مراسم که تا میزان ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از سوی خیرین و صنعتگران این شهرستان تعهد شد، حسین سبزواری مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان ضمن خیر مقدم به مدعوین و مسئولین به جهت حضور دراین آیین گفت : یکی از الگوهای بزرگ برای زندگی امام حسن مجتبی است که در طول زندگی خود بارها تمام اموال خود را وقف کمک به نیازمندان نموده است .
 
سبزواری در ادامه گفت : سال گذشته به همت ستاد دیه استان و قضات دادگستری ، شوراهای حل اختلاف و کمک خیرین و نیکوکاران تعداد ۱۵ محکوم مالی جرائم غیر عمد در سال گذشته از زندان شهرستان اردکان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند و هم اکنون نیز تعداد ۲۰ محکوم مالی جرائم غیر عمد در زنداهای استان به سر میبرند که مبلغ ۲۱ میلیارد تومان برای آزادی آنها نیاز است .
 
این مقام مسئول در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ستاد دیه استان گفت : سال گذشته تعداد ۱۹۰ محکوم مالی از زنداهای استان آزاد گردیدند که از این تعداد آزادی تعداد ۴۰ محکوم مالی جرائم غیر عمد تنها با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین انجام گردید .
 
مدیر کل زندان ها در پایان گفت : با همت خیرین و نیکوکاران هم اکنون هیچ زندانی با محکومیت دیه ناشی از حوادث کارگاهی ، تصادفات و همچنین هیچ محکوم مالی جرائم غیر عمد زنی در زندان به سر نمیبرد .
 
در ادامه این جشن مجید فرهمند زاده رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد گفت : یکی از رویکردهای اصلی در دستگاه قضا ، کاهش جمعیت کیفری زندانها است که این مهم با انجام جشن گلریزان و جذب کمک های خیرین و فرهنگ سازی در راستای جلوگیری از ورود افراد به زندانها توسط ستاد دیه تحقق یافته است و بسیار خرسندیم که ستاد دیه استان یزد در چندین سال اخیر کارنامه بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته است .
 
وی در ادامه گفت : بعضی از افراد به صورت ناخواسته و غیر عمد درگیر موضاعات حبس و زندان میشوند و به رشته ی ارتباطی آنها با خانواده قطع میگردد که خیرین و نیکوکاران با کمک های خود این رشته را دوباره وصل و از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری میکنند .
 
وی در پایان با اشاره به سخنان امیر المومنین گفت : یکی از مضرات زندان دور شدن فرد زندانی از انس به خانواده ، فرزند و …. دور مینماید و در کنار آن بسیار آسیب های روحی و روانی برای رشخص زندانی و خانواده وی به همراه خواهد داشت .
 
گفتنی است اجرای کنسرت موسیقی توسط خواننده محبوب و مطرح کشوری سالار عقیلی ، شعر خوانی توسط مصطفی عابدی رئیس زندان شهرستان اردکان و دبیر برگزاری جشن گلریزان ، مرشدی زورخانه ای از دیگر برنامه های اجرایی در این مراسم بود و خیرین و نیکوکاران تا میزان ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از سوی خیرین و صنعتگران این شهرستان تعهد نمودند.

سید محمد جواد عرفانفر

برگزاری جشن گلریزان ۶۰۰۰ نفره در شهرستان اردکان , حسین سبزواری مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان  , مجید فرهمند زاده رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد , مصطفی عابدی رئیس زندان شهرستان اردکان و دبیر برگزاری جشن گلریزان

https://www.asianews.ir/u/6ar
اخبار مرتبط
یزد - طی جلسه‌ای در روز دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ با حضور، رئیس دادگستری و دادستان ، فرماندار و نماینده امام جمعه و مسئولین دستگاه های اداری شهرستان میبد، سرپرست اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان معرفی شد
یزد - به همت زندان مرکزی یزد آیین گلریزان زورخانه ای با حضور مددجویان این ندامتگاه و جمعی از مسئولین و خیرین برگزار و مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک شد
یزد - رئیس کل دادگستری استان گفت: مقام قضایی در پرونده های فنی و سخت قضایی و در موضوعات پیچیده تخصصی، علم، تجربه و تخصص کارشناس را برای تحقق عدالت به کمک می گیرد
یزد - سیزدهمین همایش گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد محکوم مالی در شهرستان ابرکوه برگزار گردید
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید