صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۵
کد خبر: 9378
گزارشگر: 213
۶۸۰
۱
۰
۱۶
یادداشت/دکتر محمود قوچانی

افیلیت مارکتینگ؛ «شگردهای موفق» فروش/قسمت نخست

افیلیت مارکتینگ؛ «شگردهای موفق» فروش/قسمت نخست
“افیلیت مارکتینگ”(Affiliate marketing)؛ یکی از روشهای موفق فروش است که از آن، این روزها به عنوان برترین نوع فروش یاد می شود؛ به تعریفی بهتر ، افیلیت مارکتینگ نوعی بازاریابی مشارکتی اینترنتی به شمار می آید.

به گزارش آسیانیوز،  اصطلاح “همکاری در فروش” یا همان “افیلیت مارکتینگ”(Affiliate marketing) را حتما شنیده اید؛ یکی از روشهای موفق فروش که از آن، این روزها به عنوان برترین نوع فروش یاد می شود؛ به تعریفی بهتر ، افیلیت مارکتینگ نوعی بازاریابی مشارکتی اینترنتی می‌باشد. به این صورت که به عنوان مثال شما به عنوان یک بازاریاب یا معرف، بازدیدکننده‌ی سایت خود را به سمت سایتی که فروشنده‌ی محصول است هدایت می‌کنید. سپس در ازای خریدی که بازدیدکننده انجام می‌دهد درصدی از آن به عنوان پورسانت فروش به شما پرداخت می‌گردد.

البته این پورسانت فقط در ازای خرید نیست و می‌تواند در ازای بازدید یا عضویت در خبرنامه‌ی سایت فروشنده یا موارد دیگر نیز به شما تعلق بگیرد.
در بازاریابی پورسانتی، فروشنده فقط زمانی هزینه می‌کند که محصولاتش فروش برود و از طرف دیگر، بازاریاب‌ها با معرفی محصولات در سایت خود یا هرجای دیگر، درآمد خوبی به دست می‌آورند. یعنی در این نوع بازاریابی هر دو طرف از این مشارکت بهره می‌برند.

به زبانی ساده تر ، بازراریابی پورسانتی یک فعالیت بازاریابي است که در آن صاحبان مشاغل به بازاریابان یا افرادی که با استفاده از تلاش ها و روش های بازاریابی پورسانتی کالای آن ها را معرفی و برای از این طریق جلب مشتری و بازدید کننده یا مشتری می فرستند، پاداش می دهند.اساسا شما به عنوان یک بازاریاب هستید که وقتی به یک کسب و کاری کمک کردید تا محصولات و خدماتش را تبلیغ کند، پاداش خواهید گرفت.

بازاریابی وابسته احتمالا یکی از سریع ترین و ارزان ترین (و نه ساده ترین) راه برای شروع کسب درآمد آنلاین است. شما فقط یک خریدار و یک فروشنده را پیوند به یکدیگر داده و به آن ها نگاه کرده و پورسانت خود را دریافت می کنید.
اما این روش بدون شک در بسیاری از کشورها ، همچون ایران – افغانستان – عراق – ترکیه و بسیاری از کشورهای جهان سومی ! هنوز با ابهامات بسیاری روبروست !
آنچه در این اثر خواهید خواند ، بازخورد 11 سال مطالعه و تحقیق و ایجاد رویکردی موفق در فروش است که به صورت کامل در اختیار شما قرار می گیرد .

 

افیلیت مارکتینگ؛ «شگردهای موفق» فروش

 

تاریخچه افیلیت مارکتینگ

وبسایت آمازون (Amazon) اولین وبسایتی بود که سیستم افیلیت مارکتینگ را در وبسایت خود ارائه کرد. در اوایل دهه ۱۹ میلادی هنگامی که شرکت‌ها به ازای هر فروش آنلاین، پورسانت به فرد آگهی‌کننده می‌دادند، این سیستم تاسیس شد. این مدل «پرداخت به ازای عملکرد» در سال ۱۹۹۴ توسط برنامه افیلیت مارکتینگ شرکت آمازون، که امروزه به عنوان یکی از مطرح‌ترین برنامه‌های بازاریابی معرف به صورت آنلاین است، وارد دنیای تجارت الکترونیک شد.

جف بزوس مدیر عامل و موسس آمازون در یک مهمانی با خانمی آشنا شد که تمایل داشت کتاب جدیدش را در سایت به فروش برساند، بدون آنکه به عنوان فروشنده شناخته شود. بزوس در آن لحظه به این ایده رسید که وی را به سایت خود یعنی آمازون متصل کند و از فروش هر کتاب پورسانت دریافت نماید. او با این کار موفق شد هزاران هزار تبلیغ کننده برای محصولات خودش پیدا کند و در ازای پرداخت پورسانت‌های ناچیز، فروش خود را چندین برابر نماید .

بعدها محبوبیت افیلیت مارکتینگ به سایر صنف‌ها مثل شرکت‌های مسافرتی، کارگزاران بیمه و شرکت‌های ارتباطات از راه دور نیز سرایت نمود، و بسیاری به آموزش افیلیت مارکتینگ و یادگیری آن روی آوردند.

این تجارت پرسود تا آنجا موفق بود که حتی نامداران این عرصه این روزها نیز بیشترین درآمدهای خود را از این طریق به دست می آورند. در سال ۲۰۱۶ خرده فروشان در ایالت متحده آمریکا ۴.۷ میلیارد دلار صرف بازاریابی پورسانتی کردند و پیش بینی می شود که تا پایان سال ۲۰۲۰، سرمایه گذاری در حوزه افیلیت مارکتینگ در ایالت متحده آمریکا ، تا 13.50 میلیارد دلار افزایش داشته باشد.

آنچه جف بزوس به عنوان موسس آمازون بناگذاری کرد، امروزه در طیف وسیعی از شبکه های اجتماعی آثار آن دیده می شود . به عنوان مثال ،افراد معروف در ایسنتاگرام یا کاربران یوتیوب اغلب یک لینک به صورت پورسانتی در توضیحات ویدیوی خود جهت برجسته کردن به محصولی که به آن اشاره کرده اند یا لباسی که پوشیده اند، قرار می دهند.

از آنجا که مصرف کنندگان این روزها تمایل بسیاری به خریدهای آنلاین پیدا کرده اند ، استفاده از استراتژی های افیلیت مارکتینگ یا همان بازاریابی پورسانتی به طور فزاینده ای اهمیت پیدا کرده است و تولید کنندگان محتوا به دنبال راه های جدیدتری برای کسب درآمد هستند. رشد و اهمیت افیلیت مارکتینگ به هیچ عنوان چیزی نیست که بتوان آنرا نادیده گرفت.

مطالعه ای که توسط موسسه Forrester بر روی هزینه های بازاریابی پورسانتی ایالات متحده آمریکا انجام شد، نشان میدهد که هزینه بازاریابی پورسانتی در سال 2022 ،بالغ بر 13.50 میلیارد دلار در ایالات متحده آمریکا خواهد بود . این رقم چیزی خارج از هزینه ای هست که افراد مختلف در سایر نقاط دنیا برای این مسئله مهم خواهند پرداخت .

افیلیت مارکتینگ؛ «شگردهای موفق» فروش asianews

 

مفاهیم اولیه افیلیت مارکتینگ
برای آموزش افیلیت مارکتینگ لازم است ابتدا به توضیح برخی مفاهیم اولیه بپردازیم:


Merchant (فروشنده) :
در سیستم افیلیت مارکتینگ سایت فروشنده محصول را Merchant (فروشنده) می گویند .
Affiliate (معرف) :
در سیستم افیلیت مارکتینگ ، سایت معرفی کننده محصول را Affiliate (معرف) می گویند.
برنامه مشارکتی یا Affiliate Program:
در سیستم افیلیت مارکتینگ ، ابزاری که معرفی کننده محصول برای فروش کالاها به کار می برد بر اساس یک برنامه طراحی شده حرفه ای است که این برنامه را برنامه مشارکتی یا Affiliate Program می گویند .
در برنامه مشارکتی یا Affiliate Program، بازه پرداخت برای تعداد روز مشخصی تعیین می‌شود (برای مثال یک هفته یا یک ماه یا ۶۰ روز). در پایان این مدت، فروشنده پورسانت حاصل از این بازه زمانی را به معرف پرداخت می‌کند.

ردیابی مشتری در افیلیت مارکتینگ :

  سایت فروشنده از کجا می‌فهمد که بازدیدکننده از کدام معرف آمده است؟

هنگامی که شما عضو یک برنامه معرف یا همان عضو سایت فروشنده می‌شوید، فروشنده، پنلی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در داخل این پنل می توانید لینک‌های مخصوصی را که با شماره اکانت شما کدگذاری شده است ایجاد کنید ، در بسیاری از مواقع این کدها قابل تغییر یا ایجاد از سوی کاربر نیستند و توسط برنامه مشارکتی یا همان Affiliate Program به صورت اتوماتیک ایجاد شده اند .

در Affiliate Program هنگامی که شما محصولاتی را که می خواهید بفروشید انتخاب می کنید، فروشنده برای شما یک کد معرف منحصر به فرد رو تعریف کرده که شما از طریق آن مراجعان سایی خود را به سایت هدف لینک می کنید. خیلی از برنامه های کلیکی یا پورسانتی خودشان لینک های متنی از پیش تعیین شده یا بنرهایی را آماده کرده اند که شما فقط باید آن کد ها را کپی کنید و در سایت خود برای ارایه به بازدیدکنندگان قرار دهید.

وقتی بازدید کنندگان علاقه مند روی لینک قرار داده شده در در صفحه شما کلیک کنند، به سمت سایت اصلی محصول راهنمایی می شوند، و اگر آن محصول را خریداری کنند یا در خواست خدمات بدهند، شما به عنوان یک ارجاع دهنده، کمیسون دریافت خواهید کرد.

فروشندگان بر اساس تعهدی که در درجه اول برای حفظ مشتری خود و پایبندی به تلاش معرف دارند ، زمان هایی را برای ذخیره ورودیهایی که مشتریان توسط لینک های شما وارد سایت هایشان شده اند را تعیین و این داده ها را ذخیره سازی میکنند . این زمان ها میتواند بین 7 روز تا 90 روز به صورت متغییر ذخیره سازی شود تا افرادی که امروز از طریق لینک شما به سایت شان وارد شده اند ، در طی این مدت هر خریدی را انجام دادند ، مبلغ پورسانت شما مشخص گردد .

مزیت و برتری های افیلیت مارکتینگ نسبت به بازاریابی سنتی

  بازاریابی پورسانتی یک روش عالی برای افزایش فروش و درآمد کسب و کارهاست. با استفاه از بازاریابی پورسانتی می‌توان بدون افزایش دادن هزینه ها، میزان فروش شرکت را چندین برابر کرد. این روش برای بازاریابان نیز عالی است. آن‌ها در وقت های آزاد خود می‌توانند از بازاریابی پورسانتی برای کسب درآمد بیش تر استفاده کنند.

برخی از مزیت ها و برتری های افیلیت مارکتینگ نسبت به بازارسنتی را در زیر برای شما به اختصار اعلام کرده ایم :

  ۱- فروشندگان فضای وسیع‌تری برای فروش محصولات یا خدماتشان دارند که درنتیجه مشتری و فروش بیشتری خواهند داشت.
۲- فروشندگان می‌توانند مشتری‌ها را بدون صرف زمان برای جستجوی آن‌ها پیدا کنند.
۳- یک بازاریاب افیلیت می‌تواند رئیس خودش باشد و در ساعات دلخواهش کار کند، و در عین حال بطور ۲۴ ساعت در ۷ روز هفته درآمدزایی داشته باشد.
۴ - بازاریاب افیلیت می‌تواند این کار را در کنار یک شغل دیگر انجام دهد، تنها چیزی که لازم دارد یک لپتاپ و اینترنت است.
۵ - بازاریاب افیلیت نیازی نیست نگران پاسخگویی به مشتری‌ها باشد، چرا که تمام مسئولیت‌ها بر عهده‌ی فروشنده است.
6 - به راحتی به تعداد زیادی از مخاطبان و مشتریان بالقوه دسترسی پیدا می‌کنیم.
7 - ریسک پایینی دارد: حتی اگر با استفاده از این روش به نتیجه‌ی خیلی شگفت آوری هم نرسیم، هزینه‌ی زیادی را از دست نداده ایم.
دراین موارد بسیاری از ناشران و مدیران وب سایت ها به جای از نو شروع کردن، ترجیح می‌دهند که در پروژه‌های موجود با شما همکاری کنند.
8 - بازاریابی پورسانتی یک روش عالی برای کسب درآمد برای بازاریابان است. چرا که آن‌ها می‌توانند علاوه بر شغل ثابت خود، در وقت های آزاد خود نیز درآمد کسب کنند. معمولا بازاریابان شبکه ارتباطی قوی ای دارند و می‌توانند با برقراری ارتباط یک فروش را رقم بزنند. این دقیقا همان اتفاقی است که در بازاریابی پورسانتی رخ می‌دهد.
9 - طرح های مختلف پورسانتی برای کسب درآمد وجود دارد. برای مثال یک روش، حقوق ثابت با پورسانت و روش دیگر پورسانت کامل است. در روش حقوق ثابت، شما یک حداقل حقوقی را در هر ماه دریافت خواهید کرد (مستقل از این که فروشی داشته باشید یا خیر). برعکس در روش پورسانت کامل، تمامی درآمد شما از پورسانت فروش هایی است که انجام می‌دهید.
انتخاب بین چند طرح بازاریابی پورسانتی، یکی از چالش های اصلی بازاریابان است. آن‌ها می‌خواهند بدانند که همکاری با چه مجموعه ای بیش ترین درآمد را برایشان خواهد داشت.

انواع سیستم­‌های افیلیت مارکتینگ

  سیستم همکاری در فروش یک روش سریع و آسان برای کسب درآمد بوده و هیچ دردسری در فروش محصولات برای بازاریابان نحواهد داشت. این سیستم برای کسانی که به‌دنبال فروش آنلاین و کسب درآمد از طریق آن هستند، بسیار مناسب است. اما سؤال اینحاست که بازاریابان پس از ایجاد ارتباط بین خریدار و فروشنده، سهم خود از فروش را به چه شکل دریافت می‌کنند؟ جواب این پرسش کمی پیچیده است.

مصرف کنندگان همیشه به کالایی نیاز ندارند که بازاریابان هم بتواند یک الگوی مشخص داشته و از طریق آن سهم خود را محاسبه و دریافت کند، از طرف دیگر اندازه‌گیری میزان افزایش حاشیه سود تولید كننده، که مربوط به فرایند بازاریابی می‌شود، امری دشوار است، اما با این حال می‌توان به چندین روش این سهم را حساب کرد:

۱ - پرداخت به ازای فروش

  این روش ساختار استاندارد سیستم همکاری در فروش را شکل می‌دهد. تولید کننده درصدی از قیمت کالای فروخته شده را پس تسویه آن توسط مشتری، به بازاریاب پرداخت می‌کند.
در این نوع، درصدی از کل فروش به سایت معرف داده می‌شود. میزان پورسانت، بستگی به نوع محصولات و برنامه مشارکتی دارد. مثلآ پورسانت فروش محصولات نرم افزاری بیشتر از محصولات سخت افزاری است. به این نوع برنامه ها، Pay Per Sale نیز گفته می‌شود.

برای فروشنده، این نوع سیستم افیلیت بسیار مناسب است. سایت فروشنده هیچ هزینه‌ای نمی‌کند مگر زمانی که فروشی انجام شود. بنابراین این نوع سیستم، به کار گیری رایگان سایت معرف است. سایت شما کاملا رایگان تبلیغ خواهد شد و شما بابت این تبلیغ هیچ هزینه ای پرداخت نمی‌کنید. اگر این تبلیغ منجر به فروش شود، در این حالت است که شما پورسانت را به سایت معرف می‌پردازید.

تعیین درصد پورسانت به عهده شما خواهد بود. از آن‌جا که مطمئن هستید در صورت فروش، پرداخت خواهید داشت می‌توانید بخشی از سود محصول را به عنوان پورسانت تعیین کنید. در ۳ روش دیگرکه در ادامه به آن خواهم پرداخت ، تعیین میزان پورسانت یک چالش اساسی برای سایت فروشنده است.

این روش برای سایت معرف هم بسیار مناسب است و درآمد عالی‌ای برای معرف خواهد داشت. اگر می‌خواهید از سایت تان برای کسب درآمد استفاده کنید، این روش حاشیه سود بالایی خواهد داشت. با توجه به این که سایت شما مستقیما در فروش دخیل است، عدد نهایی پرداختی به شما بیش تر خواهد بود (به نسبت ۳ روش دیگر). ممکن است درآمد یک فروش توسط سایت شما برابر با ۴۰ سرنخ به ازای روش پرداخت به ازای سرنخ باشد.

۲ - پرداخت به ازای سرنخ یا همان معرفی شده

  این روش نسبتا از دشواری بیشتری برخوردار است، به این صورت که بازاریاب باید مشتری را متقاعد کند که الگوی خرید خود را تغییر داده و از وب سایت فروشنده بازدید نماید. همچنین مشتری را ترغیب کند که اقدامات مورد نظر فروشنده از جمله ( ثبت‌نام، ایجاد اکانت کاربری در سایت، ثبت نظر و پیشنهاد و به طور کلی ثبت بازخورد از محصول، نصب اپلیکیشن کمپانی و عضویت در خبرنامه وب سایت فروشنده) را انجام دهد.

در این مدل، بسته به نوع برنامه، معرف ها زمانی درآمد کسب می‌کنند که بازدیدکننده ای را به سایت فروشنده بفرستند و آن بازدیدکننده در وبسایت فروشنده ثبت نام کند (فرمی را پر کند). این نوع از افیلیت مارکتینگ، به منظور جذب آدرس ایمیل برای ایمیل مارکتینگ استفاده می‌شود .

هدف اصلی سایت فروشنده در این روش، کسب اطلاعات تماس از مشتریان سرنخ (lead) هاست. مشتری سرنخ یا lead فرد علاقه مندی است که حداقل یک راه ارتباطی با او دارید. با توجه به علاقه مند بودن این فرد به سایت تان، شما می‌توانید او را یک مشتری بالقوه محسوب کنید. راه ارتباطی به شما این امکان را می‌دهد که طی تماس های بعدی، نام برند خود را به مخاطب یادآوری کنید. همچنین می‌توانید پیشنهادهایی خاص را به او ارسال کنید.

یکی از بهترین راه های پیگیری و ارتباط مستمر با سرنخ ها، ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی است. با استفاده از سیستم های ایمیل مارکتینگ می‌توانید ایمیل هایی سلسله وار را در بازه های زمانی معین برای مخاطبان خود ارسال کنید.

این روش افیلیت مارکتینگ برای سایت های فروشنده ای مناسب است که نسبت به اتوماسیون بازاریابی خود مطمئن هستند. این فروشنده ها مطمئن هستند که با جذب اطلاعات تماس از مخاطبان، می‌توانند درصدی از آن‌ها را به خریدار تبدیل کنند. بنابراین جذب اطلاعات تماس برای آن‌ها به منزله فروش خواهد بود.

اگر شما می‌خواهید از سایت تان برای معرفی و کسب درآمد از این روش استفاده کنید، انتخاب مناسبی کرده اید. این روش نسبت به روش پرداخت به ازای فروش ساده تر است. طبیعتا متقاعد کردن یک مخاطب به ثبت آدرس ایمیل در یک سایت، خیلی ساده تر از متقاعد کردن او به خرید و پرداخت پول است. بنابراین شما راحت تر می‌توانید درآمد کسب کنید .

۳- پرداخت به ازای کلیک

این روش بر روی ایجاد انگیزه در مشتری برای خرید توسط بازاریاب تمرکز دارد، به ‌طوریکه مشتری از پلت‌فرم بازاریابی به سوی وب‌سایت فروشنده تغییر مسیر دهد. به این معنی که بازاریاب باید مصرف‌کننده را به اندازه‌ای کنجکاو کند که از وب‌سایت بازاریاب به وب‌سایت فروشنده تغییر مسیر دهد که کمیسیون آن از طریق محاسبه مقدار ترافیک افزایش‌یافته در وب‌سایت مقصد پرداخت می‌شود.

در این مدل، معرف ها به ازای هر بازدیدکننده‌ای که به سایت فروشنده میفرستند، پول می‌گیرند. چه این بازدیدکننده خرید بکند، چه نکند.

از این مدل آژانس های تبلیغاتی مختلفی هستند که حتی در ایران هم این روزها همانند قارچ رشد کرده اند ! که نمونه خارجی آن برای آشنایی شما و سرنخ دادن ! همان گوگل ادورز می باشد که محیطی برای سپردن تبلیغ به گوگل است که تبلیغ شما را به تعداد زیادی از بازدیدکنندگان موتورجستجوی خود یا ابزارهای مرتبطش نمایش میدهد. در این سرویس‌ها شما یک بنر تبلیغاتی یا جمله ای با کلمات کلیدی مهم را از سایت تان را تهیه کرده و در اختیار این آژانس ها قرار می‌دهید.

وظیفه اصلی آن‌ها پخش این بنر در سایت های دیگر است. هر زمان که مخاطب یکی از این سایت ها، روی تبلیغ شما کلیک کند، مبلغی از حساب اعتباری شما کسر شده و به حساب این سایت اضافه می‌شود.
اگر قصد دارید ترافیک زیادی جذب سایت خود کنید، این گزینه یکی از روش های عالی برای جذب ترافیک است. شما می‌توانید با پرداخت به آژانس های تبلیغاتی، بنر خود را در سایت های دیگر به نمایش بگذارید و مخاطبان آن سایت‌ها را با سایت خود آشنا کنید. در کنار این روش، شما می‌توانید از طریق جستجوهای معمولی در گوگل نیز، ترافیک داشته باشید. برای این کار باید با تکنیک های سئو برای جذب ترافیک آشنایی داشته باشید.

در صورتی که می‌خواهید از این روش برای کسب درآمد برای سایت تان استفاده کنید، لازم است که ترافیک زیادی داشته باشید. این سیستم افیلیت مارکتینگ یک منبع درآمد عالی برای سایت هایی با ترافیک بالاست. مثل سایت های خبری و ورزشی.

۴- پرداخت به ازای نمایش آگهی

  در این مدل، معرف ها به ازای تعداد دفعات نمایش آگهی‌های سایت فروشنده در وب سایت خود، پول دریافت می‌کنند. چه کاربر روی تبلیغات کلیک بکند، چه نکند.
اگر قصد استفاده از این روش برای جذب ترافیک دارید، باید نسبت به مخاطبان سایت هدف آشنایی داشته باشید. در صورتی که علاقه این مخاطبان با محتوای سایت شما متفاوت باشد، احتمالا ترافیک کمی جذب سایت شما خواهد شد. بهترین روش، این است که ابتدا با هزینه کم و برای مدت کوتاه، در یک سایت خاص درج آگهی کنید و پس از آن، نتایج را تحلیل کنید. در صورتی که به اهداف خود رسیده باشید، می‌توانید زمان نمایش تبلیغ را در سایت مقصد بیش تر کنید.

این روش یک روش نسبتا قدیمی برای کسب درآمد سایت هاست. با وجود روش ۳، اکثر فروشنده ها تمایل دارند که به ازای هر کلیک، پرداخت داشته باشند. چون مطمئن خواهند بود که ترافیک مشخصی را جذب سایت خود خواهند کرد.

در کنار این موضوع، جذب مشتری برای تمامی جاهای تبلیغاتی سایت یک امر سخت و زمان بر است. ممکن است شما همیشه نتوانید تمامی فضاهای تبلیغاتی سایت خود را پر کنید. در روش ۳، این موضوع بر عهده آژانس های تبلیغاتی خواهد بود. با توجه به حجم بالای سفارش، شما مطمئن خواهید بود که در اکثر موارد فضاهای تبلیغاتی سایت شما در حال استفاده خواهند بود./

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/6b3
اخبار مرتبط
همزمان با عرضه شکر دولتی، دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران از توزیع برنج یارانه‌ای و دولتی از امروز در کل کشور خبر داد.
در طرح رمضان ۷۰۰ تن شکر یارانه ای در فروشگاه ها عرضه خواهد شد.
بر اساس قانون، حداکثر حاشیه سود بین قیمت تمام‌شده و نرخ درج‌شده بر روی محصول باید ۱۸ درصد باشد، درصورتی‌که گاهی این فاصله بسیار بیشتر است؛ چون در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تمایل بیشتری برای خرید تولیدات کارخانه‌هایی وجود دارد که دارای حاشیه سود بیشتری هستند.
رئیس کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران از افزایش نرخ فروش گندم دولتی خبر داد و گفت قیمت آرد گران می شود و احتمال افزایش قیمت مشتقات آن نیز وجود دارد.
عروس هلندی یا کاکلی پرنده ای زیبا و باهوش از خانواده طوطی ها بوده که از نظر جثه از بقیه طوطی ها کوچکتر است اما هوش و استعداد و خوش بیان بودن آنها، باعث شده تا از محبوبیت بالایی برخوردار باشند. پس از مرغ عشق بیشترین درخواست برای حیوان خانگی از نوع پرنده، عروس هلندی است.
کالای خواب یکی از مهمترین محصولاتی است که در زمان خرید باید به ویژگی های آن توجه داشته باشیم. اگر این محصولات به خوبی انتخاب نشوند، می توانند سلامتی را تحت تاثیر قرار دهند و حتی خطر آسیب به سلامتی وجود دارد. کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند اگر خواب ضعیف باشد، سیستم ایمنی بدن تضعیف می گردد و ممکن است فرد به بیماری های مزمن مبتلا شود. یکی از محصولاتی که توصیه می شود افراد تهیه کنند تشک طبی و یا بالش طبی است. در نتیجه جای تعجب نیست سوالات زیادی در مورد قیمت بالش و یا قیمت تشک پرسیده می شود. در
یزد - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از فروش 12 میلیارد تومانی صنایع‌دستی خبر داد و گفت: «یکی از جاذبه‌های مکمل بسیاری از ابنیه تاریخی و شهرستان‌ها بازارچه‌های صنایع‌دستی است.»
پاور بانک های شیائومی با ظرفیت ها و مشخصات کاملا متنوعی در بازار وجود دارند. در این میان پاور بانک ها با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی، فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند؛ اما، بین شارژرهای همراه شیائومی با این میزان ظرفیت کدام یک برتری دارند؟ در این مقاله قصد داریم تا به مقایسه ویژگی های سه مدل برتر پاور بانک های شیائومی با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی بپردازیم که شامل مدل های PB2050SZM، PLM18ZM و PLM07ZM می شوند. با ما همراه باشید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
مهدی اسدیان
۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
1

سلام.تشکر از شما که هوشمندانه به بحثی پرداختید که نیاز امروز به شمار میاد.لطفا در خصوص راهکارهایی که بتوان از طریق آن فروش را در ایران گسترش داد حتما بنویسین.تشکر


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید