صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۲۰:۰۹
کد خبر: 9392
گزارشگر: 2
۹۵۴
۰
۰
۷
انتخاب لباس متناسب با استانداردهای فیزیکی

موارد تکمیل کننده برای استایل شما

موارد تکمیل کننده برای استایل شما
لباسی که به تن میکنید تا حد زیادی نشان دهنده شخصیت و طرز فکر شما است.اکثر افراد به پوشش خود اهمیت میدهند و تنها بعضی از افراد هستند که میدانند چه چیزهایی برای زیباتر شدن استایلشان لازم است.بیشتر افراد یک جامعه درکی از روشهای انتخاب لباس متناسب با استانداردهای فیزیکی خود ندارند و تنها با الگو برداری از لباسهای پشت ویترین استایل رویایی خود را خلق میکنند.اگر کمی تخصصی تر نگاه کنیم یک استایل خاص وابسته به موارد زیادی خواهد بود.اگر به دنبال یک استایل زیباتر هستید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

ویژگی های فیزیکی شما

 

اکسسوریها همچنین برای تمجید از ویژگیهای مثبت استایل بدنی شما کارایی دارند و گاهی اوقات نقص در لباس شما را جبران میکنند، به خصوص زمانی که لباسهایتان چندان جذاب و خاص به نظر نمیرسند.

گردنبند یک اکسسوری تاثیرگذار است. به خصوص گردنبند میتواند رنگ موها و چشمانشما را درخشانتر نشان دهد.
• می‌توانید با دستمال گردن به گردن بلند باریک یا شانه‌های باریک خود کمی ظرافت اضافه کنید.
• اگر میخواهید موهای خود را از بالا ببندید گوشوارههای بلند نقص و ایرادات شما را پوشش میدهد.
• برای نشان دادن باریکی کمر خود از کمربند کمک بگیرید.
• مچ دستان باریک و لاغر خود را با بهترین مدل از ساعت های هوشمند و اکسسوریهای بپوشانید.

دیدید! چندان سخت نیست. توجه به ویژگیهای ظاهری و استفاده از بهترین نکات فزیکی برای خاص بودن.

 

مناسبت را در نظر بگیرید

 

زمانی که به یک جشن شبانه دعوت شدهاید را تصور کنید. آیا نیاز به عینک آفتابی دارید!؟ جواب منفی است. توجه کنید برای چه موقعیتی آماده میشوید تا بتوانید بهترین عملکرد را داشته باشید و از لوازم کاربردیتری کمک بگیرید. لوازم جانبی شما تا حد زیادی تاثیر مثبتی به استایلتان میگذارند و از تکراری بودن آن جلوگیری میکنند. برای مجالس رسمی و شب، به سراغ اکسسوریهای رنگ خنثی مانند گردنبند مروارید یا گوشواره الماس بروید. یک سنجاق سینه را برای یک جلسه کاری امتحان کنید و عینک آفتابی خود را برای یک روز گرم کنار بگذارید تا در کنار دوستان خود از آن استفاده کنید.

 

کمربند

تناسب اندام

کمربند یک اکسسوری ضروری است که انتخاب آن از طریق خواندن این مطلب آسان تر خواهد شد. آقایان زیادی آن را کنار گذاشتهاند اما این مورد بسیار تکمیل کننده خواهد بود. خانمها نیز بهتر است از آن استفاده کنند زیرا کمربندهای شما یک راه عالی برای دستیابی به تناسب بیشتر از لباس شما هستند، آنها به شما کمک میکنند تا گودی کمر خود را افزایش دهید، طرح رنگ لباس را تکمیل میکنند و البته همه چیز را در جای خود نگه دارید. کمربندهای چرمی ضخیم، کمربندهای زنجیریی، روسریهای گرهای برای کمر، کمربندهای فلزی و هر مورد جالب دیگری که پیدا میکنید را برای تناسب اندام بیشتر به کار بگیرید. توصیه میشود کمربند را با توجه به اندازه بدن خود انتخاب کنید. برای خانم‌های لاغرتر، کمربندهای بزرگ‌تر قطعا بهتر کار می‌کنند و برای خانم‌هایی که کمر پهنتری دارند، کمربند باریک بهتر است. چرم را فراموش نکنید. محصولات جدید چرم درسا یک پیشنهاد عالی و بی نقص برای انتخابهای شما است.

 

تعادل و تناسب

 

تقارن حتی در لوازم جانبی نیز اهمیت زیادی دارد. باید در مورد نحوه قرارگیری لوازم جانبی خود کمی فکر کنید. اگر از گوشواره‌های آویز با سایز کشیده استفاده می‌کنید، بهتر است با ست کردن آن با یک گردنبند ظریف یا شاید بدون گردنبند، همه چیز را متعادل نگه دارید. لوازم جانبی شما راهی عالی برای ایجاد تعادل بهتر به ظاهر کلی شما و در واقع تناسب بهتر لباس شما هستند. به عنوان مثال، یک لباس ساده میتواند تا زمانی که کمربند مناسبی نداشته باشد خسته کننده باشد. شما همچنین میتوانید یک ژاکت جلو باز را روی یک لباس کوتاه بپوشید تا کمی تفاوت و تناسب ایجاد کنید.

 

یک حرکت اشتباه

 

اگر می‌پرسید که چگونه می‌توانید هنگام استفاده از یک اکسسوری اشتباه کنید، یک مثال خوب قرار دادن یک دستمال گردن روی قسمتی از یقه‌ پیراهن است. این ترکیب جذابیت یقه لباس را از بین میبرد.
بهترین راه برای پوشیدن روسری یا دستمال گردن، روی یک تی شرت با یقه هفت یا روی تاپ است. میتوانید یک ژاکت به این ترکیب اضافه کنید.

 

چهره شما

 

رنگ پوست شما تعیین میکند که چه رنگ های اکسسوری برای شما بهتر به نظر میرسد. مهم است که اقلامی را انتخاب کنید که رنگ طبیعی پوست شما را تقویت کنند، به خصوص برای اکسسوریهایی که در برخورد نزدیک با پوست هستند. مانند لاک ناخن، آرایش و جواهرات. به طور کلی، رنگ پوست های سرد با اکسسوریهایی با رنگ سرد و عمیق مانند آبی، بنفش، سبز تیره و نقرهای به زیبایی هماهنگ میشوند. با این حال، برای پوستهایی با رنگ گرم، به رنگهای بسیار روشن تری مانند نارنجی، قرمز، سبز روشن نیاز دارید. رنگهای طلایی و قهوهای نیز انتخابی عالی برای این نوع پوست هستند. برای کشف اینکه چه چیزی برای شما مناسبتر است، گزینههای مختلف را امتحان کنید. عاقلانه است که رنگ‌های خنثی مانند سیاه و سفید را در دسترس نگه دارید، زیرا تقریباً غیرممکن است در استفاده از آنها که اشتباه کنید. بیشتر استایلها با این ترکیبهای رنگی جذاب هستند.

 

رنگ های لباس شما

 

بله ما هنوز در مورد رنگها صحبت میکنیم، نکته دیگری که باید به آن توجه کنید رنگ لباسی است که میپوشید. برخی از زنان وسوسه میشوند که همه اقلام را با هم ست کنند، احتمالاً به این دلیل که نیازی به فکر کردن زیادی ندارند کنید.
میتوانید یک لباس قرمز را با رنگهای جانبی نزدیک مانند نارنجی تکمیل کنید. همچنین با اکسسوریهای مناسب میتوانید پوشش خود را تکمیل کنید. یک مثال دیگر این که اگر یک بلوز نارنجی خود را با دامن بنفش می‌پوشید، چرا یک کیف یا روسری طرح‌دار که رگه‌هایی از بنفش و نارنجی دارد به دست نمیگیرید؟ این ترکیب پر از رنگهای مکمل است.

 

روسری

بستن روسری روی گردن

روسریها رنگ و بویی به ارمغان میآورند و میتوانند مکمل زیبایی برای صورت و موهای شما باشند. سعی کنید ظاهر بلوز یقه پهن خود را با یک روسری ساتن سبک و کوتاه تغییر دهید. با یک روسری طرح دار، میتوانید بلوز و مانتو کسل کننده یا پیراهن سفید ساده را کاملاً متحول کنید. بستن روسری روی گردن، یک راه حل عالی برای لباسهایی است که بیش از حد معمول گردن، شانه یا سینه شما را نشان میدهد.
برای تکمیل شدن استایل خود اکسسوریها را دست کم نگیرید. این لوازم جانبی کوچک معجزه میکنند.


سارا اقبالی
https://www.asianews.ir/u/6bi
اخبار مرتبط
این روزها تقریبا همه ی بانوان مخصوصا دختران به تیپ و استایل خود توجه ویژه ای می کنند. تونیک یکی از انواع مدل لباس خانگی بلند است که امروزه در بین دختران از محبوبیت بالایی برخوردار است. این لباس خانگی برای آن دسته از افرادی که میخواهند استایل شیک و در عین حال راحتی داشته باشند بسیار مناسب است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید